automoto.ee foorumid

Täisversioon: miilitsa ural
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!
Huvitama on mind hakanud miilitsa uralid.
Tuli ka üks pakkumine sellele, kuid tundub et krõbe natuke.
Masin seisnud vene ajast, dokumente pole. Samas on komplektne, orig värv, koos korviga, korvi iste, sireen, 2 eraldi sadulat olemas. Mootor kinni.

Mis oleks sellise ligilähedane väärtus tänapäeval?
(24-03-2011, 10:29 AM)Kärnataja Kirjutas: [ -> ]Tere!
Huvitama on mind hakanud miilitsa uralid.
Tuli ka üks pakkumine sellele, kuid tundub et krõbe natuke.
Masin seisnud vene ajast, dokumente pole. Samas on komplektne, orig värv, koos korviga, korvi iste, sireen, 2 eraldi sadulat olemas. Mootor kinni.

Mis oleks sellise ligilähedane väärtus tänapäeval?

Arvestades olukorda,et miilitsaid on sadu kordi rohkem,kui allesjäänud miilitsa uraale,on nende hind ka sada korda kallim...Big Grin
(24-03-2011, 10:29 AM)Kärnataja Kirjutas: [ -> ]Tere!
Huvitama on mind hakanud miilitsa uralid.
Tuli ka üks pakkumine sellele, kuid tundub et krõbe natuke.
Masin seisnud vene ajast, dokumente pole. Samas on komplektne, orig värv, koos korviga, korvi iste, sireen, 2 eraldi sadulat olemas. Mootor kinni.

Mis oleks sellise ligilähedane väärtus tänapäeval?

Mina pakuksin sellise tooriku eest ehk 100-200 euri maksimaalselt, sest mul on vanarauda juba piisavalt. Kui sinul on huvi seda mudelit taastama hakata, siis on see sinujaoks tõenäoliselt väärtuslikum, sest seda miilitsa uraali ei ole ju kuskilt enam saada. Võrdle oma huvi ja müüja raha-ahnust ning saadki hinna teada.
Kui isegi mootor ringi ei käi, siis võib selle töökorda seadmine üsna kalliks minna. Niikuinii tuleb sinna investeerida vähemalt 2000 euri, et asi saaks ilusaks, töökorda ning enamvähem originaalilähedaseks. Seda siis arvestamata su enda töötunde.