automoto.ee foorumid

Täisversioon: Unic-Moto juhatuse vahetus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3
Laupäeval, 08.jaanuaril toimus EVMK Unic-Moto üldkoosolek. Klubi kauaaegne president Tõnu Piibur oli juba suvisel kokkutulekul teatanud tagasiastumisest. Ka juhatuse teine liige Sander Muhu ei soovinud jätkata.
Uus juhatus otsustati valida kolmeliikmeline ja sinna kandideeris 5 klubiliiget. Kõik esitasid ka omapoolse visiooni klubi tulevikust. Toimus äge valimisvõitlus. Salajasele hääletamisele eelnenud vaheajal kasutati valijate mõjutamiseks mitmeid poliitikast tuntud võtteid.
Valituteks osutusid Ivar Lindla, Märt Karu ja Urmas Teearu. Ka ülejäänud kaks kanditaati osutasid kõva konkurentsi ja said palju hääli.

Uue juhatuse nimel tänan kõiki kandideerijaid, kellele ei olnud ükskõik klubi tulevik ja olid nõus võtma kanda vastutust. Samuti tänan kõiki klubiliikmeid, kes osalesid hääletamisel. Kummardus ka vanale juhatusele.

Uue juhatuse nimel, Urmas Teearu
Sai kinnitust väide, et areng tõimub mööda spiraali! Smile
Türi vanaratta seltsing soovib uuele juhatusele ja kogu Unic-Moto kollektiivile jõudu ning edu. Ei saa Teil kerge olema, sest nagu teada, mootorrattad on äsja jälle aasta vanemaks muutunud! Ja vaadake vahel üle õla tagasi ka, arvestage, et jalgratturid on kannul ja näitavad juba vasaku käega suunda. Cool
Tänan ja soovin uuele juhatusele jõudu ja entusiasmi. Samuti ärgitan kõiki vähegi vanana tunduva mootorratta või selle sarnase liikuri kallal nokitsevaid noori võtma ühendust Eesti Vanamootorrattaklubiga "Unic-Moto". Õigepea uueneb ka www.unic-moto.ee ja sealt leiate juba täpsemad plaanid, kuidas lüüa kaasa aktiivselt vanamootorrattanduse edendamisel.

