automoto.ee foorumid

Täisversioon: Bensiin & muud mootorikütused
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
On veel inimesi, kes kassas maksmas käiva? Igal pool ju ka automaadis otse arveldamise võimalus Wink
(09-07-2018, 16:59 PM)MeelisV Kirjutas: [ -> ]olen naiivne ja ei usu, et see (petmine kogusega) on võimalik
kontroll on liiga suur - inimesed (tarbijad ise), ametkonnad (tehnilise järelevalve ametid vms.) ja konkurendid.

see on liiga lihtne kontrollida võrreldes keemilise koostise ja muu kvaliteedi küsimustega.

Mõõtmisvea võrra petetakse ikka (see vist oli 0,5 %), aparaadid on pandud eksima lubatud mõõtmisvea võrra.
(09-07-2018, 22:51 PM)veix__ Kirjutas: [ -> ]
(09-07-2018, 16:59 PM)MeelisV Kirjutas: [ -> ]olen naiivne ja ei usu, et see (petmine kogusega) on võimalik
kontroll on liiga suur - inimesed (tarbijad ise), ametkonnad (tehnilise järelevalve ametid vms.) ja konkurendid.

see on liiga lihtne kontrollida võrreldes keemilise koostise ja muu kvaliteedi küsimustega.

Mõõtmisvea võrra petetakse ikka (see vist oli 0,5 %), aparaadid on pandud eksima lubatud mõõtmisvea võrra.

Lubatud viga tankuritel on tõesti +- 0,5% aga muus osas olen nõus MeelisV-ga, ei ole mõtet kogusega mängida. Niigi on kodanikke kes oma täpsesse plastkankusse siristades on iga kell nõus Facebooki video panema, kuidas teda tõmmatakse ja seleta siis et ei ole lammas. Kindlasti läheb mõni tankur aegajalt rikki aga selleks neid regulaarselt kontrollitaksegi.
Olen seotud ettevõttega, mis muuhulgas tankureid taatleb  ja kui on mingit konkreetset infot et tankureid justeeritakse veapiirile, siis see küll huvitaks mind (kasvõi PM-i).

Lauri
Mul vanemal Smardil paagi mahuks paberitel 22L. Ilma igasuguse probleemita läks 23 liitrit sisse kui suht aurudel kohale veeresid. Mingi aeg kui paaki auk tekkis ja uus paak alla sai pandud,sai nalja viluks villitud vanasse paaki(mis siis katse algul oli täitsa tühi) 5L plastkankuga kus 0,5L tagant kriipsud vesi sisse. Läks teist 24,5L sinna sisse. Nii,et ilmselt tehas arvestab minusuguste lollidega,kes alati kui kompuuter 0km näitab,veel rahulikult edasi sõidavad Big Grin
Aga võibolla oli plastist bensupaak liigsest kasutamisest välja veninud. Krt seda teab.
Igaljuhl ma ka nagu MeelisV-gi mainis ei tahaks eriti uskuda,et suuremad ketid kundet kogusega kotivad. Elame ju juutuubi ja väga tiheda(eriti kütuseturul) konkurentsi tingimustes.
Kütuse koostise pärast muidugi ei kobise ükski konkurent. Sest kõigil neil mingi kütuselaadne toode.
Päris huvitav lõhna vahe oli hommikul Soomest Nestest kankusse ostetud 98 bensiinil ja päeval Viimsi Nestest kankusse ostetud 98 bensiinil. Peaks ju olema üks kütus neil reklaami järgi Toungue
(09-07-2018, 22:31 PM)ZIL 131 Kirjutas: [ -> ]On veel inimesi, kes kassas maksmas käiva? Igal pool ju ka automaadis otse arveldamise võimalus Wink

