automoto.ee foorumid

Täisversioon: Küsimused t-25A-1 kohta
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(29-10-2014, 22:54 PM)meli666 Kirjutas: [ -> ]Huvitav komplekt valmiskujul poes olemas kergemateks suunamuutmisteks.
http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page...20&lang=et

Natuke ebavajalikku mämmi on ka komblektis, kui veidu ratsionaliseerida siis näiteks T40-ne dosaatorklabiga saaks orginaal pumba pealb kõik vajamineva õli kätte jne...   Aga samas roolisüsteemine oma õliringlus ja pump on jällegi hea... 

Ja kui nüüd hakata eraldi detailide hinda vaatama siis komplekti hind on samuti täiesti talutav, ega ise tehes odavam ei tule kui just poolt kolhoosi ladu koju pole vedanud. Wink
(30-10-2014, 08:58 AM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]
(29-10-2014, 22:54 PM)meli666 Kirjutas: [ -> ]Huvitav komplekt valmiskujul poes olemas kergemateks suunamuutmisteks.
http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page...20&lang=et

Natuke ebavajalikku mämmi on ka komblektis, kui veidu ratsionaliseerida siis näiteks T40-ne dosaatorklabiga saaks orginaal pumba pealb kõik vajamineva õli kätte jne...   Aga samas roolisüsteemine oma õliringlus ja pump on jällegi hea... 

Ja kui nüüd hakata eraldi detailide hinda vaatama siis komplekti hind on samuti täiesti talutav, ega ise tehes odavam ei tule kui just poolt kolhoosi ladu koju pole vedanud. Wink

Kas selle komplektiga saab ilma tehase roolikarbita hakkama? On kusagil montaazi kohta täpsemalt lugeda?  
(30-10-2014, 20:24 PM)saare44 Kirjutas: [ -> ]
(30-10-2014, 08:58 AM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]
(29-10-2014, 22:54 PM)meli666 Kirjutas: [ -> ]Huvitav komplekt valmiskujul poes olemas kergemateks suunamuutmisteks.
http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page...20&lang=et

Natuke ebavajalikku mämmi on ka komblektis, kui veidu ratsionaliseerida siis näiteks T40-ne dosaatorklabiga saaks orginaal pumba pealb kõik vajamineva õli kätte jne...   Aga samas roolisüsteemine oma õliringlus ja pump on jällegi hea... 

Ja kui nüüd hakata eraldi detailide hinda vaatama siis komplekti hind on samuti täiesti talutav, ega ise tehes odavam ei tule kui just poolt kolhoosi ladu koju pole vedanud. Wink

Kas selle komplektiga saab ilma tehase roolikarbita hakkama? On kusagil montaazi kohta täpsemalt lugeda?  