PS Ise viibin juba mitmendat päeva pensionil, roogin vaikselt lund ja segan süsi kaminas. Elulooraamatut ei plaani kirjutada, küll aga plaaniks hakata korraldama noorteekskursioone vanatehnikaga seotud paikadesse üle kogu Euroopa.
(11-01-2011, 14:28 PM)Väravamehaanik Kirjutas: [ -> ]PS Ise viibin juba mitmendat päeva pensionil, roogin vaikselt lund ja segan süsi kaminas. Elulooraamatut ei plaani kirjutada, küll aga plaaniks hakata korraldama noorteekskursioone vanatehnikaga seotud paikadesse üle kogu Euroopa.
Kurat küll. Ma lootsin, et hr. Mehaanik Värav hakkab vanaduspõlves maapiirkonnas bussijuhiks ja võidab kohalike pensionäride südamed....
(11-01-2011, 20:07 PM)Regardman Kirjutas: [ -> ]
(11-01-2011, 14:28 PM)Väravamehaanik Kirjutas: [ -> ]PS Ise viibin juba mitmendat päeva pensionil, roogin vaikselt lund ja segan süsi kaminas. Elulooraamatut ei plaani kirjutada, küll aga plaaniks hakata korraldama noorteekskursioone vanatehnikaga seotud paikadesse üle kogu Euroopa.
Kurat küll. Ma lootsin, et hr. Mehaanik Värav hakkab vanaduspõlves maapiirkonnas bussijuhiks ja võidab kohalike pensionäride südamed....
Tere,Väravamehaanik ikka päris noor pensinär veel ,kaldun arvama,et võidab ikka hulga nooremate pesiorinnade südameid.
Tore kui tuleb juhatusse uus mehi, siis tuleb ka uusi mõteid ja tegusid.Mil on kahju et et peale Ivari uusi mehi ei saanud pedestaalile,oleksin tahtnud et kõik juhatuse liikmed oleks olnud uued noored ja vihased mehed.
Kardan et need vanad olijad võivad oma ametit ära kasutada enda huvides.Urmas oli see kes vastu üldkooseleku otsusele tegi oma Kurtna Rahvusvahelise ürituse osavõtu tasu 500.- kroonile ja edaspidi see nii jäigi,selle tulemusena vähenes tsikli üritustest osavõt märgatavalt
.Viljandi piirkonnast vähenes osavõtt üle 50%,klubi liikmetest võtis sellest üritusest osa anult Heino ja Are esimesele helistati koju ja kutsut personaalselt. Kui 2012 aastal tuleb jälle kurtnas mis siis võib osalustasu olla kas 100 .-euri?
Või tuleks teha kaks klubi üks rikastele koos motelli,pordelli ja mullivanniga ja teine õigetele tsiklimeestele kes magavad telgis söövad suppi,käivad jões,järves ujumas,võtavad lapse või naise ka tsikli tagaistmele ja ei peagi 1000.-krooni pere eelarvest mahaarvama.
Jõudu ja jaksu kõigile klubliikmetele 2011 aastal
Arno Jõemaa
Arno, saan su murest aru ja jagan sinu arvamust, kuid nagu näha oli, ei huvita mitte kedagi klubi edasine saatus. Kandideerisin ka ise juhatusse, et näha, kas muutub inimeste suhtumine... Kahjuks ei! Kõik ainult virisevad aga ise teha ka ei taha. Tüüpilised eestlased. Nii, et hoiame edaspidi oma suu kinni ja laseme nendel kolmel inimesel teha, kes viitsivad. Kui ei kannata nii kalli hobiga tegeleda, siis ei tegele. Edu uuele juhatusele!

Reigo Vilu
Kas tollelt uuenenud kodulehelt, leiab ka info mis kriteeriumitele peab keegi või tema ratas/rattad vastama? Samuti ka see, et mis see konkreetne visioon tuleviku suhtes siis klubil on? Muidu on tore küll aga ilma nendeta natuke tõsiseltvõetavamaid isikuid liituma küll ei hakka. Lastetuba koliks kindlasti sisse, ainult kuhugi kuulumise pärast, aga ülejäänud mitte.
(12-01-2011, 12:25 PM)gruppen Kirjutas: [ -> ]Kas tollelt uuenenud kodulehelt, leiab ka info mis kriteeriumitele peab keegi või tema ratas/rattad vastama? Samuti ka see, et mis see konkreetne visioon tuleviku suhtes siis klubil on? Muidu on tore küll aga ilma nendeta natuke tõsiseltvõetavamaid isikuid liituma küll ei hakka. Lastetuba koliks kindlasti sisse, ainult kuhugi kuulumise pärast, aga ülejäänud mitte.