igal juhul on mugavam kassas käia, nt endises statoilis valin alati kolonkal kassas maksmise, ei meeldi mul seal õues tuule ja vihma käes mitme erineva pilu ja valiku vahel otsustada. Venemaal on piirist kaugemal ikka veel mõistlikke tanklaid, kus noormees tangib sul auto ja ise jalutad rahulikult soojasse ja puhtasse saali maksma. See on normaalne teenus, mitte mingid krdi automaadid.
See kankusse tankimise teema. Ise võtan tihti kankusse kütet. Ja ALATI on 5 liitri asemel kanku kriipsude järgi umbes 4,7-4,8 liitrit. Olgu või uus kanister, aga alati on paarsada milliliitrit vähem. Samas ostad samasuguse kankuga õli, on tase täpselt 5 liitri kriipsu kohal. Kumb siin valetab?

Ja mina olen ka see, kes võimalusel alati kassase maksab. 10 aastat tagasi, kui ühes automaattanklas üritasin maksta sularahas ja kui juba kolmandat 25-kroonist see vastu võtta ei tahtnud, lõi närvi mustaks. Ja edaspidi automaatide teenust ei kasuta (Kaardimaksetega ma ka ei tegele). Kassas ja sularahas. Töötab alati.
Midagi siiski on kütuse kvaliteediga viga ja seda tunnistavad ka asjatundjad:

https://tarbija24.postimees.ee/6033032/m...1517844265
(09-07-2018, 23:59 PM)wagoneer Kirjutas: [ -> ]Mul vanemal Smardil paagi mahuks paberitel 22L. Ilma igasuguse probleemita läks 23 liitrit sisse kui suht aurudel kohale veeresid. Mingi aeg kui paaki auk tekkis ja uus paak alla sai pandud,sai nalja viluks villitud vanasse paaki(mis siis katse algul oli täitsa tühi) 5L plastkankuga kus 0,5L tagant kriipsud vesi sisse. Läks teist 24,5L sinna sisse. Nii,et ilmselt tehas arvestab minusuguste lollidega,kes alati kui kompuuter 0km näitab,veel rahulikult edasi sõidavad Big Grin
Paaki peab alati jääma õhutasku kui maa seest külmalt tangitud kütus sooja käes paisub ja kõriauguni täidetud paagist välja otsustab hakata pressima. Seepärast lööbki püstol alati varem kinni fikseerides nn. täispaagi kuigi füüsiliselt läheks paaki paar liitrit veel.
(10-08-2018, 12:27 PM)Sm.Samajev Kirjutas: [ -> ]Midagi siiski on kütuse kvaliteediga viga ja seda tunnistavad ka asjatundjad:

https://tarbija24.postimees.ee/6033032/m...1517844265

Aprillis käis stihli saag remondis, karpa probleemid. Puhastati, uus membraan ja käis kui kell. Nüüd hakkas jälle sama jama, käivitub, tuksub paar takti, sureb. mitu korda järjest katsetades kooles täiega.
Esmaspäeval käis jälle remondis vahetati paistes ja punnis membraan. Käib.
Paagis oli enne pisut seisnud 98..., nüüd aspen.
280-st ei saanudki elulooma, otsin uut karburaatorit.
Tundub,et selle bensiiniga on midagi ikka väga mäda. Aastal 2000 võis 20l kanistri jätta aastaks seisma ja kütus püsis üsna samavärske nagu siis kui tankisid. Nüüd aga haiseb juba tanklast ostes ja rikneb juba päevadega. 
Selle suvina tähelepanek, kui kanistrit jahedas ei hoia, siis kaob 25% kütusest juba ära. Eriti 98 puhul.
(10-08-2018, 18:30 PM)hulgus Kirjutas: [ -> ]
(10-08-2018, 12:27 PM)Sm.Samajev Kirjutas: [ -> ]Midagi siiski on kütuse kvaliteediga viga ja seda tunnistavad ka asjatundjad:

https://tarbija24.postimees.ee/6033032/m...1517844265

Aprillis käis stihli saag remondis, karpa probleemid. Puhastati, uus membraan ja käis kui kell. Nüüd hakkas jälle sama jama, käivitub, tuksub paar takti, sureb. mitu korda järjest katsetades kooles täiega.
Esmaspäeval käis jälle remondis vahetati paistes ja punnis membraan. Käib.
Paagis oli enne pisut seisnud 98..., nüüd aspen.
280-st ei saanudki elulooma, otsin uut karburaatorit.

