automoto.ee foorumid

Täisversioon: Küsimused t-25A-1 kohta
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tegelikult mul midagi on aga see on veel külapeal Wink  teistele lugemiseks:
[Pilt: IMG_1296.JPG]
(11-05-2015, 22:27 PM)EO3322A Kirjutas: [ -> ]
(11-05-2015, 13:13 PM)nokitseja30 Kirjutas: [ -> ]
(04-05-2015, 16:45 PM)EO3322A Kirjutas: [ -> ]Pilt raamatust "Traktor T-25A"

Huvitav kas seda raamatud "T-25A" kuskil pdf-failina ka leiduks?? või on kellegil müüa?
Otsisin ennist isegi, kuni sain traktoriga korraliku raamatu kaasa. Korralik digitaalne (pdf) ka olemas (ise tegin).

Varuosa kataloog T-25 kohta täitsa olemas Sauel Agromarketis e. endine Sauko. Maksis 9 euri.
Mul see õuna aabits arvutisse pildistatud
Kui saad kuskile netti ülesse visata oleks väga viis Smile
Otsisin foorumist infot hüdrosilindri remondi kohta, kuid peale ühe 2013 aastal tehtud teema ma midagi ei leidnud. Ka siine teemaalgataja on korra maininud probleemi hüdrosilindriga. Kahjuks läks ta lihtsama vastupanu teed (vahetas silindri välja). Ise olen mitmel korral proovinud silindreid remontida rem. komplektiga, kuid siiani üsna edutult.
Tulemus selline, et silinder ilma koormuseta töötab, aga tõstejõudu pole.
Põhjalikumal uurimisel selgus, et  komplekt sisaldab (pean silmas kolvile vajaminevaid tihendeid) 2 plastik rõngast ja 2 O-rõngast. Üks neist sobib kolvi sisemiseks (varre tihendamiseks mis ka seal toimib). Kuid 2 plastrõngast ja 1 O-rõngas ei toimi. Sad 
Oli ka kodus üks vana üsna roostes silinder mille lahkamisel selgus, et kolvi tihendamiseks oli kasutatud ühte O-rõngast ja 2 mansetti mille siledad pinnad olid vastu O-rõngast ja V kujuline profiil töösurve suunas e. umbes nii >0<
Tegelen igapäevaselt lääne rasketehnika hoolduse ja remondiga , siis pole kunagi näinud, et oleks silindris kasutatud ainult O- rõngast tihenduseks ikka V- kujuline. Plastrõngad pigem ikka liugpinnal juhtrõngasteks.
Oskab keegi kommenteerida või öelda kust selliseid tihendeid saada võiks. Minule isiklikult sobiks välismõõduga 75 mm ja max sisemisega 66,5 mm (võib ka väiksem olla - küll treipink siis aitab).
Kui treipink aitab siis miks mitte lääne manseti komplekt poest ja sinna ise kolb sisse?
Kestaks ilmselt igavesti selle rõhuga.
Veel parem-täiesti uus silinder kaasaegsete tihenditega lubaks hüdrosilindri vähemalt 10 aastaks unustada.
(13-05-2015, 22:27 PM)2715 Kirjutas: [ -> ]Kui treipink aitab siis miks mitte lääne manseti komplekt poest ja sinna ise kolb sisse?
Kestaks ilmselt igavesti selle rõhuga.
Veel parem-täiesti uus silinder kaasaegsete tihenditega lubaks hüdrosilindri vähemalt 10 aastaks unustada.

Isiklikult olen sama probleemi ees. Nimelt vene tihendid on viimane rämps. Hiina kaubast rääkimata.

Isegi kui suudad vene tihendile näpuvahel kuju anda. (kaotada rõngastihenditel kõik valujäägid ja muud vead) Ei kannata need kriitikat.

Osta uus silinder. (enamjaolt on poes ukraine sinine silinder ) See omakorda ei paranda olukorda, kuna seal on sama sita kvaliteediga tihendid sees.  Uued tänapäeva silindrid kestavad ca aasta ja siis lekivad mis kurat.
http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page...20&lang=et

Siin ei aita ka variant, et ostame uue veneaegse silindri. Olen neidki omanud kümneid. Kahjuks aeg teeb oma töö ja mittetöötav silinder kogub ikka kuskile tööpinnale mõne roostetäpikese, mis nühib sääre tihendi pekki. - tulemus silinder lekib.
Erandeid on kuid vähe.

