automoto.ee foorumid

Täisversioon: Õli lisamine diisel küttele?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Olen kuulnud, et lisatakse. Ükspäev kui kütus lõppes ja vantsisin bussis olnud õlikanistriga (milles oli õli sees veidi) tanklasse.
Peale seda kui olin selle õliseguse kütuse valanud paaki muutus mootori töö ühtlasemaks, kadus ära lagisev hääl ja pideva halli vine asemel summutist lõi välja ainult kiiredamisel kergelt musta londi.

Ühesõnaga kõik läks paremaks.

Kas peakski pidevalt tankides lisama õli? Kui jah siis millises vahekorras?
8aastat sai kasutatud Nissan Bluebirdides sellist segu,et 2grammi sae seguõli 1l diiselkütte kohta. Iga 3 paagi tagant.Määrimine oli garanteeritud.
Kas kütusekulule ka kuidagi mõjus? Pihustitele-küünaldele?
See pikendab pumba eluiga ja ühtlustab pumba tööd. Küttekulu kindlasti ei mõjuta.
Julgelt võib panna 2taktilise õli kuskil nii liiter õli ja 50 liitrit kütet.Väga hea on ka vana nn aftool.Mootorile kahju ei tee ainult kasu ja mootori hääl hoopis parem.Kasutan seda vito bussil u 2 aastat.
Jah, eriti hea mõte on lisada seda saeõli, mis segu sinise(ma)ks värvibCool
(05-05-2011, 10:06 AM)gruppen Kirjutas: [ -> ]Jah, eriti hea mõte on lisada seda saeõli, mis segu sinise(ma)ks värvibCool

Hea soovitus!
Aga on ka sellist, mis punase(ma)ks teeb.
taktoriküttega autosõitjatel hea võimalus visata eelnimetatud poolik pudel paaki ja kontrollimise aja öelda: "näe just kallasin 2T õli paaki" Big Grin

aga sõidetakse igasugu põlevvedelikega, mis soojenedes piisavalt hästi voolavad, pole kuulnud, et tänu neile masin ära rikutud oleks Smile pigem on asi vastupidi, näitajad paranevad.
(05-05-2011, 10:06 AM)gruppen Kirjutas: [ -> ]Jah, eriti hea mõte on lisada seda saeõli, mis segu sinise(ma)ks värvibCool

Olen kasutanud seda sinist-
Nagu teada toll siiski vaatab,kuid teeb kindlaks ju,et see ei ole põllumajanduskik küte.Ja nüüd tahetakse ju see sinine küte ära kaotada...Sad traktorisse kallimat hakkama ostma!!
2T õli lisatakse diislile selle kehva kvaliteedi tõttu. Nüüd viimasel ajal ei ole enam eriti pannud, aga mõned aastad tagasi sai veoki paaki pandud absoluutselt igal tankimisel. Kütusekulu see küll mõjutada ei tohiks, küll aga mootori ja pumba eluiga!
tere,traktoritele olen juba 20.a. küttele õli veidi hulka pannud ja nüüd kui sai muretsetud transporter,siis sellele kohe alati lisan paagitäie(80.l) kohta 2 l õli mida rolleri-ajajad oma bensuga segavad,kõik ikka selleks et mootori süda PUMP kestaks.
Kas Sul on CDI mootor või tavaline?

(04-05-2011, 22:41 PM)hyva Kirjutas: [ -> ]Julgelt võib panna 2taktilise õli kuskil nii liiter õli ja 50 liitrit kütet.Väga hea on ka vana nn aftool.Mootorile kahju ei tee ainult kasu ja mootori hääl hoopis parem.Kasutan seda vito bussil u 2 aastat.

