automoto.ee foorumid

Täisversioon: Bensiin & muud mootorikütused
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Haakub teemaga ehk kütuseäri läbi Baltikumi:
https://etvpluss.err.ee/v/arutelu/insigh...z-estoniyu

Ma ei imestaks, kui sellest odava otsa solgist midagi ka eestisse jäeti ja see selgitaks osaliselt. Miks paljudel on kütusega probleemid.
(23-05-2018, 13:52 PM)Sm.Samajev Kirjutas: [ -> ]Haakub teemaga ehk kütuseäri läbi Baltikumi:
https://etvpluss.err.ee/v/arutelu/insigh...z-estoniyu

Ma ei imestaks, kui sellest odava otsa solgist midagi ka eestisse jäeti ja see selgitaks osaliselt. Miks paljudel on kütusega probleemid.

Ega kauba eest makstav hind ei tee "kaubast" kaupa, ikka kaup ise Big Grin  ja kuni maksustatakse mitte keemilist koostist vaid nimetust paberil ei muutu midagi.
Kuumad ilmad mai kuus on hakanud hallutsinatsioone ( heh... hea kõlaga sõna) tegema.  10 liitrine plastist nõukaaegne tosooli kanku, musta värvi ja eraldi ntihendiga korgiga on kasutuses tagavara bensiini hoidmises oma GAZ tõstukites. bensiin tangitud talvel sel aastal, väheke paisumisruumi jäetud, et kuumaga lõhki ei läheks ja kork suletud tihedalt. 
  Kuna mootor remondis siis kasutan teist autot ja selle kanistri tõstsin maha ( kanister oli kokku vaakumisse tõmmanud ) ja jäi mitmeks päevaks keset õue päikese kätte. täna lõuna paiku märkasin, et kanister ikka "kõhnaks tõmbunud ja vaakumis. mõõtsin temperatuuri, mis näitas ligi 40 kraadi celsiust....

Varem oli suviti alati probleeme, et kütusenõud hakkasid soojaga punni minema ja kütet välja ajama (isegi tühjades nõudes tekkisid gaaside paisumine) nüüd aga ei mingit paisumist.

Palun andke diagnoos , kas minule, et peaks pöörduma sinna, kus on pikk ja kõrge roheline aed, või bensiinile. 
    Aidake mind palun.


  Parimat  h2rra


[attachment=69958]

[attachment=69959]
Võibolla vahepeal oli veel kuumem ja venitas sellega plastiku välja. Või on märgatav osa bensiini ära difundeerunud.
või sees olev vedelik ei aurustu ja ei paisu soojenedes.
(31-05-2018, 20:10 PM)h2rra Kirjutas: [ -> ]Kuumad ilmad mai kuus on hakanud hallutsinatsioone ( heh... hea kõlaga sõna) tegema.  10 liitrine plastist nõukaaegne tosooli kanku, musta värvi ja eraldi ntihendiga korgiga on kasutuses tagavara bensiini hoidmises oma GAZ tõstukites. bensiin tangitud talvel sel aastal, väheke paisumisruumi jäetud, et kuumaga lõhki ei läheks ja kork suletud tihedalt. 
  Kuna mootor remondis siis kasutan teist autot ja selle kanistri tõstsin maha ( kanister oli kokku vaakumisse tõmmanud ) ja jäi mitmeks päevaks keset õue päikese kätte. täna lõuna paiku märkasin, et kanister ikka "kõhnaks tõmbunud ja vaakumis. mõõtsin temperatuuri, mis näitas ligi 40 kraadi celsiust....

Varem oli suviti alati probleeme, et kütusenõud hakkasid soojaga punni minema ja kütet välja ajama (isegi tühjades nõudes tekkisid gaaside paisumine) nüüd aga ei mingit paisumist.

Palun andke diagnoos , kas minule, et peaks pöörduma sinna, kus on pikk ja kõrge roheline aed, või bensiinile. 
    Aidake mind palun.