Mina muidugi asjast midagi ei tea, aga vb seda parem on mul proovida vastata...Nagu lgp. ksf! Väravamehaanik kirjutas - mootorratas peab tunduma vana või olema sellele sarnanev liikur! Ja kogu moos! Cool
Omaenese tarkusest võin lisada, et mootorratta olemasolu ei ole klubi liikmel üldse vajalik ega nõutav. Ja ega ka liikmele endale erilisi nõudeid kasvu, silmade ja juuste värvi, hariduse ja oskuste kohta ei ole minu teada, ilmselt kodakondsuse omamine ei ole ka määrav. Peamine , nagu on rõhutatud, on HUVI ja valmidus nõustuda põhikirjas tooduga. Millalgi oli põhikiri täiesti kusagil ka üleval, praegu vist tõesti mitte ?
Visiooni kohta - ilmselt siiani seda pole olnud aga nagu nüüd on kuulda, meestel on need olemas ja ka välja öeldud.
Kahju, et ma ise klubis ei ole, neil on ilus märk Sad ja minul on ka visioon olemas, 5 suurima klubi hulka ja kohe! Rolleyes
Iga postitusega saan ma kinnitust, et eestlase "lemmiksöök" on ikkagi teine eestlane. Jõudu!
Mina mõtlesin küll täiesti tõsiselt, et kuskohast saaks lähemat infot klubi praeguse suuna ja tulevikuvisioonide kohta. Äkki oleks huvi - mootorrattad ju väga on meele ja käe järgi aga infot selle kohta, et kas saaksin mina klubile või klubi mulle (ehk mõlemat korraga) kasulik olla - raske leida! Ometigi võiks/peaks see täiesti avalikult kättesaadav olema. Ilma ei hakka mingit noort verd peale tulema ja toimub samasugune hääbumine, nagu mitme teise klubilise (küll mitte tehnika maailmas) ühenduse vaikne, verest tühjaks tilkumine. Ma jah ei leidnud põhikirja, ilmselt otsisin liiga pealiskaudselt, unic-moto lehelt aga ilma ülevaadet saamata, millega klubi tegleb, ei hakka ma isegi pikemalt kaaluma liitumist. Kui oleks paremini teada, mis ja kuidas - oleks võimalik minul, ise-enda sobivust hinnata ja siis seda klubilistele välja pakkuda. Isiklikust seisukohast pean seda väga oluliseks, olen nimelt kahel korral enda nime pannud kohtadesse, kus ma seda tänasel päeval nii väga näha ja kuulda ei tahaks. Muuta aga ka midagi ei saa ja uisapäisa kuhugi kiri saata: tahan liikmeks! No ei taha. Poleks see ka ma usun, klubi enda suhtes eriti aus ja lugupidav. Süüa ei taha ma kedagi, veel vähem eestlast ja selle alatooni ning mõttega pole ennast siin kindlasti soovinud väljendada. Olgem sõbralikud ja konstruktiivsed edasiSmile
Pagan, see "eestlasesööja" olen ju vist ikka mina, mitte ksf! Gruppen. Sad
Tegelikult mind teema huvitab, seepärast oma rumala jutuga siia ronisin, eemaltvaatajana on mul veel eriti hea kriitiline olla ja oma arust neutraalne.
Põhikirja ei ole vist tõesti üleval, aga minu jutt peaks ikka õige olema, oli seal kirjas, et ei pea mitte kuldsete kätega "restoraator" olema ega ka jaksama endale lätist taastatud tsiklit osta, piisab ka teoreetilisest huvist asja vastu.
Samas oleks küll huvitav kuulda erinevaid visioone jms, aga see on ilmselt klubisisene asi ja teistel pole sellega väga asja, kuigi huvitaks.
Seega jään ikkagi selle juurde, et minu lemmikuks on praekartulid munaga, suppi võin ka süüa, pesta ja jões ujuda ei armasta.
