automoto.ee foorumid

Täisversioon: Küsimused t-25A-1 kohta
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(02-05-2015, 11:47 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Mis toimub? Ma nagu ei küsinud kasutatud pumpa kommiraha eest ega vingunud ka uue hinna üle. Ma küsisin kogemusi Poolas tehtava kapremondi kohta, mida Põllumehe Kaubamaja vahendab. Et kas on kaks korda sitem, kui meil siin tehtav töö.

Mille eest see solgipang nüüd kaela tuli?

EDIT: Oisu ei tee võõrale küsijale enam pööriseid. Võibollat kohale minnes ja kaubeldes teeb ka, ei tea. Suunas edasi Türi-Allikule, kes tegevat. Valeinfo, ei tee temagi enam. Vähemalt mitte telefoni teel küsijale. Varuosade olematu kvaliteet ei kannatavat nende peale aja raiskamist. Muidu oli asjalik ja rahulik vana[Pilt: wink.gif] Iga kolmas ridapump olevat hea... [Pilt: tongue.gif]

Olen minagi ridapumba usku. Paraku tuleb ka ridapump kirillitsat pruukivast riigist ja mul puuduvad illusioonid, et need nüüd äkiste Uus Ja Parem Kvaliteet on... Sama loterii. [Pilt: sad.gif] Ametlikult müüjalt ostes on vähemalt garantiikorras võimalik saast järgmise vastu vahetada. 19 204 rubla (Vene rubla siis) on sihuke raha, mida lihtsalt proovimiseks ei tahaks välja anda... Ikkagi 320 siinkehtivat uut.

Meeldetuletuseks endale (ja ehk abiks teistelegi): ridapumba paigaldamisel jaoturi asemele tuleb pritsehetk tuua 6 kraadi varasemaks.

Sorry kui veidi otsekohene olin.

Lihtsalt igasugune remont on suht mõtetu (juhul kui ei tea mis olekus pumbast remontimist alustati, mis juppe välja vahetati ja mis olekus jupid sisse jäid). See on sarnane suhtumine, et remondime ladat ja ootame tulemuseks saksa kvaliteedi Mersut. 
See remontimine on suht lootusetu. Vaata näiteks youtubest pumbaremont läbi, siis näed millest pump koosneb.
Pumbal on kümneid liikuvaid osasid ja ei usu mina, et keegi need kõik "kapremondis" välja vahetab.  Teisalt POOLA juppide kvaliteet on teada tuntud loterii.
Igasugune vahetusfond - no sellisel juhul sa ei tea, kas see saadud pump on 2000tt või 10 000tt töötanud. Mis on välja vahetatud. See, et üks kiidab taevani, teine laidab maha ei anna ju tulemust.  Mitte keegi maailmas, ei oska ette ennustada sulle millise pumba sa vahetusfondist tagasi saad - eriti kui tegu poolaga.
Kui tõesti tahad remontida pumpasid, siis soovitan pigem Parksepa Genadit. (teised kodus tegijad on vanaks jäänud ja pumpa remonditakse pikaajaliselt või tahavad rohkem remondiraha kui uue hind)  Kui sa kuskil Eestis lased pumpa teha, siis võid ka minukäest ühe vähetöötanud pooliku pumba saada varuosadeks. (pritsepea, otsakaaned puudu)



Ridapumbaga.
Olen neid mitmele masinale peale pannud ja enamjaolt probleemiks kohviveskiks jahvatatud mootorid, mis käivituvad viletsalt.  Pole ma veel kohanud mittetöötavat ridapumpa, mis tehase paberitega (mitte tehase tagant konteinerist leitud utiil, mida ka üks teatud pood Eestis müüb.)  
Esimese pumbaga oli minulgi probleeme, sai valesti ühendatud enda lollusest ja kirilitsa mitteoskamise tõttu. (ja ne panimaju russkie jasõk)
Teistel mis olen paigaldanud on probleeme pigem olnud voolikuotste  tihenduspindadega. (siit sealt mõni tikkus uute vasktihendi ja voolikuotsa vahelt tilkuma) Kuid seda ei saa pumba tööfunktsiooni veaks lugeda.)
Natuke kaugel asud, muidu julgeks sulle anda 2se uue ridapumba masinale. (isiklikult küll enam ei karda tehase paberitega pumba ostu läbi vahendajate)
 
