automoto.ee foorumid

Täisversioon: Küsimused t-25A-1 kohta
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(01-11-2015, 19:28 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: [ -> ]
(01-11-2015, 11:11 AM)muskaa71 Kirjutas: [ -> ]Madala surve põhjus oli see,et õli oli kuhugi karterist kadunud,lompi all pole ei töötades ega seistes ja nüüd mõistatangi kuhu sai.Põhja võtsin alt ja läks 2 kilo tenn sisse ja kruvin alla tagasi.Nüüd teraselt jälgima kas ja kuhu kaob see õli.Korstnast ei välju ka.

Kas oled juba proovi ka teinud,et kui kaua läheb selle 2 kw. tenniga,et õli ajada keema? Ma ise plaanisin panna lahjema,sest mingi loll mõte on,et järsku ajab paremini soojaks,kuna läheb küll kauem aega aga siis jõuab ka mootorit soojendada. Muidu kärtsiti õli keeb ja plokk ei jõua soojeneda. Kus tõde on,ei tea. Peab katsetama.

 Tundub et boileri tennidega tegu siis võiks termostaadi ka jätta, vähemalt kindel et liiga tuliseks ei lähe. 75 kraadi või mis see maks temp boileril on peaks küllalt olema.
Pole veel jõudnud alla kruvida,aga termostaate pitu tk vedelemas ja saab vahele panna.1,6 kilo pesumasina tenn ajas mingi 20 min õli soojaks,kuskil eespool kirjas täpsemalt.Ei usu mina,et see õli 7 l suudab soojuskiirgusega mootorit soojemaks ajada.Sellise tenni sain feb-ist oli vist mingi alla 20 eur.Testisin veega ära,et keevitus ikka vett peab,üks koht pisut immitses ja sõitsin uuesti üle ja jäi pidama.
Olgugi, et ma ei seedi õli keetmist tekkis veel küsimusi.

Kuidas on väntvõlli otsatihendid? Eestpoolt rihmaseibi ja kuidas siduripoolt on?? Ega juhuslikult sidurikoda õli täis pole. Õigemini see suht võimatu, kui splint ummistunud pole.
Samas mitu korda kohanud, et väntvõlli otsatihend on hooratta tagant lekkivas olekus ja õlitanud terve koja ära. Alt otse välja jookstes ei ole lompi ka all. Töö ajal kaob lihtsalt ära.

Teine anomaalia on, mida olen kohanud, on õhutustorust viskab õli välja. Sellisel juhul on ikka lomp ka all enamjaolt või õlivann alt kõikjalt õline.

Nb õlirõnga purunemisega või kinni jäämisega võib ka traktor vabalt mingi 5h tööga 1l õli märkamatult ära süüa. Algselt ei pane seda tähelegi, kuna oletatakse lihtsalt pööretest, et traktori suits on mustem.
Veel on variant, et topitakse mingit odavat "vene diisliõli" mootorisse mis lihtsalt ajapikku korstnasse kaob. Panustaks ikkagi selle peale kui juba karterisse soendust aretatakse Big Grin  Või on oodata üle -20 kraadi talvel ja leidub inimesi kes sellel ajal soovivad 25ga sõita  Rolleyes
(02-11-2015, 08:26 AM)tanel. Kirjutas: [ -> ]Veel on variant, et topitakse mingit odavat "vene diisliõli" mootorisse mis lihtsalt ajapikku korstnasse kaob. Panustaks ikkagi selle peale kui juba karterisse soendust aretatakse Big Grin  Või on oodata üle -20 kraadi talvel ja leidub inimesi kes sellel ajal soovivad 25ga sõita  Rolleyes

No soovi ilmselt ei ole, aga on vajadus.
(02-11-2015, 08:26 AM)tanel. Kirjutas: [ -> ]Veel on variant, et topitakse mingit odavat "vene diisliõli" mootorisse mis lihtsalt ajapikku korstnasse kaob. 

Kui on ikka variant, et õli kaob korstnasse siis pole vahet kas on sees see "odav vene diisliõli" või mingi hirmkallis lääne õli. Lännu on ta nii ehk naa.
Õlivann küll kergelt õline,aga ca 20 tunniga 4-5 l õli karterist kaduda peaks ikka kuskilt tilkuma lausa.Vana mootoriga oli kogu ümbrus vinet täis silmad kipitasid,aga sellega pole.
Mitte ei saa aru milleks külma õliga mootorit käivitada ja seda rohkem ju kulub või kuidas?Vene ajal jah plnud võimalik,aga tänapäeval tenn sisse 15 min ja õli soe ja saad juba sõitma hakata.
Kus ta siis läheb kui normaalne õli suudab tekitada korraliku õlikile silindri seinale.

Diisliõli nimeline ollus ei tule -15kraadi juures isegi husqvarna kombikanistrist välja, seda peab muidugi tennidega soojendama Big Grin
Mul vanatüübi 16 mootor limpsib päeva jooksul ära(5 tundi pea täie lauluga niites) vähemalt 3 l. vene õli ja silm ka ei pilgu. Suurt suitsu pole nagu nähagi... Ja mingit vahet pole kas mootor joob vene või lääne õli. Ära õgib nagunii. Ma ei usu ka,et mõni ersats õli oleks eetri moodi ja auraks ära. Eks see ole ikka mootori kulumine. Ja vahet pole ka, kas panen sinna läbitöötanud õli või uut. See aeg on ikka lühike,kui õli mootoris on.. Big Grin  Pidev vahetumine ei tee paha.
Kummaline,et vana kohviveski ei õginud õli,see korras pada pani pinslisse.
Kui kasutad sama õli siis järelikult uus ei ole korras.
(02-11-2015, 18:48 PM)muskaa71 Kirjutas: [ -> ]Kummaline,et vana kohviveski ei õginud õli,see korras pada pani pinslisse.

