automoto.ee foorumid

Täisversioon: Kadett GSI TURBO
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Auto siis 91a 1,4i.Lisadest on vist ainult el. aken.Autol oli 50mm madaldav vedru ja reg. koni amort.
Nüüd on autol all vist 45mm madaldav vedru ja tavaline gaasi amort.
Mootoriks on nüüd 2,0 85kw koos pritse ja muu stufiga.Lisasin sellele veel Audi turbo, reg. bentsurõhu regulaatori,APEXi õhufiltri,ülerõhuklapi tegin ise.
Laadimis rõhk on momentil 0,4 bar-i.
Plaanis on veel palju asju ümber teha aga alguses käib küll.



[Pilt: ahti2.jpg]
Veel kaks pilti
[Pilt: viewthread.php?action=attachment&tid=244&pid=22682]
[Pilt: viewthread.php?action=attachment&tid=244&pid=22684]
kahe amordi vahelt läheb metall toru ,et siis lisada jäikust autole aga mis näidik selle toru peal on ? milleks ? mis ta näitab ? :???

mmmmm......see on kõige ilusam opel kadett mida ma olen näinud ! :o
Tsitaat:aga mis näidik selle toru peal on ? milleks ? mis ta näitab ?
No mis näidik see olla võib kui autol turbo peal,eks se ikka mingit rõhku näitab kas bensu või turbo rõhku seda teab omanik aga struutbari külge lihtsalt sobiv koht kinnituseks:yes
hmm - hakkasin praegu mõtlema, kuidas töötab turbo-masinatel pidurivõim? Vaakum saadakse enne turbot? Loogiline oleks...
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: 13piisab
hmm - hakkasin praegu mõtlema, kuidas töötab turbo-masinatel pidurivõim? Vaakum saadakse enne turbot? Loogiline oleks...

Ühel vanemal Nissan Patrolil oli TD mootor ja sellel oli vaakumi jaoks eraldi pump, rihmaga. Päris nutikas, igal kiirusel on korralik jõud pidurites, võimendi töötab hästi. Smile

ummi

:o :wow WOW!
Mul sama konega Astra ja vaikselt mõlgutan mõtteid võimsuse tõstmiseks (mootorit vahetada nagu ei tahaks)
palju sul see umbes maksma läks?
ja kas ülevaatusel hõlma ei hakata?
:???
Voolikuid on vägevalt!
:wow
See on jah bentsu rõhu kell aga varsti panen selle ka salongi.Piduri võim toimib nagu vanasti.Enamus ajast on siiski kollektoris vaakum või vähemalt sel ajal kui pidurdad,sest siis ju gaasi ei anna.Ainult diislitel on eraldi vaakum pump.Turbo panek läks maksma u 2500 eeki aga töö on kõik ise tehtud ja osad vidinad olid juba varem olemas.TÜV kohta ei oska suurt veel öelda.
Kas turbo on pistetud külge tavalisele 2.0. mootorile või on mootori sees ka moditud?Kaua tavaline mootor turbo valule vastu peab?
Ta päris tavaline mootor pole.Ostsin terve Irmcheri tuunitud kadetti.Mootoril on sees teised kolvid ja surveastet on kahjuks tõstetud.Aju olevat ka tiba moditud.Vastupidavuse kohta ei oska veel miskit öelda aga siiani täitsa toimib.
kui juba \"irmscer\"-kadett jutuks tuli: kas sellel on vist sellised kandilisemad stanged? Oma 5a tagasi oli Tartus üks punane sedaan (vanapaari käes) ning ka Tallinnas olen üht silmanud (paar aastat tagasi).

ok, asjast:
murran oma peakest selle üle, mis oma stangedega peale hakata. Kui suuremat ümberehitust siiski tegema ei viitsi hakata, siis mis arvad - kas saaksime nende asjakeste osas kaubale? On seal veel mingeid jubinaid küljes, mis märkimist vääriksid? Ega sul sedaanist pilti pole? Või \"lükkasid juba maha\"?

teet,
oma sedaanis kinniSmile
Pilti veel ei ole jah sedaanist.Tal on irmcheri stanged,karbilaiendid ja ukse laiendid.Mina tean,et neid on eestis 2 tükki,Must ja Valge aga kes seda kindlalt teab?
veel üks pilti
ja veel
Eile panin originaal vedrud ja tavalised amordid alla .Küll on hea ja pehme sõita
Nüüd siis läks bentsupump laiali.
Hea pump oli.....
Kõrgele see Hirmser selle surveastme tõstis? 10:1?
Ja, kannatab veel 0.4 ülerõhku. Hmm, mul hakkavad kah juba mõtted tekkima. Mul muidu plaanis 1.8E\'st mingi 150-170hj vabalthingavana välja tõmmata. Momendil tugev 130hj CR 10.5:1. Aga siis, kui 160hj käes võiksin veel turbo kah peale panna. Arvan, et mul kannataks kah se 0.4bar välja, kuna 316kraadi nukkvõll muudab staatilise surve madalamaks. Päris tore oleks kui 160x1.4=225hj @ 750kg pesse all oleks. See sama hea kui 300hj/t ehk 373hj/1250kg kohta. hmm. Mõte lendab.
Täpselt polegi teada aga plokist on ikka maha lihvitud.Ega tavaline gsi vist ei jookse ka 240 välja.(ilma turbota)
Eile suri sidur ära.ta oli vana kah.
Nüüd on siis uus mootor vahele ehitatud ja sõidab nagu maruCoolHetkel laeb 1,2 bar-iga ja jõudu on päris normaalselt.
Põhiprobleem on sidurigaSadei saa kuidagi pidama.Täna panin 16V siduri külge aga see ka ei jõua kinni hoida.
Mõni pilt ka
[Pilt: c4u3h9h21199l5c4t983.JPG]
[Pilt: l7d2g3M322q5n2t5n952.JPG]
Uhti Kirjutas:Põhiprobleem on sidurigaSadei saa kuidagi pidama.Täna panin 16V siduri külge aga see ka ei jõua kinni hoida.
soome oopli-foorumis ehitati c20xe ploki-kaane peale let.
seal tekkisid mehel natukese aja pärast probleemid F20 kastiga. Midagi lendas korralikult laiali (pildid olid kah). Turbo antav momendikasv on ju väga suur ning moment ongi see, mis asju lõhub.

kustmaalt sul 0bar on? Turbokate max moment jääb mu tähelepanekute põhjal alati sinnakanti...
Lehti: 1 2