"Meeldetuletuseks endale (ja ehk abiks teistelegi): ridapumba paigaldamisel jaoturi asemele tuleb pritsehetk tuua 6 kraadi varasemaks. "

Korrigeerin: Ei tule pritsehetke muuta kui tegu pöörispea pumba vahetusega 2utn ridapumba vastu. Enne kui keegi süütenurga juba pekki on keeranud, siis jah jutt mingist 6 kraadist on otudele. Näpud originaalkonditsioonis masina süütenurgast eemale. Kes minu silmi all seda näpib, sellel tuleks mingi kehaosa maha võtta. (pea - sest seda ta ei kasuta)
Nii d21 kui d120 mootoritel istub originaalis pump otse peale ja mingit süütenurka ei pea näppima. (kui see on paigas raamatu järgi)
See kraaditeema tuli siis mängu, kui vanatüübi pöörispump ( alt kahe võlliga) oli kulunud ja süütenurka sätiti kahe erineva pritsehetke kompenseerimiseks  keskele)
(02-05-2015, 12:34 PM)unimüts Kirjutas: [ -> ]...
See remontimine on suht lootusetu. Vaata näiteks youtubest pumbaremont läbi, siis näed millest pump koosneb.
Pumbal on kümneid liikuvaid osasid ja ei usu mina, et keegi need kõik "kapremondis" välja vahetab.  Teisalt POOLA juppide kvaliteet on teada tuntud loterii.
Igasugune vahetusfond - no sellisel juhul sa ei tea, kas see saadud pump on 2000tt või 10 000tt töötanud. Mis on välja vahetatud. See, et üks kiidab taevani, teine laidab maha ei anna ju tulemust.  Mitte keegi maailmas, ei oska ette ennustada sulle millise pumba sa vahetusfondist tagasi saad - eriti kui tegu poolaga.
Kui tõesti tahad remontida pumpasid, siis soovitan pigem Parksepa Genadit. (teised kodus tegijad on vanaks jäänud ja pumpa remonditakse pikaajaliselt või tahavad rohkem remondiraha kui uue hind)  Kui sa kuskil Eestis lased pumpa teha, siis võid ka minukäest ühe vähetöötanud pooliku pumba saada varuosadeks. (pritsepea, otsakaaned puudu)
...
Sel Parksepa Gennadil on mingi kontakt ka?

Minul ei ole vaja videosid vaadata, et pumba siseelu teada. Toungue Remarhiks: olen võimeline pumbastendi olemasolul nii rida- kui pöörispeapumba paika häälestama (olen teinud). Eeldusel, et elemendid ja regulaator seda võimaldavad. Aga hetkel ei ole küsimus mitte minu oskustes vaid selles, mida teha olukorras, kus mootorile on vaja KSP tekitada.

Hetkeolukorras valikut pole: uus pump. Keegi vanu ei remondi ja kasutatud "heas korras" pumba eest osatakse vastavalt hinda küsida. Kusjuures pahatihti alusetult. Väga kenasti panid ju kirja, mis kõik võib peetis olla. Ning kontrollida saab seda vaid stendis, käte vahel ei tee midagi ära. Ning üks vähegi elujõus diiselmootor suudab käia väga niru pumbaga. Lihtsalt ei käi hästi...

Pumpade teemal suhtleme eraldi. Cool
Tere.

Oleks vaja teada T-25A 3 traktri käikude skeemi. Traktori tootmis aasta 1989.  Põrandal kaks kangi, esimene (roolipoolsem) edasi tagasi. Istmepoolsem 6 asendiga, esimesed  kiirem ja aeglasem aga  järgmiste käikude ebaselged L. Proovisin kah eelnevalt foorumis ja laiast maailmast leida – ei õnnestunud või lingid/pildid aegunud L.
 
Jagage kogemusi traktorile ülevaatuse tegemisest harjumaal. Nagu arusaan mõistlik ülevaataja kohale kutsuda. Kas iga ülevaatus punktid saadavad ülevaataja või tasub eelistad kindlat...
 