Siit küsimus, kust võiks küsida lääne tihendeid? (vajadusel kui keegi tahab võtan remontkomplekti homme lahti ja mõõdan tihendid üle)

Vilets on ka olukord nendega, kes remondivad silindreid. Neile ei saa enam löögile nö. Suured tootjad kelle kaupa kasutati aga ei võta silindri remonte enam ette. Soovitatakse osta kohe tänapäeva silinder. - Eks see ole ka nende seisukohast mõistlik. Samas mõningatel juhtudel ka õigustatud, kuna uue silindri tegemine võib tulla odavam kui vana remontimine. (arvestades, et kolb, hülss, säär ja hunnik tihendipesasid võivad tahta väljavahetamist)
Nuiast on võimalik hankida nii silindrivart kui ka toru väga mõistliku hinnaga.
Samas on neil ilmselt olemas ka põhjad ja korgid niiet see uus silinder ei pruugi kallim tulla kui poest rämpsu kokku osta.
Viimased vene silindrid pole isegi kroomvarrega tehtud vaid nad on enda jaoks avastanud kalibreeritud võlli ja seega kõik väljas olevad varred lähevad rooste...
Belarusile igatahes müüakse sellist silindrit poes süüdimatult.
Tihenditega aitab Mehka ja ilmselt ka Hüdroscand ja neid on tänapäeval liigagi palju eri variante, mis on võimalik kasutada ringitehtud või täiesti uuel kolvil ja miks mitte ka peale üritada uue mõõduga tihendisoont treida.
(13-05-2015, 23:28 PM)2715 Kirjutas: [ -> ]Nuiast on võimalik hankida nii silindrivart kui ka toru väga mõistliku hinnaga.
Samas on neil ilmselt olemas ka põhjad ja korgid niiet see uus silinder ei pruugi kallim tulla kui poest rämpsu kokku osta.
Viimased vene silindrid pole isegi kroomvarrega tehtud vaid nad on enda jaoks avastanud kalibreeritud võlli ja seega kõik väljas olevad varred lähevad rooste...
Belarusile igatahes müüakse sellist silindrit poes süüdimatult.
Tihenditega aitab Mehka ja ilmselt ka Hüdroscand ja neid on tänapäeval liigagi palju eri variante, mis on võimalik kasutada ringitehtud või täiesti uuel kolvil ja miks mitte ka peale üritada uue mõõduga tihendisoont treida.



Legodega mängimine jäägu lastele. St kombineerimine on tore asi, kuid 99% tegelastele mõtetu.
Venelase kroom on nagu hiina kondoom. See ei ole kaitsekiht.  Kalibreeritud silindrid olid jah 90ndate alguse teema venemaal, kuid need asendusid tänapäeval Poola ja Ukraina toodetega, mis on hinnalt odavamad.
Rusi originaal silindrid on kroomvarrega. Poolakad ei ole.

Reaalselt mõtlevale inimesele on 2 võimalust.

1) kas leidub firma või eraisik, kes võtab vana silindri lahti, paneb uued osad sisse nii et omanik ei peaks kaasa mõtlema.
2) Kes toodab uut silindrit mõistliku hinnaga.

Leiutamine, et ostame tihendi siit, sääre sealt ja hülsi kolmandast kohast on mõtetu loogika. Kas reaalselt mõni inimene veel mõtleb ka palju see maksma läheb?  Kui sedasi tegutseda siis olen kindel, et varuosade hankimiste peale läheb 2x uue silindri hind ja remondi aeg on võrdeline 1 uue silindri hinnaga.
Samas kuna maa inimestel naguniii midagi tarka teha pole, siis kiidame takka.


Ma pooldaks ka ise kõiksugu mõistlike leiutamisi. Kuid reaalselt aja surnuks löömist ei saa töötegemiseks lugeda ju.
Teisalt mõislik inimene teeb tööd mida kõige paremini oskab.  Seetõttu see remont ongi nagu kondoomi lappimine. Kulutame varuosadele raha, kulutame varuosadel otsimisele aega/bensiini. ja remontimise enda aeg + leiutame kuidas asi tööle panna. Kogu see protsess võtab vähemalt 2 päeva aega +kulumaterjal. Normaalsel inimesel on aga tööpäeva hind 50euri juures. Seega ütleme, et silindri kulumaterjal on 50euri, nende saatekulu/äratoomine 20euri. Tööaeg 100-200euri == kogutulemus on see, et silinder läheb seal  170euri maksma ja tulemus on ikkagi kapremonditud silinder. Olen kindel, et selle raha eest saab juba uhiuue silindri.  Lastes kuskil firmas teha, kus on seda aga korduvalt tehtud, olen kindel, et koos paberitega saab poole odavamalt.
Kui nüüd enda aega ei arvesta ja autoga ka sõitmist mitte siis 50euriga kekutada, et remontisime silindri ära ju igati bueno.  Sellisel juhul ei tasu ka rääkida, et maal raske elu ja raha ei liigu üldse. 
Eks igaühele oma.
Kes teeb kes laseb teha.
Imelik on selle asja juures aga et inimene, kes teab täpselt oma päeva hinda veel T-25 tööd teeb.
Aga 170 eur eest võib teha sinna uue silindri küll.
(13-05-2015, 23:36 PM)unimüts Kirjutas: [ -> ]
(13-05-2015, 23:28 PM)2715 Kirjutas: [ -> ]Nuiast on võimalik hankida nii silindrivart kui ka toru väga mõistliku hinnaga.
...