Keegi valesti remonti pole teinud?? Selline õlikoguse kadumine on tõsine teema juba. Ise kahtlustan juba küll viletsaid õlirõngaid - Et need ole kinni jäänud, või lausa pooleks murdunud. (kuuma saanud noh)

Kuna endal seda muret pole (õlivahetusest õlivahetuseni on sama kogus õli olemas ja sünt lääne õliga pole ka hangumise probleemi), Siis huvitav lugeda teiste muredest.

Ise kakuks korra silindrikaaned maha ja laseks alt kepsu lahti. Kolb ülesse välja ja kohe näha milles konks. See mootor ju võrri mootor, Lihtsamast lihtsaim.
Miks peab kepsu lahti laskma, hülsi all olev tihend vajab ikka vahetamist või lõõmutamist? Kas võrril oli vaja kepsu lahti lasta, et rõngad üle vaadata. 
Ise ladusin rõngad sisse ja lappasin kokku ülemise otsa.Kuuma saamiseks peab ju mootor olema töötanud jahutuseta pikalt täistuuridel või eksin?Kuuma kindlastisaanud pole.Esialgu panen põhja alla tagasi ja siis hakkan jälgima,ka seda siduripoolset vända otsa.Vana pada ei töödanud kui kompressjoon maas,aga see teeb vaid teistsugus häält ja tuleb pisut tumedamat korstnast.Seiskamine ka vanaga gaas maha ja seisis,sellega gaas maha kompressjoon ka maha ja alles siis suvatseb kuuletuda,käivitub hästi muidu.
(03-11-2015, 16:34 PM)muskaa71 Kirjutas: [ -> ]Ise ladusin rõngad sisse ja lappasin kokku ülemise otsa.Kuuma saamiseks peab ju mootor olema töötanud jahutuseta pikalt täistuuridel või eksin?Kuuma kindlastisaanud pole.Esialgu panen põhja alla tagasi ja siis hakkan jälgima,ka seda siduripoolset vända otsa.Vana pada ei töödanud kui kompressjoon maas,aga see teeb vaid teistsugus häält ja tuleb pisut tumedamat korstnast.Seiskamine ka vanaga gaas maha ja seisis,sellega gaas maha kompressjoon ka maha ja alles siis suvatseb kuuletuda,käivitub hästi muidu.

Kas sa panid uued rõngad uutesse hülsidesse/silindritesse?? Või uued rõngad vanadesse silindritesse?  Kui kõik uus, siis masin pole sissetöötanud ja võib õli võtta, kuid mitte nii palju.  Kui rõngad vanasse hülssi toppida, siis ime, et ta kiiremini õli ära ei söönud.

Ise kakuks ikkagi laiali - mingi suuremat sorti jama sul seal rõngastega on. Kas valetpidi sees või rõngad puru või hülss ovaalne.



Ma ise võtan enamjaolt kepsu alt lahti et vaadata korraga saaled ka üle. Terve kupatus lauapeale ja rakise abil maru hea kõike laiali harutada- kokku laduda.  On nii mitmeidki kordasid, kui olen kuskilt üllatuse avastanud.
Kui gaas maha ei taha seisu jääda siis on lihtalt pumbast miiniumpöörded peale keeratud.

//paistab et "uue paja" asemel oled ise mingi mootori kokku ladunud? Kui nii siis ilmselt on seal see viga ka, arvestades seda, et õlivarda kontrollimise asemel foorumisse kirjutasid.
(03-11-2015, 16:58 PM)tanel. Kirjutas: [ -> ]Kui gaas maha ei taha seisu jääda siis on lihtalt pumbast miiniumpöörded peale keeratud.

//paistab et "uue paja" asemel oled ise mingi mootori kokku ladunud? Kui nii siis ilmselt on seal see viga ka, arvestades seda, et õlivarda kontrollimise asemel foorumisse kirjutasid.
Pumpa näppinud pole.
See on tehase kapremondist tulnud pada,on masinal t 16 olnud peal ja maha võetud mingil põhjusel.Kui mina tema sain olid pead maha kruvitud ja gened,pumbad starter ka lännu,seisis heinaküünis.Mina võtsin põhja alt ja avastasin õlipumba imitoru loksub kenasti,et kinni saada tuli ots lahti lammutada,praegu õlitoru ilusti kinni.Puhastasin kolved hülsid kontrollisin ja panin ülemise otsa kokku ja ka uued rõngad sisse muidugi, juba mitu aastat tagasi ja nüüd läks pada tööse.Poleks seda osanud loota,et nii kiiresti õli seest kaob.Kui õli korstnast väljuks ehk rõngad puru siis ju peaks sinist ajama?
Kui õli korstnast lendab siis on seda ka näha. Ajab ka igalt poolt kollektori juurest ja kõikvõimalikest pragudest välja. Seda juhtub tihti peale seda,kui vahetatakse kolvirõngaid. Kolvirõngaste sissetöötamine võtab hulga aega. Kui aga limpsib vaikselt siis ajab korstnast natike sinist suitsu ja ka hais on tunda. No mida iganes siis...
Seda tean jah et peab sisse töötama ja vaikselt.
(03-11-2015, 16:34 PM)muskaa71 Kirjutas: [ -> ]Ise ladusin rõngad sisse
...

Liibuvust hülssi ja lõtku kolvi soones ikka kontrollisid? Lukupilud mõõtsid üle?

Säärane kulu peaks summutist nähtavana väljuma...

Oled kindel, et alguses piisav kogus üldse sisse sai?