Punnis ja paistetanud membraanide taastamiseks tegin Jaan Tatikat. Põhjus miks nad paiste lähevad on ju keemilistes ühendites, mis "kummi" sisse on läinud. 
 Võtsin nõukaaegse kummi vulkanisaatori, mis on sile ja tald kah sile, tihend ajalehe paberi sisse ja kinni normaalse pinguga. ja tasapisi aurutasin need liigsed kemikaalid sealt välja ja tihend sirge ja omades mõõtudes. 
 Temperatuuri kõrgeks ei lasknud aga eks peab kunagi katseid jätkama.

https://osta-ee.postimees.ee/kummi-vulka...90789.html   selline ta oli ja 220 v

 Parimat  h2rra
(10-08-2018, 18:30 PM)hulgus Kirjutas: [ -> ]
(10-08-2018, 12:27 PM)Sm.Samajev Kirjutas: [ -> ]Midagi siiski on kütuse kvaliteediga viga ja seda tunnistavad ka asjatundjad:

https://tarbija24.postimees.ee/6033032/m...1517844265

Aprillis käis stihli saag remondis, karpa probleemid. Puhastati, uus membraan ja käis kui kell. Nüüd hakkas jälle sama jama, käivitub, tuksub paar takti, sureb. mitu korda järjest katsetades kooles täiega.
Esmaspäeval käis jälle remondis vahetati paistes ja punnis membraan. Käib.
Paagis oli enne pisut seisnud 98..., nüüd aspen.
280-st ei saanudki elulooma, otsin uut karburaatorit.

Sedasi sunnitakse kavalalt kõik instrumendid akutoitele. Kas see on juba akumeeste "MAFFIA", mille algatas elektriautode tootmine? Kas varsti tuleb maju hakata kütma akudega? Vat oleks akutootjatele äri! Vaja välja mõelda puidu-õli-gaasi- ja elektrikütte jaoks vastuvõetamatud tingimused.
(10-08-2018, 21:23 PM)Sm.Samajev Kirjutas: [ -> ]Selle suvina tähelepanek, kui kanistrit jahedas ei hoia, siis kaob 25% kütusest juba ära. Eriti 98 puhul.

Ei aita see jahedus ka mitte. Mul kadus öösel jahedaga traktoripaagist 100% kütusest ära.
Ju siis diisel aurustub pimedas paremini, siis talveks ei tohi üldse midagi paki jätta, pimedat tunduvalt pikemalt Cool
(09-07-2018, 23:59 PM)wagoneer Kirjutas: [ -> ]Päris huvitav lõhna vahe oli hommikul Soomest Nestest kankusse ostetud 98 bensiinil ja päeval Viimsi Nestest kankusse ostetud 98 bensiinil. Peaks ju olema üks kütus neil reklaami järgi Toungue

Küllap on kütuse kokkusolkimisel arvestatud siinsete inimeste maitseeelistusega, nii nagu tootjad väidavad nt. kalapulkade kohta, mis siin sisaldavad vähem kala kui Lääne-Euroopas. Seega lisaks toidurassismile eksisteerib ka kütuserassism.
(12-08-2018, 23:52 PM)Mossemees Kirjutas: [ -> ]Küllap on kütuse kokkusolkimisel arvestatud siinsete inimeste maitseeelistusega, nii nagu tootjad väidavad nt. kalapulkade kohta, mis siin sisaldavad vähem kala kui Lääne-Euroopas. Seega lisaks toidurassismile eksisteerib ka kütuserassism.

