automoto.ee foorumid

Täisversioon: Kolvisõrme kaal
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
loodis prismade peal isegi kunagi kardi väntasid tasakaalustanud. seda saab teha küll. arvatavasti sama asja soovitati ka eelpool viidatud raamatus. (pole ise lugenud)
dünaamilist aga kahjuks ei saa mitte teha.
hoopis eri teema on, kas üldse on vaja asja mõttetult peeneks ajada. päriselus hakkab kone seukse koduse tasakaalustusega kenasti tööle ja pisuke värin käib asja olemuse juurde.
mu eelnev postitus kuulus rohkem niisama targutamise valdkonda.
Smile
Jah, sellist asja vanameiser Arseni oma paberkanjal tsikliblogis kirjeldab. Staatiline väntmehhanismi tasakaalustus kodutingimustes. Lgp. ksf! 2715 jutule illustratsiooniks lisan ühe udupildi Arseni raamatust.
http://i52.tinypic.com/334oy09.jpg
Ja pildile selgituseks - pane väntvõll koos kepsu, kolvi, rõngaste, sõrme jms lauale, keps säti horisontaalseks ja kolb kaalule. siis pane vänt prismadele või muidu terava servaga taladele, puuri kepsutapi vastasküljele samale raadiusele auguke, sinna tihvtike, selle külge nööriga lisaraskus ja säti see raskus sellisels, et väntmeh. jääks igas asendis prismadele tasakaalu. Algse kaalu Ge ja saadud lisaraskuse kaalu G1 abil saab arvutada tasakaalustusteguri, mis võiks jääda 0,5 kant või kiiretuuri masinatel vähem (nagu eelnevatest postitustest ka lugeda võis.

A = (Ge -G1) / Ge = 0,5 vms.

Tõin kodust ka kaasa kaalu ja asun ilmselt ka NSU väntasid ja kolbe/sõrmi kaaluma eri mudelitel.
Lehti: 1 2