Sellise rämeda hinna eest ometi keegi seda ostma ei hakka?
Pealegi ei paista pumbal tugilaagrit ka olema ja arusaamatuks jääb mille külge see dosaator veel käib.
Kui mul oleks vaja sellisele riistale roolivõimu ma võtaks lammutusest suvalise auto roolivõimupumba selle asemel.
Dosaatori ostaks eraldi ja kinnituse peab nagunii kombineerima.
Ilmselt teeks roolikarbi asemele plaadi, selle külge keevitaks piisavalt tugeva toru, selle toru otsa tuleks flants mille külge läheb dosaator oma alumise 6 poldiga.
Edasi võtaks Belarusi nuudiga roolivõlli ja dosaatori peale 4 poldi alla teeks 10cm roolisamba jupi.
Silindrit pole mõtet üle 40-50mm jämedust teha, kuna muidu saab rool kole aeglane.
Kinnituse saab sillatala külge teha oma fantaasia järgi.
Kunagi oli väga popp kasutada Gaz-66 rooli jagajat mis käib rooliotsa asemele ja mingeid põllutöömasina rihmapingutuse silindreid ning pumbaks oli samuti Gazi pump, mis tänapäeval on asendatav välismaise asjaga.
Ja mis selle omaloomingu hinnaks tuleb?  Kokku tuleb vanadest detailidest käkk mille üldhind vägapalju odavam ei olegi. Hüdrovoolikud, pump, dosaator, kinnitused, korralikud rooliotsad silindrile, silinder, stutsid, õlupaak + aeg kõige selle otsimiseks, valmistamiseks, parandamiseks jne jne...   
Ütleme, et ma teeks bolt on komplekti 400-. ja paneks ka külge.
Lisaks annaks omatehtud detailidele aasta garantiid.
Ja seal poekomplektis pole ka kõiki asju vähemalt pildi järgi.
Ok.roolivõll on ja uuemal roolikarbil on ka vastav sammas, mis võib dosaatori peale sobida, kuid see värk läheks traktori külge siis selle läikiva klambriga armatuuri külge ainult?
Mismoodi see pump sinna külge käib pole ka võimalik aru saada.
Selle üheainsa rihmaga panna veel lisaks pumpa ka vedama siis peaks vähemalt 2 rulli olema et saaks silmuse tekitada ümber pumbaratta.
Isegi siis on see rihm nõrk.
Mina isiklikult oleks väntvõlli otsa teise rihmaseibi pannud ainult pumba tarvis.
Pumba aga oleks võtnud sellise, kus on õlipaak küljes juba.
Huvitav kas seda tandem pumbaga ei saaks lahendada?
Näiteks sellisega:
http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page...20&lang=et
(01-11-2014, 00:53 AM)EO3322A Kirjutas: [ -> ]Siin tundub pakutav komplekt:
http://www.youtube.com/watch?feature=pla...uhb1ZAH0#t

Variant oleks panna dosaatori tagasivool jagajasse surveks siis saaks ühe pumbaga hakkama.

Ma ei propageeriks seda.
Enamus dosaatoreid ei ela seda üle ja sülitavad tihendid välja.
Kahesektsiooniline pump aga ei pruugi ära mahtuda.
Miks selline pump siis ei sobi?
[Pilt: SUM-340104_ml.jpg]
Leitav kõigilt vanematelt tagaveoga Fordidelt ja Opelitelt.
Lammutustes ei maksa isegi niipalju kui poes uus Nš pump rääkimata sinna veel vahepuki tegemisest.
Silindriks on aga sobiv vigur olemas Poigeoti kaubakäru all.
[Pilt: Peugeot_405_Steering_Rack_Power_Cylinder.jpg]
Viimati kasutasin vintsi trumli lülituseks ja maksis uuena 67 raha.
(31-10-2014, 18:43 PM)2715 Kirjutas: [ -> ]Ütleme, et ma teeks bolt on komplekti 400-. ja paneks ka külge.
Lisaks annaks omatehtud detailidele aasta garantiid.
Ja seal poekomplektis pole ka kõiki asju vähemalt pildi järgi.
Ok.roolivõll on ja uuemal roolikarbil on ka vastav sammas, mis võib dosaatori peale sobida, kuid see värk läheks traktori külge siis selle läikiva klambriga armatuuri külge ainult?
Mismoodi see pump sinna külge käib pole ka võimalik aru saada.
Selle üheainsa rihmaga panna veel lisaks pumpa ka vedama siis peaks vähemalt 2 rulli olema et saaks silmuse tekitada ümber pumbaratta.
Isegi siis on see rihm nõrk.
Mina isiklikult oleks väntvõlli otsa teise rihmaseibi pannud ainult pumba tarvis.
Pumba aga oleks võtnud sellise, kus on õlipaak küljes juba.

