Kevad ei ole enam kaugel...kõik seni inimpõlvede kaupa varjul olnud ETK-d hakkavad lume alt välja sulama. Konkreetse ratta puhul vist tegu Originali luxus-versiooniga ?
No jah, nagu anija - mehed ütlevad : omal ajal ülimasslevinud tallapress...
Seda peakuju tahaks isegi näha, kes sellise asja süüdimatult vanarauda saadaks ja 2€ teeniks.
(04-02-2011, 19:42 PM)Soobel Kirjutas: [ -> ]Seda peakuju tahaks isegi näha, kes sellise asja süüdimatult vanarauda saadaks ja 2€ teeniks.
Ma arvan,et neid peakujusid tuleb niipalju,et Sa ei jõua neid ära vahti...
Mis esirummu sel rattal on kasutatud? Kas Unioni või PHB-d? Või midagi muud, juhul kui on ikka originaalrattad all?
Mõlemad rattad tunduvad olevat algupärased.Esiratta rumm kannab Unioni märgistust.
Kas sellised "tiivakestega" esiporikaid leidus ainult ETK-del, või oli see laialt levinud varuosa? ETK porikal jookseb keskel ka roheline triip?
Laiendustega porikaid oli teistel tootjatel ka. MInu Victorial on ka näiteks. Roheline triip oli küll ETK stiil.
(10-02-2011, 10:59 AM)taawet Kirjutas: [ -> ]Kas sellised "tiivakestega" esiporikaid leidus ainult ETK-del, või oli see laialt levinud varuosa? ETK porikal jookseb keskel ka roheline triip?
Laiendustega porilauad olid 1930ndate teisel poolel ülilevinud kogu Euroopas.
Mis triipu puutub, siis 1930ndatel oli tavaline, et velgi-porilaudu kaunistati niiviisi, et keskel oli laiem värvitriip (ca 9-12 mm), selle servades aga kitsas, ca 1 mm teist värvi triip. Nende triipude värvus varieerus margiti ja osalt ka mudeliti. ETKdel oli tavaline, et keskmine lai triip oli selline läbipaistev roheline lakk, kahel pool servas olid aga kitsad mustad triibud. Kas sama värvikombinatsiooni kasutasid teisedki tootjad, selles osas jään vastuse võlgu (pole kohanud).