схема переключения передач Т25А
Kooklisse ja pildid. Vali ise mihuke sobib. See otsing ei vanane ja saad ka 50 aasta pärast kasutada.
Noh ega ikka kandikul google kätte ei anna Sad. kah proovisin ennem. Ma mõtlesin et automoto foorumi lingid aeguvad, paljud üleslaetud pildid võetakse maha...

Üldiselt olen arusaanud et käigud järmised:  roolipoole - all vasakul asub 4/2 ja all paremal Tigu/Tigu. istmepoole vasakul 6/5 ja paremal 3/1. 
Teadupärast t 16 ja t 25 mootorid muidu samad,aga hoorattad erinevad.Kas hoorattad võib lihtsalt ühelt mootorilt teisele ümber tõsta?Tean,et hooratas ja vänt tasakaalustatakse,aga mõned targad ütlevad,et tõsta julgelt ümber.
(05-05-2015, 19:37 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ]Teadupärast t 16 ja t 25 mootorid muidu samad,aga hoorattad erinevad.Kas hoorattad võib lihtsalt ühelt mootorilt teisele ümber tõsta?Tean,et hooratas ja vänt tasakaalustatakse,aga mõned targad ütlevad,et tõsta julgelt ümber.

Sidurid on erinevad hoorattad on samad. Mu enda t25 omab t16 mootoroit. (ega ma ise neil vahet ei teekski, kui väliselt ei teaks, et õhuvõtu kollektor on otse küljepeale avaga ja summuti suund on veidi ettepoole)

Hooratas on 100% sama. Hooratast võid vahetada küll. Pead vaid jälgima, et d21 mootoritel on 2 tüüpi hooratta kinnnitusi M12 ja M14 poldiavadega.  Ise ma väga ei soovita mingeid ülemineku astmega polte. Põhjus selles, et väntvõllid on erinevad. Mul mõlemad lauapeal ja tasakaalustused täiega erinevad vändal. Seega kahtlustan, et hooratas võib olla neil erinev.
Võimalik,et tuleb mootori vahetus ette võtta,et kuda kõige ökonoomsem seda teha?Täna just vaatasin esi poolraami eemaldamatta vist ei mahu pada vahelt välja?Oma lolli peaga käigukasti alt toestada,poolraam koos sillaga eest ja pada ära tõsta ja uus asemele?
(06-05-2015, 16:50 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ]Võimalik,et tuleb mootori vahetus ette võtta,et kuda kõige ökonoomsem seda teha?Täna just vaatasin esi poolraami eemaldamatta vist ei mahu pada vahelt välja?Oma lolli peaga käigukasti alt toestada,poolraam koos sillaga eest ja pada ära tõsta ja uus asemele?

Mahub küll maha poolraami võtmata.
Luugist sidurikorvi poldid lahti et korv jääb kasti võllide otsa, paak maha ja tuleb mootor välja.
Isegi kapotti ei pea maha võtma.
Tagasi läheb sama moodi ja jääb ära ühe nuutvõlli nikerdamine läbi kahe augu.
Kogu üritus maha ja peale rahulikult tehes 1,5h tööd.
Vabandan rumala küsimuse pärast, aga kas keegi oskab soovitada T-25le manomeetrit millel oleks ka signaal lamp küljes ja mis silma säraks kui õlirõhk kadunud?
(09-05-2015, 20:30 PM)Provoker23 Kirjutas: [ -> ]Vabandan rumala küsimuse pärast, aga kas keegi oskab soovitada T-25le manomeetrit millel oleks ka signaal lamp küljes ja mis silma säraks kui õlirõhk kadunud?

Sellist manomeetrit hetkel käepärast pole aga kui õlirõhk on kadunud siis varsti jookseb nii või teisiti kokku ja läheb punane tuli orginaalis ka põlema, see küll geneka laadimis tuli kuid punane ikka Wink   Big Grin
http://igz-nn.ru/images/katalog/Nomencla...0689-0.png Kas kahekontaktne mersu oma annab kohe mõlemad signaalid välja või on teine massijuhtmele, seda ma ei tea.
http://www.exstrim-bog.ru/index.php?name...E%F0%E0%F5
Sellelt lehelt pilt:
mul siin ühel sugulasrahva tehtud põkal on õlirõhu tuli vilkuv, ilmselt läbi suunatule relee ja hakkab hästi silma. lisaks ka see plõksimine on üsna vali ja seega kuuleb ka võrdlemisi selgelt. arvatavasti on keegi varasematest omanikest sellise ratsi teinud. ja mõte on täitsa jumekas.
(09-05-2015, 20:30 PM)Provoker23 Kirjutas: [ -> ]Vabandan rumala küsimuse pärast, aga kas keegi oskab soovitada T-25le manomeetrit millel oleks ka signaal lamp küljes ja mis silma säraks kui õlirõhk kadunud?