Ja pean ka kõigist siin teemas kirjutanutest igati lugu, inimesed on erinevad, erinevate soovide ja vaatenurkadega ja isegi mina olen ainult ideaali lähedane, mitte täiuslik.
Minu arvates tuleks mõelda sellele, mida saaks potensiaalne klubisse astuja ise pakkuda ja asja arendamiseks teha, klubil minu arvates midagi peale ilusa märgi ja tülika toimetamise suurt pakkuda pole, klubi korraldatud üritustel ehk viljade noppimisel saavad ka "tavainimesed" osaleda, võivad tulla käed taskus, jalgu kõlgutada ja nina kirtsutada või käsi plaksutada tehtud töö peale.
Vb peaks teema lahutama ja tegema uue teema, kus saaksis minusugused kõrvaltvaatajad ja huvilised mõnuga lahmida? Rolleyes
Jutt kõigil õige ja tore, et selline arutelu siin tekkis, kuid asi käib ikka sama asja ümber - kõik küsivad, miks ei ole tehtud? Aga sellepärast ei olegi, et te ISE ei ole teinud. Keegi ei hakka teie eest ju tegema. Aga mis siin salata, meeldib mullegi teistele näpuga näidata ja kritiseerida, kuidas teised ei tee nii, nagu mulle meeldib! Aga las siis uus juhatus ise kommenteerib, mida nad tegema hakkavad või ei hakka.
Olge muhedad!
Nii kehv see vanamootorrattaklubi pole kunagi olnud, et kontseptsiooni puudust oleks tunda olnud. Kontseptsioon on olnud alati, nüansside osas on see lihtsalt ajas muutunud ja ajaga kaasas käinud, sestap on see klubi ka suurimaks ja mis seal salata, jõukaimaks vanatehnikaklubiks muutunud. Nüüd on käes hetk, kus tuleks jälle seada lenks õiges suunas. Võib-olla tuleks hoopis teha kannakas ja tuldud teed tagasi põrutada. Selleks ongi oodatud kõikide huviliste ettepanekud, et arutleda selle üle, kas magada motellis või "pordelllis" või teha korraga mõlemat...
Üldine eesmärk on edendada vanamootorrattakultuuri Eestis, ehk siis igal juhul peab klubiliikmel olema huvi vanade mootorrataste vastu ja see ei muutu mitte ühegi juhatuse vahetusega. Seni on huvi tituleeritud nii tsikli omamisega kui ka vastava kirjanduse või muu teabe omamisega. Küll aga on aegade jooksul muutunud vanadesse tsiklitesse panustamise parameeter. Kui päris alguses, ehk Unicu motosektsiooni päevil peeti oluliseks, eeskujulikult restaureerimist, siis kümmekond aastat tagasi pidasime oluliseks ennekõike kaasatust, ehk oluline oli leida mistahes vana tsikkel ja sellega osaleda mistahes ettevõtmises. See tagas selle, et klubi jäi ellu ja ei kujunenud ainult vanade peerude mandunud rakukeseks. Nüüdseks on seis, kus tuleks jälle liikuda edasi, kaasatus on suur, aga eeskujulikult säilinud või restaureeritud tsikleid on jäänud vähemaks kui klubiliikmeid. Teisel juhul on juhtunud see, et eeskujulikud tsiklid on üksikute tippude käes, mis tehnikahariduse ja vanatehnika taseme tõstmise seisukohast on väga hea, kuid laiapõhjalisele klubiliikumisele kuigi palju kaasa ei aita (natuke muidugi aitab).
Seni on täiesti olematu ka ülejäänud maailma vanamootorrattaklubidega suhtlemine. Põhjuseks pean tunnistama ainult iseenda saamatust, sest minu tsiklinduse baasilt sai suhelda heal juhul ainult "teise Soome" juomaritest kommunistidega. Mujal maailmas ei ole igasugu BMW koopiad kuigi tõsiseltvõetavad ja on pigem naerualused.