  Parimat  h2rra


Korgi Tihend arvatavasti läbi või mõni väike auk tekkind, kust aur jalga laseb, pents ju soojaga paisub aurustub, minevanädalal lasin ühe õlinõu pentsuga väga kummi
(31-05-2018, 23:02 PM)jurkman Kirjutas: [ -> ]
(31-05-2018, 20:10 PM)h2rra Kirjutas: [ -> ]Kuumad ilmad mai kuus on hakanud hallutsinatsioone ( heh... hea kõlaga sõna) tegema.  10 liitrine plastist nõukaaegne tosooli kanku, musta värvi ja eraldi ntihendiga korgiga on kasutuses tagavara bensiini hoidmises oma GAZ tõstukites. bensiin tangitud talvel sel aastal, väheke paisumisruumi jäetud, et kuumaga lõhki ei läheks ja kork suletud tihedalt. 
  Kuna mootor remondis siis kasutan teist autot ja selle kanistri tõstsin maha ( kanister oli kokku vaakumisse tõmmanud ) ja jäi mitmeks päevaks keset õue päikese kätte. täna lõuna paiku märkasin, et kanister ikka "kõhnaks tõmbunud ja vaakumis. mõõtsin temperatuuri, mis näitas ligi 40 kraadi celsiust....

Varem oli suviti alati probleeme, et kütusenõud hakkasid soojaga punni minema ja kütet välja ajama (isegi tühjades nõudes tekkisid gaaside paisumine) nüüd aga ei mingit paisumist.

Palun andke diagnoos , kas minule, et peaks pöörduma sinna, kus on pikk ja kõrge roheline aed, või bensiinile. 
    Aidake mind palun.


  Parimat  h2rra


Korgi Tihend arvatavasti läbi või mõni väike auk tekkind, kust aur jalga laseb, pents ju soojaga paisub aurustub, minevanädalal lasin ühe õlinõu pentsuga väga kummi
-Et siis nagu ventiil, et liikumine seal augus toimub ainult  ühes suunas ja kanistrisse tekib vaaakum... See on juba midagi "lameda maa" teooria sarnast.   Suure veepudeli, mida poes müüakse (5liitrit) täitsin samuti normaaltingimustes ja oli ilma rõhuta ümar. Nädala pärast oli pudel keskelt kokku tõmmanud ja seda ka terve päeva päikese käes olles. Korgi avades kadus vaakum ja pudel võttis oma normaalse kuju. sama ka kanistriga.   VAAKUM jääb nõude sisse.
(31-05-2018, 22:55 PM)diesel Kirjutas: [ -> ]või sees olev vedelik ei aurustu ja ei paisu soojenedes.

Vedelikuks on "bensiin  95 Circle K st ja GAZ 53 sööb probleemideta.
Korgitihendi ühesuunaklapiks muutumine vajaks uurimist, võimatu ei ole vist. Omal viimastel päevadel siiski pigem ülerõhuprobleemid olnud kanistritega. Jutt 98st ja Aspenist.
(01-06-2018, 01:08 AM)h2rra Kirjutas: [ -> ]
(31-05-2018, 22:55 PM)diesel Kirjutas: [ -> ]või sees olev vedelik ei aurustu ja ei paisu soojenedes.

Vedelikuks on "bensiin  95 Circle K st ja GAZ 53 sööb probleemideta.

Kannata natuke, küll need probleemid ka tulevad. Karburaatormootorisse (eriti vene päritolu) kõlbab praegu ainult 98. Etanool, mida 95 sisaldab, järab membraane ja tihendeid päris isuga.
(01-06-2018, 16:41 PM)zazik Kirjutas: [ -> ]Kannata natuke, küll need probleemid ka tulevad. Karburaatormootorisse (eriti vene päritolu) kõlbab praegu ainult 98. Etanool, mida 95 sisaldab, järab membraane ja tihendeid päris isuga.

Membraane ja nõela tihendeid sööb juba praegugi isuga  (vaata esimisi postitusi) kuid veel süttib ja veab 6T. veokit edasi.

 Parimat h2rra
(01-06-2018, 18:18 PM)h2rra Kirjutas: [ -> ]
(01-06-2018, 16:41 PM)zazik Kirjutas: [ -> ]Kannata natuke, küll need probleemid ka tulevad. Karburaatormootorisse (eriti vene päritolu) kõlbab praegu ainult 98. Etanool, mida 95 sisaldab, järab membraane ja tihendeid päris isuga.