Ma olen kuulnud, et meil müüdavas lastevorstis pidi ka vähem laste liha sees olema kui välismaal müüdavas. Kalapulkadest täpselt ei tea palju seal pulki on või kalu, kuid kipun arvama, et sitast suudetakse kõikjal saia küpsetada ja seda kõike sajas erinevas sortimendis. 
http://kasulik.delfi.ee/news/uudised/vaa...d=71586893

Igasugu bensiinidest niipalju, et see kui bensiin lõhnab mujal paremini, ei tähenda veel seda, et see paremini põleks või rohkem energiat välja annaks. Vabalt võib olla teema ka lihtsalt rikkama ja pirtsakama ostja lõhnaeelistusega roosamannamaal,  seal kus rohi on rohelisem, taevas sinisem, palgad kõrgemad, protesti hääled valjemad ning kus kütus haisemise asemel lõhnab.
(13-08-2018, 00:33 AM)viplala Kirjutas: [ -> ]
(12-08-2018, 23:52 PM)Mossemees Kirjutas: [ -> ]Küllap on kütuse kokkusolkimisel arvestatud siinsete inimeste maitseeelistusega, nii nagu tootjad väidavad nt. kalapulkade kohta, mis siin sisaldavad vähem kala kui Lääne-Euroopas. Seega lisaks toidurassismile eksisteerib ka kütuserassism.

Ma olen kuulnud, et meil müüdavas lastevorstis pidi ka vähem laste liha sees olema kui välismaal müüdavas. Kalapulkadest täpselt ei tea palju seal pulki on või kalu, kuid kipun arvama, et sitast suudetakse kõikjal saia küpsetada ja seda kõike sajas erinevas sortimendis. 
http://kasulik.delfi.ee/news/uudised/vaa...d=71586893

Igasugu bensiinidest niipalju, et see kui bensiin lõhnab mujal paremini, ei tähenda veel seda, et see paremini põleks või rohkem energiat välja annaks. Vabalt võib olla teema ka lihtsalt rikkama ja pirtsakama ostja lõhnaeelistusega roosamannamaal,  seal kus rohi on rohelisem, taevas sinisem, palgad kõrgemad, protesti hääled valjemad ning kus kütus haisemise asemel lõhnab.
  Isegi kohvifirma Paulig valmistab oma kohvi vastavalt regioonidele. sest vesi pidi Soomes olema erinev Eesti veest ja vastavalt sellele ka kohvi röst ja koostis teine.  Eestis paljusi marke sellel põhjusel ei müüdagi. Päris peenike värk see maitse värk.
Bensiin...kohvi Big Grin Ennemuiste oli Paulig President 2 klassi röstiga. Eestis noh. Nüüd peale Venemaale kehtestatud sanktsioone on 3 röst. Lätis on koguaeg 3 rösti müüdud. Ma ka selline pirts, et Lapimaal käisin ekstra 1 rösti Presidentti kokkuostmas Big Grin
https://hintaopas.fi/product.php?p=3043236
(13-08-2018, 10:00 AM)rZIL 131 Kirjutas: [ -> ]Bensiin...kohvi Big Grin Ennemuiste oli Paulig President 2 klassi röstiga. Eestis noh. Nüüd peale Venemaale kehtestatud sanktsioone on 3 röst. Lätis on koguaeg 3 rösti müüdud. Ma ka selline pirts, et Lapimaal käisin ekstra 1 rösti Presidentti kokkuostmas Big Grin
https://hintaopas.fi/product.php?p=3043236

No see on ju ammu teada et soomlased ei oska kohvi teha (ei osanud juba 70-ndate lõpus ega ka praegu) - kui head kohvi tahad siis kiika ikka rootslaste poole.  Big Grin kas see 3. röst tähendab et sinna on segatud mingi osa juba kasutatud kohvipuru (nö. biolisand)?
Lehti: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27