Kõike korraga ei jõua ja kohe peale minu postitust ei tasu kodulehelt oodata uut põhikirja ja terviklikku nägemust klubi tuleviku kohta. Kõik see võtab aega ja saab päris heaks alles siis, kui ühteviisi on rahul need, kes tahaks üheskoos sambla peal viint visata kui ka need, kes tahaks koos kalleid välismaa kombeid juurutada.
Mina ausalt öelda ei tea, kumba tahta, kas odavalt või kallilt. Hakkama saaks nii ühe kui teisega ja mõlemal on omad miinused ja plussid. Ise tahaks Arno ja ülejäänud kambaga soode vahel sajaka eest ringi rallida ja sääski hammaste vahel nokkida, paraku tuleb enesele aru anda, et sellise stiili juurde välismaa külalisi kaasata on jube keeruline, et mitteöelda võimatu.
Samuti olen ma kahevahel klubiruumide ja nö restaureerimiskeskuse osas. Ühesküljest on see hädavajalik, et kaasata noori ja suunata neid kohe õiges suunas ja vältida restaureerimise vigu ning hoida projekte mõistlikus tempos, teisalt on probleemiks inimeste leidmine, kes seda kõike hallata suudaks ja tahaks. (Nõos on muidugi hea näide olemas.)
Seega, enne pidava kontseptsiooni esitamist tuleks veel palju mõelda ja arvamusi koguda.
Tõnu võttis enamuse tekkinud küsimustest ilusasti selgelt ja lühidalt kokku, tekkis kohe mure, et huvitav teema sellega lõppeb.
Mina ka ei ütleks, et "tehtud pole midagi". Kõrvaltvaataja jaoks on Unic-Moto tegevuseks 4 tegu aastas - kevadine ja sügisene "laat", suvine tsiklisõit ja talvine "jõulupidu - aastakoosolek". Kvartalis üks üritus, ega rohkem vast ei olegi normaalne. Ja ütleme , "suursõidu" vms organiseerimisel osalemine ja vanatehnika "keskorganisatsiooni" tegevuses kaasalöömine. Laatadega on asi ilmselt paigas, seal on ainult tuim töö, ega vist parandada midagi oluliselt pole vaja, WC-sid on piisavalt, isegi Lätis juba on viimasel ajal Eesti eeskujul sellised asjad kasutusele võetud. Koosolekuga ka midagi ei muuda. Tundub, et valupunkt on see "sõidu/kokkutuleku" üritus, mida saaks teha nii ja naa. 2 toimunud "restaureerimiskonverentsi" olid küll huvitavad ja vajalikud üritused, aga põhisisu ja tulem oli ikkagi tore koosviibimine ja tuttavatega kokkusaamine, muidugi ka siiski kasulikke teadmisi juurde.
Muidugi juhatuse ja aktiivi asi on ajada lisaks seda "poliitikat" mida Tõnu kirjeldas, et kes ja mis ja kuhu poole aga see jah tavainimese jaoks päeva pealt midagi ei muuda...
Nojah, paras jama tuli jälle kokku, aga ära kustutada ka ei raatsi, hulga vaeva nähtud.
Ja seis on vanatsikli teemaga Eestis küllaltki hea, "endine 1/6 planeedist" vaatab lugupidamisega ja kadedusega Eesti ja Läti tegemistele selles suunas, ka Aafrika mandril pole midagi vist vastu panna.
Muuseum on ka olemas, kuigi eramuuseum, aga vaat jalgrattamuuseum, see vajab kiiret tegemist.
Kuna uued mehed on valitud,siis tuleks ehk natuke oodata tulemustega. Etteotsa said ju päris vihased mehed!!! Vaatame mis need ette võtavad. Kui ei võta siis on ju tuleval aastal uuesti valimisedWink. Selge on see,et kõlisevat ei jagu meil kellelgi. Sellepärast peabki üritusel osalemine olema soodne. Vastasel juhul puhub platsil tuul ja kõlisevad tühjad pudelid....
Mis üritusel toitlustusse puutub,siis taldrikul võiks olla vähemalt neli kartulit! Näljane tsiklimees on tige ja väsinud. Kuigi jutujärgi pidi teine eestlane paremini maitsema.....
Õnnitleb siis uut Juhatust ja õnnesoovid ning tänud ka "pensionärile", kes oma ametiajal on tegelikult meeletu töö ära teinud väga erinevate valdkondade arendamisel ja propageerimsiel. Vana mootorratas on vaid üks väike osa sellest. Teame, kui hää tunne on vastutusest vabaneda...

