automoto.ee foorumid

Täisversioon: küünal
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
kvahetasin hõbeka ära ja kõik paistab nüüd korras olevat
Siis ju kombes?
Milliseid mootori tehnilisi andmeid peab teadma, et näiteks need NGK küünlad osta? Kas piisab, kui ma tean surveastet?
kui sul on mootori mudel teada, siis saab otsida talle täpse vene küünla (kui tegu on muidugi vene mootoriga). selle järgi saab enamlevinud küünlamarkidesse ümber arvestada. esindustes on tabelite kujul olemas.
tavaliselt on paremates poodides kataloogid olemas ja selle järgi andakse küünal.minul oli näit. nii et läksin poodi ja algul vaatas ngk kataloogi ei leidnud siis championit ja käes.
vene moppidele peaksid sobima hästi a17-ned.
küünalde tabel

Kunagi sellise siia riputasin, ehl on abiks. Boschi markeeringud küll vananenud aga muidu peaks ok olema.
Mul käis delta kõige paremini bosch super 4-dega(4 elektroodi, pikk vint), muidugi on mu delta surveaste 9 ja lastud panna paras puks silindripea sisse...
mul nagu probleem selles, et mul on 71a. Voshod (hetkel toimub 100% remont) ja mootorile on lisatud osad Voshod 3M-i osad... surveastmeks mõõtsin 9.88 ... üsnagi jõhker... ma muidugi mõõdan korra üle... ei tahaks eriti uskuda... aga millist küünalt soovitate? teine asi veel: kui surveaste tuleb peale kordusmõõtmist uuesti 9.88... kas bensiinivalikuks peaks kasutama 98-t? või tasuks panna 95-te ja mõnd detonatsiooniohtu kindlustavat lisandit? Abi on igati teretulnud...
ma usun et sa panid lihtsalt natuke õli kolvile ja rõngastele ja see ta sul nii tihkeks teebki pane korra käima sõida natuke ja mõõda siis...
mulle tundub, et sa mõtled kompressiooni astet... või kuidas? surveastme arvutasin ise välja... kui ma mootori tööle panen, ega siis seetõttu midagi ei muutu... töömaht ja põlemiskambrimaht jäävad ikka samaks...
Kui sa kardad, et võib detoneerima hakata, siis sa võid ju silindripea ja silindri vahele natuke paksema tihendi panna. Arvutad paksuse vastavalt sellele välja, millist surveastet sa tahad.
kusjuures silindri ja silindripea vahel mul on juba keskmine vasktihend... ei hakka enam paksemat panema....
NB! millise küünla kasutusel võib kolbi auk sulada? kas liiga kuuma või liiga külma küünla kasutusel?

EdW

Minul jälle vanal jawa 350l lakkasid uued NGK küünlad töötamast u. 100km sõidu järel. Kusjuures pooletunnise vahega ja mõlemad. Säde lihtsalt kadus. Vahetasin vanade Jawa küünaldega ja asi toimib.....Igal juhul MÜSTIKA
kui ma nüüd ei eksi, siis on jawa küünaldega selline lugu, et originaalis on neil PAL küünlad... ja neil küünaldel on raadiohäirete takistid küünlas sees... seega piibus pole enam midagi... (tavaliselt on piibus raadiohäirete takisti)... kuidas on aga lood NGK küünaldega ei oska öelda.... võib-olla andsid NGK küünlad just sellepärast otsad, et raadiohäirete takistit polnud vahel.... kuigi tänapäeval pole vist enam raadiohäired mootorrattasõidul takistuseks... eks need küünlad võisid läbi minna ka seetõüttu, et olid valinud liiga kuuma/külma küünla...
Lehti: 1 2