automoto.ee foorumid

Täisversioon: K-750
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere oleks vaja väheke abi...Kui suur peab olema klappide vahe k-750. l mõlemil klapil vahe ju erinev
väljalase
sisselase
Palu piiblis lk.201 - normaalne vahe 0,1mm
suured tänud
0,25 mõistlikum.

(17-03-2011, 22:40 PM)I.A Kirjutas: [ -> ]0,25 mõistlikum.

0,25 natuke palju ikka minuarvates - jääb kole palju klõbisema.
Oma rattal panin 0,15 ning tundub paras olema, kerge klapitirin kuulda kuid käib hästi. 0,1 tundus natuke väike olema ning kartuses klapid ära põletada sai pandud siis 0,15.

0,15 tundub loogilisem. mõõtsin enda omal ära klapid. 0,20 läks veel probleemideta läbi. tundub olema nii 0,21-0,22 ja klõbin on üsnagi häiriv ja hirmutav. Lähi päewil kui töölt päsen regullin 0,15 peal ja vaatab mis saab...
tekkis selline loll küsimus kas käimalöömis vändaga saab asja täpselt õigesse asendisse et klappid ära regullida. ja kas on mingi vahe ka kummal poolel ma klapid enne regullin.
BMW pakub oma õhkjahutusega bokseriltele klapivaheks: sisselase 0.10 ja 0,20 väljalase.

Aga põhimõte on see, et pigem veidi kolisegu,kui olgu täitsa vait. Viimane viitab tavaliselt klapipesade suremisele.

A.
(19-03-2011, 12:26 PM)jorma901 Kirjutas: [ -> ]tekkis selline loll küsimus kas käimalöömis vändaga saab asja täpselt õigesse asendisse et klappid ära regullida. ja kas on mingi vahe ka kummal poolel ma klapid enne regullin.
Mugavam vast kui tõstad tagumise ratta õhku ja siis käik sees ratast keerates keerad täpselt paika.Vahet ei tohiks olla kumma poole klapid enne regullid.
saab ka käimalöömisvändaga paika, rahulikult ja tasakesi. Ma ei ole juba 10 aastat vene bokseritega sõitnud, aga vanast ajast on meeles, et kerge klõbin käis asja juurde. Pakuks isegi, et suvel võib väljalaskeklapi ka 0.25 jätta. Ja sisselaske 0.20. Olen ise selliste vahedega sõitnud ja ei kurda. Mul ei ole õnnestunud ühtegi klappi sisse põletada. Küll aga oli mul üks sõber, kes tegi kõike raamatu järgi, kaasaarvatud klapivahed. Ja päris mitu korda õnnestus tal pikematel sõitudel mõni klapp ära põletada. Vene bokserist ei ole mõtet oodata vaikse sahinaga käimist, ikka kerge kolin käib asja juurde. Kui plaanis ainult vaikselt popsuda, siis ehk saab ka väikese klapivahega hakkama.
Tekkis uus mure millele sooviks vastust lahendust.
Hiljaaegu vahetasin motikal geneka kuna vana andis otsad(suure tõenäosusega harjased). Kui motikas tööle panna uue genekaga , siis genekas hakkab undama ja vilisema. Nagu aku oleks tühja võitu ja genekas laeb seda usinalt. Mina isiklikult arvan et aku lihtsalt tühi ja genekas laeb seda täie raha eest. Ja probleem kaks. Laterna korpusel on väike kontroll lambike mis kustub ära kui aku ja genekas ok on(kustub peale käima löömist) mu omal ei kustu se ära. Löön motika käima genekas hakkab undama nagu laeks akut ja tuli ära ei kustu. Kust kohast võiks viga otsida kui ülde on midagi viga. Küsin kuna enne geneka vahetust sellist asja ei olnud, tuli kustus ära peale käivitamist ja genekas ei undand. Ja loomulikult see mu esimene venelane siis ei tea veel selle iseärasusi.
Üldiselt undamine ei tähenda genekal laadimist ja vastupidi Smile
Ehk siis: undamine võib tulla sellest, et geneka hambumus ei ole päris hea (genekas paigaldamisel liiga kõvasti vastupäeva pööratud) - proovi genekat pöörata mõned millimeetrid päripäeva ja undamine võib kaduda. Laadimist näitab ikkagi kontrolltuli, nii et tõenäoliselt uue geneka pärast praegu akut ei laeta.
Kui geneka pööramisel undamine kaob (ehk siis saad korralikult hammasrattad suhtlema), kontrolli järgmisena mootori töötamise ajal voltmeetriga akul pinget. Kui see on alla 6,5V, siis töenäoliselt on genekal, releel või mõnel juhtmeühendusel kala sees ja saab hakata edasi süüdlast tuvastama.
Ja veel: kui voltmeetrit pole käepärast, siis igas Palu raamatus peaks olema lihtne skeem, kuidas kontrolllambiga geneka klemmidelt laadimist (geneka korrasolekut) tuvastada. Kui hätta jääd, anna teada.
Täna on siis see päew kus töö nädal vahetus vaba vahetusele. Koju jõudes sai kähku kõht täis pargitud ja riided vahetatud. Ning siis garaazi probleemi lahendama. Esimesel katsel genekat keerates kadus vilin ja undamine ära aga laternal jäi tuluke põlema. Teisel katsel keerasin genekat natuke vähem kui esimesel korral ja see tõi naeratuse näkku. Genekas ei unda ega vilise ja tuluke laternal kustus ka ära. Nii et nüüd siis on asi lahendatud genekas laeb akut nii nagu peab... Suured tänud abistajatele.