Selge, et "uus" Juhatus on inimestena väga tegijad ja vist mitte üks kolmest nimest pikemat tutvustamist ei vaja. Reaalselt on ju kooslus super: vana rahulik käsitöömees Märt tasakaalustab nooremat edukamat ja seega kindlasti ka natuke radikaalsemat Ivarit ning nendel vahel Urmas jagab oma arvamust ja elukogemust tsiklite vallas. Esindatud on kõik "tüüpilised" elanikkonna "kihid" ja mitte keegi ei saa ennast tunda puudutatuna. Muidugi peab vaatama, et liiga Indiani-keskseks asi ei muutuks Cool Märt peab kõvasti "võitlema" Big Grin

Kuid natuke rahast: sellest ei saa me ei üle ega ümber nii tsiklite, autode, lennukite, busside kui vanade laevade puhul. Et antud valdkond areneks, peab seal sees olema ka materiaalselt edukamaid iniemsi, kes suudavad puhtalt rahaliselt endale "lubada" oma tehnikaga arenenud Euroopas ja miks mitte kaugemalgi külas käimist, Eesti antud valdkonna tutvustamist seal teha, osaleda kokkusaamistel, väljasõitudel, konkurssidel, rallidel jne.

Me võime siin omakeskis 1 miljoni eestikeelse inimese keskel endast mida iganes arvata, me võime omada maailmamaastaabis haruldusi, me võime isegi oma kodulehed ingliskeelseteks teha, me võime korraldada ülisuuri üritusi omavahel aga kui me ei käi "väljas", ei ole meid olemas. Meid ei teata, sest meid pole NÄHTUD. Siseriiklikult toimivad klubid päris edukalt, on üritusi, väljanäitusi, huvilisi. Kui vaadata aasta lõikes vanatehnikakalendrit, siis leiab ju IGA huviline mitu põnevat üritust, kus osaleda. Absoluutselt kõigile on midagi olemas. Aga kõik see asi sumbub lõpuks iseenda-olemise sisse, nagu peaaegu kõik "made in estonia" värgid. Ja sumbub, kuna me oleme lihtsalt vaesed.

Unic-Moto uus Juhatus kedagi rikkaks ei tee aga äkki suudavad nad iseenda eeskujuga muuta suhtumist? Ma ei tea tsiklivärgist suurt midagi aga kusagil Euroopas toimub kindlasti mõni eriti oluline vanamootorratta treff vms, koguda kokku Eesti parimad isendid Enfieldist Indianini ja Zündappist Jawani ning minna suure seltskonnaga ning teha Eesti vanatehnikakultuur NÄHTAVAKS. Kuid saja öirorublaga seda ette ei võta...
(11-01-2011, 22:41 PM)Armex Kirjutas: [ -> ]Kardan et need vanad olijad võivad oma ametit ära kasutada enda huvides.Urmas oli see kes vastu üldkooseleku otsusele tegi oma Kurtna Rahvusvahelise ürituse osavõtu tasu 500.- kroonile ja edaspidi see nii jäigi,selle tulemusena vähenes tsikli üritustest osavõt märgatavalt
.Viljandi piirkonnast vähenes osavõtt üle 50%,klubi liikmetest võtis sellest üritusest osa anult Heino ja Are esimesele helistati koju ja kutsut personaalselt. Kui 2012 aastal tuleb jälle kurtnas mis siis võib osalustasu olla kas 100 .-euri?
Või tuleks teha kaks klubi üks rikastele koos motelli,pordelli ja mullivanniga ja teine õigetele tsiklimeestele kes magavad telgis söövad suppi,käivad jões,järves ujumas,võtavad lapse või naise ka tsikli tagaistmele ja ei peagi 1000.-krooni pere eelarvest mahaarvama.
Jõudu ja jaksu kõigile klubliikmetele 2011 aastal
Arno Jõemaa

Tere vanatsikli fännid!