...
Olen kindel, et selle raha eest saab juba uhiuue silindri.  Lastes kuskil firmas teha, kus on seda aga korduvalt tehtud, olen kindel, et koos paberitega saab poole odavamalt.
...

Tõenäoliselt nii ongi. Kas kellelgi juhtub kinnituseks olema hinnaviidet Nuia tööle? Näituseks tavapärane russi C100 asenduse maksumus Nuiast? Või saska C40?

Ma soetasin mõni aeg tagasi garaažikoristuselt ühe Flindist pärineva uue vene silindri. Nii igaks juhuks... Pole tööle pannud, kuid silindrivart uurides jättis kuidagi "kareda" mulje. Eileõhtuste postituste valguses ma õige kaapsan vart kulunud viiliga õhtul... Rolleyes
kunagi ammu, kui torupainutaja silindri elustamine käsil oli ja kui ma hüdrost veel ööd ega mütsi ei teadnud, siis igatahes leidsin, et kõikvõimalikud väljamaised tihendid on meetrikaubana müügil ja spetsialiseerunud remondikohad neid pruugivadki. sobiv jupp ja otsad kokku liimida ja olemas.
(14-05-2015, 08:51 AM)2715 Kirjutas: [ -> ]Eks igaühele oma.
Kes teeb kes laseb teha.
Imelik on selle asja juures aga et inimene, kes teab täpselt oma päeva hinda veel T-25 tööd teeb.
Aga 170 eur eest võib teha sinna uue silindri küll.

Ma ei ole selle isetegemise vastu ka. Enamik hobikorras tööd kulutavad rohkem aega kui spetsialistil, kuid mõned tööd tehakse ikkkagi oma lõbuks.

Samas kõik on tore, kuid mõelge kui suur töökoda peab olema kodus, et kõiki neid juppe toota.

Ma ei tea kuidas teised, kuid isiklikult olen leidnud, et on mõningad tööd, mida tuleb elus sisse tellida. Kõike oma kätega tehes jääbki neid tegema.

Seetõttu ütlesingi, et kas ei oleks mõtekam leida inimene, kes selle tööga igapäevaselt tegeleb.  Ja suudab enda tehnika/masinaparki garaazis piisavalt töös hoida.
Võimalik, et mul liiga läänelik mõtlemine. Eesti inimene jah tahab kõike ise teha, vajadusel kasvõi üle laipade. Tööde hinna osas jah võiks ettekujutus olla. Enamik siinse foorumi rahvast on vist nõus töötama paari õlle ja 5euri päevas eest. - kes nõus ei ole siis vaadake, kaupluse taga on järjekord ootel, kes nõus kuivavat kurku parandamaja /sind/ asendama....



Vene masinatega igapäeva töö on kahjuks veel üle poole majapidamistes nii kasutusel. Tänapäeva masinad jah pressivad peale, kuid vanad inimesed ei taha muutuda. "ostame ikka selle vene masina, seda kerge remontida"
(14-05-2015, 10:00 AM)unimüts Kirjutas: [ -> ]Vene masinatega igapäeva töö on kahjuks veel üle poole majapidamistes nii kasutusel. Tänapäeva masinad jah pressivad peale, kuid vanad inimesed ei taha muutuda. "ostame ikka selle vene masina, seda kerge remontida"

Kes siin meil T25-le kapprem. tegi ja vene värki taevani kiitis?...
(14-05-2015, 11:33 AM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]
(14-05-2015, 10:00 AM)unimüts Kirjutas: [ -> ]Vene masinatega igapäeva töö on kahjuks veel üle poole majapidamistes nii kasutusel. Tänapäeva masinad jah pressivad peale, kuid vanad inimesed ei taha muutuda. "ostame ikka selle vene masina, seda kerge remontida"

Kes siin meil T25-le kapprem. tegi ja vene värki taevani kiitis?...

hr mlsluik. Teil on tõsiseid probleeme silmadega või lugemisoskusega.  Arvatavasti Teil kulmud rulli löödud viimasest hommikuvõimlemisest.  Aga aitame Teil õiget mõtet kiiremini leida.


