automoto.ee foorumid

Täisversioon: Bensiin & muud mootorikütused
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
(08-05-2018, 15:40 PM)tõnn Kirjutas: [ -> ]Uus kütusesegu biolisandiga on juba nädala jagu müügis olnud.
Sõbral juba "esimene pääsuke" mingi audiront diagnostikas, et kütusesegu liiga lahja, mootorituli süttis peale tankimist.
Kas on see juhus või on neid hädalisi rohkem?
Kas edaspidiseks peaks soovitama vene viisat või 98 tankimist?

Olin sunnitud üleeile tankima Koeru tanklast. Kuna see tankla ei armasta mind- st et kui ma ca ühe korra aastas sealt olude sunnil tankima pidin ei jõudnud ma kunagi ühe jutiga koju, et dislaga ega bensukaga. Kuna sel ketil nüüd uus ja suur omanik siis peale kõhklust lasin kümneka eest 95 sisseSmile Sõita jõudsin täpselt vallamajani ehk ca kilomeetri, siis Corsal kõik tuled põlesid ja auto lonkas nagu kronu hobune.
Terve eilse päeva puhastasin mootori juures kõik mida võimalik, vaatasin üle kõik pistikud, süütepooli, küünlad, panin uue bensufiltri ja ikka üle km sõita ei lasknud, jõulupuu lõi armatuuris põlema. Tegin siis veel ajule täis restardi, läks paremaks aga üle 3 km ei venitanud.
Panin siis hommikul auto käima ja hakkasin vaikselt pistiku poole venima, kuhu oli ca 20 km. Üllatuseks töötas mootor enam-vähem normaalselt, pistikus näitas et peale restarti oli kütterõhk madal aga see oli taastanud. Ainus arvamus oli et lihtsalt olin saanud mingit solki. Panin cirklist 98 peale ja vähemalt täna liigub normaalselt, homme valan veel pihustipuhastajat ka igaks juhuks sisse.
(08-05-2018, 15:40 PM)tõnn Kirjutas: [ -> ]Uus kütusesegu biolisandiga on juba nädala jagu müügis olnud.
Sõbral juba "esimene pääsuke" mingi audiront diagnostikas, et kütusesegu liiga lahja, mootorituli süttis peale tankimist.
Kas on see juhus või on neid hädalisi rohkem?
Kas edaspidiseks peaks soovitama vene viisat või 98 tankimist?

Kas mehaanilise pritsega?
(08-05-2018, 20:19 PM)veix__ Kirjutas: [ -> ]
(08-05-2018, 15:40 PM)tõnn Kirjutas: [ -> ]Uus kütusesegu biolisandiga on juba nädala jagu müügis olnud.
Sõbral juba "esimene pääsuke" mingi audiront diagnostikas, et kütusesegu liiga lahja, mootorituli süttis peale tankimist.
Kas on see juhus või on neid hädalisi rohkem?
Kas edaspidiseks peaks soovitama vene viisat või 98 tankimist?

Kas mehaanilise pritsega?

 Pead ei anna aga B3l veel ei olnud mootori tuld ning k-jetil (täis mehh pritse) pole ajugi. Ju siis kas B4 või esimese otsa A4, nood ka praeguseks 20+ aastat liikvel olnud.
2018 aasta Audi võib ka vabalt rondiks aetud olla  Big Grin
Ma päris audispets pole, kuid siiski oli tegu 2000+ ja A6
Kuna polnud minu töökoda, siis ma oma nina vahele ei toppinud.
Ma ei ütle, et "uus ja parem" kütus meile mingeid jamasid ei põhjustaks, kuid üldiselt tuleks arvestada ka sellega, et pentsu kaela aetakse nüüd kõikvõimalikud toitesüsteemi hädad, mida muudmoodi seletada ega parandada ei osata või taheta.
Mu vanale meh.pritsega masinale soovitas pritsesüsteemi veaga tegelenud spetsialist juba 8 aastat tagasi lõpetada "solgi" e. 95 tankimine. Halvasti tegi, et nii soovitas... tema enda jaoks halvasti, sest enam polegi ta teenust vaja olnud. Big Grin
Ise läksin ka 98 peale üle, ise märkasin et auto käib paremini natukene ja edasiminek ka hea, aga kütusekulu justkui kasvanud... klassivenna 412-l oli sama asi. Tavaline asi see kütusekulu tõus vene tehnika puhul või siis lihtsalt tundub nii(loe: elav fantaasia)?
Kui edasi läheb paremini ja seda ka reaalselt kasutad (sõites reaalselt kasutad suuremat võimsust kui varem), siis igati füüsika seadustega kooskõlas, et kütust rohkem kulub. Rolleyes
Kas diislit ka solkima hakatakse?
(10-05-2018, 09:13 AM)Basilio Kirjutas: [ -> ]Kas diislit ka solkima hakatakse?