Aitäh Sulle Arno õige probleemi püstitamise eest. Minu, kui selle teema algataja eesmärk oligi rääkida siin meie ühistest probleemidest ja uue juhatuse pakutavatest lahendustest. Kutsun ka kõiki teisi klubiliikmeid ja tulevasi potensiaalseid liikmeid siin oma mõtteid avaldama. Eriti oodatud on just kriitilised sõnavõtud, sest kui inimesel on midagi südamel ja ta ei saa seda välja öelda, siis sellise inimesega on väga raske koostööd teha. Ma olen kindel, et uuel juhatusel on Teie probleemidele lahendused olemas, või kui ei, siis me leiame need koos Teiega.
Klubi ürituste osevõtumaksu teema on väga tähtis ja sellepärast oli ka uue juhatuse tegevusplaani punkt 10-nes kirjas, et "teha klubi poolt korraldatavatel üritustel soodustusi klubiliikmetele". Kuna koosolekul oli programmi tutvustamise aeg suhteliselt piiratud, siis teen seda nüüd. Selle punkti all on mõeldud kahte üritust, Tagadi restauraatorite päeva ja suvist kokkutulekut. Uue juhatuse ettepanek on teha Tagadil sissepääs kubiliikmetele tasuta, samuti märkumisväärse soodustusega üks müügiplats. Müügiplatsi puhul on aga lisatingimuseks, et klubiliikme staaž peab olema vähemalt viis aastat ja tal peab olema liikmemaks tasutud. See on vajalik selleks,et klubisse ei astuks keegi vaid soodsa müügiplatsi pärast. Tsiklikokkutulekutel on ettepanek kasutada Soomes juba aastaid õigustanud mudelit; klubiliikmetest osavõtjad mootorrattal vl. kuni-1945.a. osavõtumaksu ei ole; 1946-1960 maks 1/3 täishinnast; 1961-1970 maks 2/3 täishinnast; 1971 ja nooremad tsiklid ning mitte Unic-Moto liikmed maksaksid täishinna.
Neid ettapanekuid ei saa praegu võtta lõpliku tõena ,sest oleme lubanud kõik olulised otsused läbi arutada piirkondadest valitud volinikega. Iga ürituse osavõtumaks arutatakse samuti läbi volinikega.
Medalil on alati kaks külge. Kõige lihtsam on lubada kõike poolmuidu ja lõigata odavat populaarsust. Julgen lubada, et valitud juhatusel on olemas oskused ja kogemused majandusasjade otsustamisel nii, et ei tuleks kiiret pankrotti. Kõik kolm on pikaajalise firmajuhi staažiga. Tasemel tsikliürituse korraldamisel on kulu ühe osavõtja kohta keskmiselt 1000.- +/- 300.-EEK. Kulutuste katteks on vaja teenida raha. Praegune praktika on, et raha teenimisel osalevad praktiliselt ühe piirkonna liikmed, v.a. mõni erand, oma osa tahavad saada aga kõik. Uue juhatuse programmi punkt 4-jas on ka lause, kus "oodatakse kõigi piirkondade osalemist klubi rahaliste vahendite teenimisel."

Olen Arnoga täiesti nõus, et vanade tagasitulek ei ole kõige parem lahendus. Olen alati olnud seda meelt, et noored vihased mehed suudavad asja edasi viia. Nii sai ka kunagi oma ametipost Tõnule edasi antud. Kandideerima nõustusin ainult sellepärast, et uues juhatuses on ka üks täiesti uus liige, kelles ma näen klubi tulevikku silmas pidades väga suurt potensiaali. Julgen veel arvata, et vanemate tegijate kogemus võib vahel kasuks tulla.

Järgmise postitusega saadan koosolekul esitatud tegevusplaani.

Urmas Teearu


UNIC-MOTO JUHATUSE TEGEVUSPLAAN,
esitatud klubi üldkoosolekul valimisprogrammina, 08.jaanuaril 2011.a.

1. Kaasajastada ühingu põhikiri. Põhikiri on vaja viia vastavusse MTÜ-de seaduse redaktsiooniga, mis hakkas 2010 aastal kehtima ning viia sisse muud vajalikud muudatused klubi tegevuse korrastamiseks.

2. Valitakse volinikud territoriaals printsiibi alusel. Volinikke oleks 5 ja nad esindaksid Põhja-, Lõuna-, Lääne-, Ida- ja Keskpiirkonda. Volinikud valitakse ühingu liikmete poolt ja volinike koosolek saab täita üldkoosoleku ülesandeid talle antud volituste piires.