(14-05-2015, 10:00 AM)unimüts Kirjutas: [ -> ]Ma ei ole selle isetegemise vastu ka. Enamik hobikorras tööd kulutavad rohkem aega kui spetsialistil, kuid mõned tööd tehakse ikkkagi oma lõbuks.
Mõtlesin pigem teie paanilist kartust lääne määrete ja laagrite ees mida jumala pärast vene masinal kasutada ei tohiks ning üleüldse on kõik ülejäänud mõttemaailmaga inimesed valearvamustega paganad kes ei tohiks vähimalgi määral tehnikaalaselt sõna võtta... 

Nägemisega kõik ok ning tervis ka täitsa hea ja isegi mõistus pidavat korrast olema... Kahju vaid et selle viimasega on mõnel lood kehvasti... Toungue
(14-05-2015, 12:06 PM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]Mõtlesin pigem teie paanilist kartust lääne määrete ja laagrite ees mida jumala pärast vene masinal kasutada ei tohiks ning üleüldse on kõik ülejäänud mõttemaailmaga inimesed valearvamustega paganad kes ei tohiks vähimalgi määral tehnikaalaselt sõna võtta... 

Nägemisega kõik ok ning tervis ka täitsa hea ja isegi mõistus pidavat korrast olema... Kahju vaid et selle viimasega on mõnel lood kehvasti... Toungue

Kaklus seis!

Tasub arvestada, et noorus on alati hukas olnud ja vanad ju ei tea midagi uutest asjadest Toungue
Tegelikult kui otsida siis leiab vene masinale ka rõngas ja kaelustihendeid,mis on läänes tehtud(analoogsed siis). Nende arvelt kokkuhoida,raha ei maksa.
Laagritega on nii ja naa. Määrdeainete osas olen üle läinud lääne omadele ja vene omad vaikselt kõrvale heitnud.
Usun,et selline pood isegi Tartus olemas Wink

Miks mitte lasta asjatundjal teha? Palju asju oleneb ka inimese sissetulekutest, kui sul kuupalk on 500EUR siis see paneb veidi ikka mõtlema,et kuhu oma raha kulutada.
    Härrased rahu. Igaühele oma- see ongi demokraatia.

Üldiselt aga ringi teha võib kõike, selleks aga peab omama seadmeid, kogemusi ja ka vastav haridus ei ole kahjuks. Kui teha, siis teha üks kord nii, et kvaliteet on korralik, kantossilappimisega ei tasu tõesti tegeleda.

Sellistele tingimustele ei vasta aga kõik inimesed. Nõukaaegse mentaliteediga- et ah käib küll, kui läheb katki, siis teeme uuesti,ei ole tänapäeval midegi teha.
(14-05-2015, 12:38 PM)tamburiin Kirjutas: [ -> ]    Härrased rahu. Igaühele oma- see ongi demokraatia.

Üldiselt aga ringi teha võib kõike, selleks aga peab omama seadmeid, kogemusi ja ka vastav haridus ei ole kahjuks. Kui teha, siis teha üks kord nii, et kvaliteet on korralik, kantossilappimisega ei tasu tõesti tegeleda.

Sellistele tingimustele ei vasta aga kõik inimesed. Nõukaaegse mentaliteediga- et ah käib küll, kui läheb katki, siis teeme uuesti,ei ole tänapäeval midegi teha.

Mina seda üritangi propageerida et kui teha siis üks kord ja korralikult aastateks kestma.
Tööpingid on olemas ja muide mitte ärastamise teel saadud vaid oma teenitud raha eest ostetud ja remonditud niiet kannatab ka täpsemaid asju teha kui purjus treial kolhoosi töökojas.
Aegajalt ikka mõni hädaline astub sisse nässus hüdrosilindriga niiet see isetegevus on selge.
Paar inimest on muidugi tagurpidi välja läinud et nii kallis ja kuskil keegi Stjopa teeb kähku ära.
Painutab varre sirgeks, koputab toru ümaramaks ja raha võtab poole vähem.