Kunagi naise autol hakkas õlituli põlema ja muudkui valas õli peale kuni tagant musta hakkas tulema.Viga oli mitte õlikoguses karteris vaid elektri vidinates ja mis kasu sellest tulest?Isiklikult pooldan mehaanilist kella mis näitab reaalset rõhku.Sama aku laadimistulega mingi x vooluga laadimine toimub mis tule kustutab,aga akut ei täida ja ühel hetkel teepeal.Voltmeeter näitab ka geneka toimimist ja tead kas aku ikka täis.
(10-05-2015, 14:41 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ]
(09-05-2015, 20:30 PM)Provoker23 Kirjutas: [ -> ]Vabandan rumala küsimuse pärast, aga kas keegi oskab soovitada T-25le manomeetrit millel oleks ka signaal lamp küljes ja mis silma säraks kui õlirõhk kadunud?

Kunagi naise autol hakkas õlituli põlema ja muudkui valas õli peale kuni tagant musta hakkas tulema.Viga oli mitte õlikoguses karteris vaid elektri vidinates ja mis kasu sellest tulest?Isiklikult pooldan mehaanilist kella mis näitab reaalset rõhku.Sama aku laadimistulega mingi x vooluga laadimine toimub mis tule kustutab,aga akut ei täida ja ühel hetkel teepeal.Voltmeeter näitab ka geneka toimimist ja tead kas aku ikka täis.
No sellist rumalust ei tasu küll auto süüks ajada. Teinekord tasuks ikka õlivarras ka välja tõmmata, enne kui õli juurde kallata. Samas, igal autol pole õlivarrast....
(04-05-2015, 16:45 PM)EO3322A Kirjutas: [ -> ]Pilt raamatust "Traktor T-25A"

Huvitav kas seda raamatud "T-25A" kuskil pdf-failina ka leiduks?? või on kellegil müüa?
Oleks seda müüa, ei ole müüa ka ja pdf pole ka tänaseni kusagilt leida.   Sad
(11-05-2015, 13:46 PM)MAZ Kirjutas: [ -> ]Oleks seda müüa, ei ole müüa ka ja pdf pole ka tänaseni kusagilt leida.   Sad

Raamat on mul  maal täitsa olemas, vajadusel võin huvitavamaid kohti sisse skännida.
(11-05-2015, 15:37 PM)kylminaator Kirjutas: [ -> ]
(11-05-2015, 13:46 PM)MAZ Kirjutas: [ -> ]Oleks seda müüa, ei ole müüa ka ja pdf pole ka tänaseni kusagilt leida.   Sad

Raamat on mul  maal täitsa olemas, vajadusel võin huvitavamaid kohti sisse skännida.

Venekeelseid on mitu, pdf ja djvu formaatides.
(11-05-2015, 13:46 PM)MAZ Kirjutas: [ -> ]Oleks seda müüa, ei ole müüa ka ja pdf pole ka tänaseni kusagilt leida.   Sad


Neid ikka liigub -osta.ee kaudu olen neid ikka näinud. Paljud inimesed loodavad sellest raamatust kuigi väga paljut ja väga täpset kirjeldust. - see raamat pigem näitab kätte mida ja kust vaadata või kuhu õli lisada. Täpsemat reguleeringut sellest ei leia.

Selle raamatuga see jama, et enamikul on ta garaazi tarkvara ja raamatu välimus kannatada saanud. Endalgi on neid raamatuid paar tk, kuid müüma neid ei hakka, sest sellest saadav raha rikkaks ei tee ja sõimata saamiseks liiga vana juba.
Samas kui tahad sisse skännida võin laenata neid.