Küsimus jääb ikkagi, et kui sina ütled 400.- koos paigaldusega, siis ütleme, et antud PM-kaubamaja komplekt 500.- ja ise peaks paigaldama, siis pakun välja, et enamus läheks selle PM koplekti peale välja.
(01-11-2014, 10:11 AM)Naabrivana Kirjutas: [ -> ]Küsimus jääb ikkagi, et kui sina ütled 400.- koos paigaldusega, siis ütleme, et antud PM-kaubamaja komplekt 500.- ja ise peaks paigaldama, siis pakun välja, et enamus läheks selle PM koplekti peale välja.

Hind on ju avalikult olemas 652.26 raha.
Kui keegi sealt käibe tagasi saab on muidugi jah 520 midagi.
Aus olla, siis ega ei loodagi et nüüd kohe järjekord ukse taha tekib.
Tegu on kahtlemata sellise preparaadiga, millega keegi päevad läbi tööd ei tee ja raha ei teeni.
Seega kodanik maamees Paavel väänab seda parankat ilma võimuta edasi ja vannub endise kodumaa insenere maapõhja.
Teine teema on, kui on veel mutriga roolikarp ning rooli vabakäik ületab 1 ringi.
Sel juhul otsib maamees Paavel mingit võimalust saada see asi juhitavaks.
Sel juhul aga see komplekt teda ei rahuldaks.
Esiteks hinna poolest ja teiseks jääb tal toimivast lahendusest puudu roolisamba toru ja dosaatori kinnitus vahekarterile ei sobiks talle.
Teatavasti on kruviga roolil kinnitus teine.
Nüüd, kui ta hakkab sinna tegema uut dosaatori kinnitust ja otsima kust ta saab roolisamba ei oleks see komplekt enam Bolt On.
Tandempump ei mahu, kkast jääb ette.
Sõiduauto pumpa saab kasutada kui rihmaratas ettepoole jääb,
aga paak peaks ikka kõige kõrgem koht olema.
See siis minu arvamus, teema omal ka päevakorras.
   Küsimus järgmine:  on teist keegi paigaldanud põka (D-21) mootorile uued silindripead kus on eelsüüteküünlad sees?

Plaanis ringi tõsta kogu kompott, kolvid, hülsid, silindripead ja nookurid aga minuni on jõudnud info tasemel NSR, et uute silindripeade ja nookurite korral jäävad tõukurvardad lühikeseks. Puudu pidi jääma tervelt 5-6 mm. On sellel jutul ka tõepõhi all?

Kas siinsed tehnikamehed on selle probleemiga kursis?
eee

Reaalselt on ja ei ole tõepõlhja all.

Esmalt Et panna uued silindripead siis pead panema ka uued kolvid. Kolbidel nimelt ei olnud seda eelsüüte küünla pesa sees. ( see tehakse kuigi ka freesiga vajadusel.)
Silindrite osas on olemas malmist silindrid ja on olemas alumiin jahutusega - vanemad haruldasemad ja palju paremad.
Tean - olen kuulnud et malmi ja alu puhul jah on erinevusi.

Silindripeade osas aga.
Tean venda kes pani vanale t40le uuemad silindripead (eelsüüteküünla auku keeras küll poldi) ja tema küll ei vihjanud midagi tõukurvarraste pikkuste kohta.
Seega olen 99% kindel, et see on vale külajutt.

Kui aga poodi läheks võtaks supleri kaasa mõõdaks nii silindreid kui ka hülsse.  (Kui väga taga ajada, siis tuleks mõelda isegi lääne rõngaste peale - originaalid on plasteliin)
Ideaalis loomulikult viiks puurija juurde korra hülsid kolvid las paneb pinki ja vaatab üle. Venelase mõõt on silma järgi mitte teisiti.
Ise küsin ise vastan. Tegin ka foorumiväliselt pisut uurimistööd ja sain ühe kuliibinlase kontaktid kes sama probleemiga reaalselt hädas oli. Tema jutustas järgmist. 
Olles komplekteerinud T-25 ja T-40 mootorid sama aegselt uute kolbide, hülsside ja eelsüüteküünlaid omavate silindripeadega selgus klappe reguleerides, et stoppermutrit pole enam kusagile keerata. Keere oli nookuri välispinnaga tasa. T-40 mootoril lasi ta nookuri sambad madalamaks freesida aga hiljem T-25 mootorit komplekteerides kasutas SMD mootorilt pärit reguleerpolte. Nendega õnnestus polt fikseerida. Aga ega suurt mängumaad seal ei jäänud.
Seda ta ei osanud kommenteerida kas tegu oli praagiga ja tema poolt ostetud 6 silindripead osutusid kõrgemaks või ongi uued pead kõrgemad. 
Kolbidel mingeid erinevusi pole, küünal väljub kahe klapi vahelt pööriskambri kohale ja küünla keere on sama mis VW Golfil.