Membraane ja nõela tihendeid sööb juba praegugi isuga  (vaata esimisi postitusi) kuid veel süttib ja veab 6T. veokit edasi.

 Parimat h2rra

Miks ta ei peaks süttima ja vedama?
Ma räägin sellest, et 95 bensiin ka otse tankurist on karburaatormootoritele tappev. 98 ei ole etanooliga segatud, seda võib kõigis mootorites kasutada.

Eeldades, et nimetatud gazooni igapäevaselt ei kasutata, tekitab 95 kasutamine veel ka veeprobleemi.
80. ndatel sai Tallinna Autovedudes maalrilt nõuande, kui värvi läksin tsipake küsima plastilust purki, et plastik nõud ei ole värvide hoidmiseks head, kuna läbi plastiku toimub ikkagi aurumine ja tõesti nõukaaegsed värvinõud, mis poest ostetud olid kokku tõmmanud.  Neid kankusi aga olen oma paarkümmend aastat kasutanud kuid nii kiiret aurustumist ei ole täheldanud. 

  Järelikult kange kraam läheb läbi plasti atmosfäri, aga õhk sinna läbi plasti tagasi ei lähe ja sellest see vaakum  ja nii sooja ilmaga ja päikese käes.. Keemilist koostist on siis järelikult muudetud.

  Parimat  h2rra
Mul muruniidukis olerex98 ja paagiseinale tekkinud mingid imepisikesed valged terad... varem pole sellist nähtust täheldanud
Kas paak on alumiiniumist?
Paak nagu kaasaegsele tehnikale omane plastikust ja paagi kork ka korralik kummi tihendiga
Näide moodsa kütuse kvaliteedist:
[Pilt: 01116704210e340.jpg]
Kui küünla elektroodi osa vaadata siis jääb mulje ,et on sõidetud etüleeritud bensiiniga(mida ei tohiks enam ammu müügil olla) või on juhtunud lihtsalt halb partii kütust paaki?
Tuttava mehaanilise pritsega VW andis nädalavahetusel otsad ja mootor läks maanteel sõites detoneerima. Ma ka kahjuks ei oska väga palju nõu anda, talle kust viga otsida. Küll aga küünalde värv on väga kummaline ja viitab,et kütusega on mingi jama.
Kütusena kasutab 98 bensiini ja seda ühest konkreetsest tanklast kogu aeg ostnud.
Kaks korda sama asi üle elatud. 

Dolmaril võsakal hukkus süütepool, Opel Astral kadus tühikäik. Mõlemate lahkamisel olid küünla külgelektroodid vaskselt punased. Mõlemal juhul eelnes tankimine Alexelast.
See konkreetne näide, mida postitasin ka ühest provintsi tanklast, mis kuulub Alexela kettile. Küsisin tuttava käest,et ega ta juhuslikult mingit venemaa või , mis muu koha bensiini pole sisse ostnud Ütles,et kõik kütused on ta ostnud Alexelast ja ei ole muud tarbinud.
(27-06-2018, 12:18 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ] Mõlemate lahkamisel olid küünla külgelektroodid vaskselt punased. Mõlemal juhul eelnes tankimine Alexelast.

Punane = sulfur, mis on põlenud.
Ma olen kunagi kah paari venemaalase volkkariga jamanud, mis Peterburist vms kohale olid sõitnud ja enam käia ei tahtnud. Garantii all olevad autod veel.
Pärast küünla- ja kütusevahetust hakkasid uuesti tööle, muid vigu ei olnud tekkinud. Tehas miskipärast küünlavahetust ja diagnosti kinni maksta ei tahtnud... Toungue
Aga seda targutasid küll kohe, et VIN-i järgi on ju vene autod ja seal on see jama tavaline ning garantii all aei kuulu.

Aga kas Alexela nüüd vene bentsu müüb - ei tea. 
Kui müüb, siis tuleks nende jaamadesse ilmselt tikku näidata. (mis tänapäeva EU-s käib siidikinnastega: ekspertiis, kahjunõue jne)

.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27