Muidugi tehakse proov ja protokollat ei tehta visuaalse vaatluse põhjal. Aga või see saeõli kontrollitavale siis meelde tuleb, kui onu konstanteerib: "Oioi, näe millega me sõidame, hakkame nüüd üles tunnistama"Big Grin Kuigi on võimalik oma eesliks mitte olemist tõestada on see ikkagi aegavõttev protsess.
Mina ei ole igastahes näinud, et kui paagitäele diielkütusele sisse panna normaalne kogus 2T õli, et kütus muutuks nii siniseks, nagu on põllumajanduslik kütus. Kas inimesed ikka reaalselt teavad mis värvi see on? Mina puutun sellega kokku igapäevaselt ja tean väga täpselt mis tooni on põllumajanduslik küts ja mis tooni on 2T õliga kütus, neid segi ajada on ÄÄRMISELT raske (juhul kui õli ei ole kallatud muidugi mõne liitri diisli sisse).
Kui sa igapäevaselt oled selle kütusega kokku puutunud, siis sa peaksid ikkagi teadma, et partiide kaupa on selle n.ö. põllumajanduskütte värvi vahe ikka päris-päris olulineWink
Alates praktiliselt samast helesinisest/rohekast toonist nagu kaubandusvõrgus pakutav n.ö. valge diisel (kuigi ka see on aegajalt kuidagi kahtlaselt tumedavõitu...) kuni täiesti mürkroheliseni, millest ei näe hästi läbigi. Muidugi, nagu öeldud sõltub kõik ka sellest, kuipalju keegi õli mingi koguse kütuse kohta paneb. Kas korgitäis paagi peale või siis liiter kohe. Pole niimoodi võrrelnud aga seda võin täheldada, et need kes lisavad õli, sõidavad ringi ja need kes ei lisa, need sõidavad ka. Kes ja mis põhjustel varem seisma jääb - kah ei teaRolleyes
Lisaks sinisele 2T õlile on veel olemas üks sinine, soomekeelse sildiga, diisli hangumistemperatuuri langetav vedelik.
Kes ikka "patust puhas", küll see oskab ära tõestada, et õige küte paagis.

Aga teemasse niipalju, et midagi halba 2T õli lisamine kohe kindlasti ei tee, pigem ikka head. Igasuguste "avtoolide" lisamisega oleksin pigem ettevaatlik.
Kui jutt käib ikka samast bussist, siis mingil määral peaks see OM314 ka karterist ise haukama, muidugi pumba määrimisel pole sellest abi Smile


(05-05-2011, 13:08 PM)jurkman Kirjutas: [ -> ]Kas Sul on CDI mootor või tavaline?

(04-05-2011, 22:41 PM)hyva Kirjutas: [ -> ]Julgelt võib panna 2taktilise õli kuskil nii liiter õli ja 50 liitrit kütet.Väga hea on ka vana nn aftool.Mootorile kahju ei tee ainult kasu ja mootori hääl hoopis parem.Kasutan seda vito bussil u 2 aastat.

Mootor CDI.
[quote='hyva' pid='263277' dateline='13045380Väga hea on ka vana nn aftool.Mootorile kahju ei tee ainult kasu ja mootori hääl hoopis parem.Kasutan seda vito bussil u 2 aastat.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Avtooli ja muud 4t mootoriõli ma diisel küttesse ei segaks. Lihtsal põhjusel. Sae bensiini seguõli põleb jääkidetta. Mootoriõli põleb aga jääkidega ,jäägid kleepiuvad igale poole põlemiskambrisse samuti ka eelsüüteküünaldele. Tekitavad seal kile peale ja eelsüüteküünal kuumeneb selle kile all üle ja tema eluiga on lühem. Kes soovib vastu vaielda ,vaielgu aga see on fakt. Samuti ka see ,et see diiselmootor mis õli võtab vahetatakse tihedamini eelsüüteküünlaid kui muidu.
Tolli ja muid elukaid ei häiri see muudvärvi õli kütuses. See ei muuda küll kütusevärvi märgatavalt. Müüdi küll ühte diiselkütte lisandit mis puhastas pihusteid jms. see tegi küll kütuse punakaks. Hetkel ei tule nimi meele aga ameerikamaa lipp oli seal tagaküljel. Seega ülelombi värk.:cool:
Samas pole minu auto ................. .
[/quote]

(05-05-2011, 17:32 PM)gruppen Kirjutas: [ -> ]Kes ja mis põhjustel varem seisma jääb - kah ei tea

Kui etteandepumba ehitus on sarnane ZILi roolivõimupumbale, siis kuiv diisel ei määri labasid, need jäävad kinni ja auto ei sõida. Kogemus on olemas. Kui hakkasin lisama 50 liitri peale 50-100 g kahetaktilise õli, enam ei tekkinud viga. Just 2-taktilist, sest 4-taktilise oma ei põle ära ja jäägid ummistavad sumbuti lisaks agaa poolt kirjeldatud muudele viperustele.
Auto24 jas sattusin lingile, kus oli link mingile USAs tehtud testile, kus testiti igasuguseid diisli lisandeid. Nondest selgus et peale osade diisli lisandite suurendas just kahetaktilise õli kütuse määrdeomadusi. Tavalised õlid ei aidanud pea üldse. Enda 1,9 TDga tundus et mootor töötab ühtlasemalt ja pehmemalt aga see võis ka ainult platseebo efekt olla. Samuti tundus nii kui suvel talvisega sõitsin?
Lehti: 1 2