Need alumiiniumist jahutusribidega silindrid on eelajaloolised ja peaks olema üldse 95mm kolvi jaoks. D.21 eelkäija.
Maal jooksis peale mootori õlipumba vahetust T-25 traktoril saale kokku. Millise remondiga peaksin arvestama? Kas lihtsalt saale vahetus või väntvõll ka vaja ära vahetada. Kokkujooksmine toimus tühikäigul podisedes. Kuidas väntvõlli kanaleid vanast sitast puhastada? Palju küsimusi, aga mure on suur ka niiet Smile
(11-11-2014, 00:03 AM)Provoker23 Kirjutas: [ -> ]Maal jooksis peale mootori õlipumba vahetust T-25 traktoril saale kokku. Millise remondiga peaksin arvestama? Kas lihtsalt saale vahetus või väntvõll ka vaja ära vahetada. Kokkujooksmine toimus tühikäigul podisedes. Kuidas väntvõlli kanaleid vanast sitast puhastada? Palju küsimusi, aga mure on suur ka niiet Smile

Ega siin ennustada pole mõtet, kõik selgub ikkagi lahkamisel. Niiet võtmed kätte ja tegutsema, siis on näha millised jupid on vaja uued võtta.
Kui juba saaled kokku jooksnud siis läheb ikka tõsiseks remondiks. Väntvõlli lihvimine kohustuslik. Uued saaled,tihendid jne.
Kas kellelgi on kokkupuudet olnud aasia (india) päritolu varuosadega. Nimelt on väntvõll http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page...33&lang=et odavam uus tellida kui lasta kellelgi remontmõõtu hakata lihvima. esimene hind lihvimiseks mis leidsin oli Tartus 130€. Lisaks küsimus ka veel, et mismoodi vänvõlli otsast need korgid ära käivad, et saaks kanlid harjaga läbi tõmmata. Kuuskant pidi uuematel olema. meil ei ole.
Ega nende varuosade kvaliteeti ,eriti aasia oma, enne teada ei saa kui järgi katsetad. Võib kesta 100 aastat, võib kohe pooleks minna nagu vene varuosagi.
Mina laseks vana vända lihvist läbi. On kindlam, eriti kui on asjalik lihvija, siis ei anna see tehase vändale grammigi alla.Lihvimisele vii koos saaledega.

Korgid on sisse pressitud. Nende korkide demontaaž toimus järgmiselt: torniga auk sisse ja murti välja. Montaaži korral löödi uus kork sisse. Kui on viitsimist urgitseb selle korgi enamvähem tervelt ka välja. Pärast pinnid vormi tagasi ja lööd sisse.
Tere. Probleem t 25 käikude lülitamisega, nimelt vabas asendis ja nagu sein ees ei lülita ühtegi käikku, kevadel sai viimati kasutatud ja kõik toimis, reversi kang on aastaid töötanud kuidas juhtub, et otsin taga ja tunnetan, et ehk seekod õnnestub, nüüd, aga ei toimi enam ükski asi ei revers ega käigud. Millest peaks alustama? Käigukast suhteliselt võõras teema, ehk keegi suudab algajale nõu anda.