3. Muuta klubi raha-asjad selgeks ja läbipaistvaks. Vajadusel valida klubi laekur.

4. Eraldada klubi rahalisi vahendeid piirkondadesse kokkulepitud põhimõtete alusel ja kokkulepitud eesmärkidel. Eraldisete jaotamine toimuks näiteks vastavalt klubi liikmete arvule. Samas oodatakse piirkondade osalemist klubi rahaliste vahendite teenimisel.

5. Pöörata tähelepanu avalikule suhtlusele. Kajastada klubi tegemisi ajakirjanduses, meedias, internetis. Teha klubi üritustest ja liikmetest videofilme.

6. Teha laiapõhjalist selgitustööd klubi eesmärkidest ja värvata juurde uusi liikmeid.

7. Korrastada klubi liikmete nimekiri. Luua andmebaas Eestis tegutsevatest vanamootorrataste restaureerijatest ja kollektsionääridest.

8. Pöörata tähelepanu noortega tegelemisele, luua näiteks mopeedisektsioon, korraldada mopeedide kokkutulek (kuni 200 cm3).

9. Korraldada klubi liikmete ühisosavõtte rahvusvahelistest kokkutulekutest ja vanatehnika laatadest. Korraldada preemiareise asjakohastele üritustele parimatele restauraatoritele ja klubi aktivistidele.

10. Klubi poolt korraldatud üritustel teha soodustusi klubi liikmetele. Sama ka musta numbri hindamisel.

11. Pidada kinni vanamootorratta-kokkutulekute headest tavadest, märkides alati ära standardsed kategooriad nagu vanem/noorem osavõtja, vanim tsikkel jne. Tunnustada häid restauraatoreid, valida aasta parim restaureeritud mootorrattas.

12. Tutvustada klubi Tagadi restauraatorite päeval oma letiga, kus saaks tutvuda või soetada atribuutikat, pilte, filme, jagada huvilistele reklaamlehti ja infot, võtta vastu liikmeks soovijate avaldusi jne. Osaleda võimaluse korral muudel tehnikaüritustel ja -messidel oma tutvustava väljapanekuga.


Urmas Teearu, Märt Karu, Ivar Lindla
Kas on ka juba tekkinud mingeid mõtteid,kuidas näiteks Viljandi mehed aitaksid rahalisi vahendeid teenida? Näiteks ,kui oleks tegu karulivõtuga,saaksime kindlasti hakkama....Kuid see põld asub õite kaugel meitest ja sinna saamisega alati raskusi....Ja ilma ka alati pole....Mul ka selg alati haige ja nii edasi. Kuidas see võiks välja ka näha. Või sobiks lihtsalt raha anda.
Tsitaat:8. Pöörata tähelepanu noortega tegelemisele, luua näiteks mopeedisektsioon, korraldada mopeedide kokkutulek (kuni 200 cm3).

Ma pean tunnistama,et ma ka Unic-motot põhjalikumalt ei tea,kui selle foorumi ja kodulehekülje kaudu aga olen kohtanud mitmeid "vanade" mootorratastega tegelevaid inimesi,kes pole sellisest asjast nagu Unic-moto oma elus kuulnudki, ei puuduta see ainult noorema poolset seltskonda. Ma kaldun arvama,et need,kes soovivad omaette edasi majandada ja ei taha ennast näidata avalikult need ei hakka seda ka tulevikus tegema.
Seega siit kerkib küsimus,kas nad sooviks olla miski registri osa üldse?

Üks viimaste aastate trend on see,et paljude noorte esimene vanamootorratas on, tänapäeva tihti(kuid mitte alati) väljalaske aastaga 1970 või veel uuem, ma ise arvan,et iga uus asi saab ükskord paratamatult vanaks asjaks. Seega ma arvan,et ei tasuks neid kõrvale jätta vanamootorrataste maailmast,kellel on vähe uuem tehnika,mis pärineb eelmisest riigikorrast.

Omalt poolt soovin Unic-moto uuele juhatusele edukaid kordaminekuid,edaspidiseks.



Lehti: 1 2 3