Jah.
(10-05-2018, 01:51 AM)HendrikR Kirjutas: [ -> ]Ise läksin ka 98 peale üle, ise märkasin et auto käib paremini natukene ja edasiminek ka hea, aga kütusekulu justkui kasvanud... klassivenna 412-l oli sama asi. Tavaline asi see kütusekulu tõus vene tehnika puhul või siis lihtsalt tundub nii(loe: elav fantaasia)?

Mida rohkem lisatakse bio värki sisse kütusesse,seda rohkem hakkab mootor tarbima. Ma ei mäleta täpselt kui palju kuluks sel juhul,kui tegu oleks puhtalt metanooli või etanooliga aga küttekulu bensiinimootoris millel on karburaator ja mida ei ole spetsiaalselt ümber ehitatud,joob vaeseks.... Sissepritse puhul vist tarbimine väiksem. No targad kes kütustega tegelevad võiksid ise rääkida täpsemalt. Ma  ei kujuta ette millised kulutused oleks tööstusel mis ajaks kütusepiiritust ja palju selle tootmiseks naftat kuluks. Big Grin  Ilmselt peaks arvutused tegema spetsialist.
T.
Kogu Lõuna-Ameerika sõidab puhta etanooliga. Meil ei ole kahjuks võimalik kuna etanool külmaga ei aurustu ja alla -5 on lisasoojendust käivitamiseks vaja. Kütteväärtuse vahet ma peast ei mäleta aga etanooli on umbes veerandi võrra väiksem.
Sõbralikus Läti vabariigis oli mõne päeva eest tanklas bensiini  silt küll endine,  peab täpselt uurima, kuidas seal BIO-tamisega on.

Punane balloon igatahes kehtib endiselt,   26,50€
Rohelist või oranži saab siit natukese sebimisega 28-ga, milleks Läti?
(10-05-2018, 14:22 PM)Marko Kirjutas: [ -> ]Rohelist või oranži saab siit natukese sebimisega 28-ga, milleks Läti?
mis krdi pärast peaks ma oma balloonipargi (6 tk) mingi raha eest välja vahetama väiksemate balloonide vastu, kui lätis saab neid rõõmasalt vahetada ja niikuinii sinna käimine on sama maa mis oma maakonnakeskusse, aga saab odavamat kütet, õlut ja gaasi, koeratoitu jms ka.
(10-05-2018, 12:44 PM)pkmp Kirjutas: [ -> ]Sõbralikus Läti vabariigis oli mõne päeva eest  tanklas bensiini  silt küll endine,  peab täpselt uurima, kuidas seal BIO-tamisega on....

poel küll espetsiaalselt uurind, aga mu teada on neil juba mitu aastat mingi % biolisandit ette nähtud.
(10-05-2018, 15:34 PM)honkomees Kirjutas: [ -> ]mis krdi pärast peaks ma oma balloonipargi välja vahetama

Ma olen suhtkoht kindel, et võimaliku õnnetuse korral (ptüi, ptüi, ptüi) on kindlustuselt punast ballooni sisaldava hoone eest hüvitist saada väga raske, tõenäoliselt lausa võimatu.
Peab Marko juttu takka kiitma,sest seal vist tõetera sees. Ei oska eraisiku seisukohast kosta küll,aga tegin hobi garaazile kindlustust just,kuna hoone omanik arvas,et värvikakmber on suure ohu allikas ja see vaja maandada.
Kuna tegu autosid täis objektiga,siis tuli kohale kindlustus proua koos päästeameti onuga.
Uuriti ja puuriti,et mis ja kus hoiad. Et kas seisvatel autodel on paagid täis või tühjad jne. Siis nähti seina ääres veneaegseid gaasikeevituse pudeleid(hapnik ja ats). Mõlemaid kaks tükki. Lisaks oli gaasipuhurile järgi ühendatud punane propaani potsik.(1 vedeles vanas elukohas ja teised kaks olid esivanemate juures aias juba pooleldi maasse vajunud) Aga kõigis kolmes vurts sees ja süttis ka enamvähem. Imelik ju raha ära visata ja tassisin garaazi,et kasutan soojuseks ära.
Aga päästeameti onu ja kindlustuse proua mõlemad teatasid portsu seaduseid,mille alusel nende vene potsikute kasutamine on keelatud. Ja kästi need utiliseerida või ümber vahetada. Jutt käib siis OÜ-st. Võibolla on eraisik muudel alustel. Nüüd siis aega mai lõpuni vabaneda(antud ruumidest eemaldada) vanadest potsikutest. Ehk võin öelda,et tänu minule on ilm oluliselt soojem hetkel Big Grin
Nii,et kindlustuse olemasolul on vist oht Marko teooriaks olemas.
Huvitav küll et Euroopa Liidust täiesti ametlikult ostetud balloon saab mingit ametnikku häirida.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27