automoto.ee foorumid

Täisversioon: Küsimused t-25A-1 kohta
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Rihma katkemise andurit ennast pole olemas aga selle töö teeb ära geneka laadimist näitav tuluke mida olen kuulnud , et loetakse ekslikult ka katkemise anduriks. Kui rihm katkeb jääb genekas seisma ja lamp hakkab põlema.
(09-10-2016, 17:18 PM)Daff Kirjutas: [ -> ]Rihma katkemise andurit ennast pole olemas aga selle töö teeb ära geneka laadimist näitav tuluke mida olen kuulnud , et loetakse ekslikult ka katkemise anduriks. Kui rihm katkeb jääb genekas seisma ja lamp hakkab põlema.

Laadimist näitab ampermeeter, see punane tuluke ikka spetsiaalselt selleks, et kohe märkaks kui ventika rihm lännu!
(10-10-2016, 12:23 PM)Sepatalu Kirjutas: [ -> ]Laadimist näitab ampermeeter, see punane tuluke ikka spetsiaalselt selleks, et kohe märkaks kui ventika rihm lännu!

Eks igaühel on õigus oma arvamusele, olgu see milline tahes. 
Insenöörid-seltsimehed mõtlesid küll vähe teisiti aga tegelikult vahet ju pole...
Smile  Inseneerlik mõtlemine  konstruktoritel ikka tasemel. Käsiraamatus on selle lambikese kohta kirjutatud-  ventilaatori rihma katkemise kontrolllamp ja massi lüliti asendi näitaja. 
Ise mäletan ka, et on rohkem nagu laadimistuluke, aga vahet pole, peaasi et midagi ikka tähendab ja märku annab.
(10-10-2016, 20:07 PM)kolz Kirjutas: [ -> ]Smile  Inseneerlik mõtlemine  konstruktoritel ikka tasemel. Käsiraamatus on selle lambikese kohta kirjutatud-  ventilaatori rihma katkemise kontrolllamp ja massi lüliti asendi näitaja. 
Ise mäletan ka, et on rohkem nagu laadimistuluke, aga vahet pole, peaasi et midagi ikka tähendab ja märku annab.

Jõudsin ka juba targa võõrkeelse instruktsiooni välja kaevata ja täpselt nii seal seisabki nagu herr Kolz ütles...

Muide, see on ka ainus "näidik" mis mu 20 a. vanal põkatsil töötab Big Grin  kõik "suured kellad" on ammu tummad...
Kus põkatsil ka õli temp andur asuda täpsemalt võiks?Big Grin
(16-10-2016, 20:46 PM)SiimL Kirjutas: [ -> ]Kus põkatsil ka õli temp andur asuda täpsemalt võiks?Big Grin

Õli tsentrifuugi juures?
(16-10-2016, 20:46 PM)SiimL Kirjutas: [ -> ]Kus põkatsil ka õli temp andur asuda täpsemalt võiks?Big Grin

Põkatsil ainult ÜKS andur üleüldse ongi mootori küljes. Ei tohiks küll väga raske olla see tuvastada.
Hei

On kellegil T 25e eesti keelset elektriskeemi olemas?
Võin sulle üles laadida T25A skeemid, aga kuna sul ümara kapotiga traktor, siis sobivuse ja sarnasuse osas jään vastuse võlgu. Külasta kohalikku raamatukogu, sealgi võib mõni kasulik raamat olla (traktoristi abc, traktor t25a jne.), kodus teed pildid või skännid ja ongi asi olemas.
Mul on mõlemad põkad olemas ei tee paha kui ka selle nn uuema skeemi saaks. Tänud ette Rolleyes
[Pilt: t260_102-103.jpg]
Kliki pildile, näed ülejäänud albumit ka, ei hakanud kõike siia linkima. Info nupu alt peaks saama originaali kätte.
Suured tänud Smile
Tere, sai omale soetatud üks T25A 84a. Eeldatavasti on rõngad kinni, kuid selle tarvis ülemine osa mootorist laiali lammutada ja hiljem kokku ladudes tarvis tihendeid. Ja nüüd ka küsimus, et mis tihendeid täpsemalt tarvis läheb ja kas keegi viitsib natukene vaeva näha ja välja otsida need põllumehe kaubamajast eeldatavasti komplektis ei ole kõiki vajaolevaid. Ühtlasi ei näe mõtet hakata rõngaid lahti kangutama/leotada seega võtaks ka uued kolvid, hülsid, rõngad kuna vaevalt needki midagi head seal sees on(5000+h), kuid millised soovitate.  
Mis vahe on D21 ja D144 mootoril, kolvikomplektil on sama tootekood?
(10-12-2016, 21:58 PM)Maakas Kirjutas: [ -> ]Tere, sai omale soetatud üks T25A 84a. Eeldatavasti on rõngad kinni, kuid selle tarvis ülemine osa mootorist laiali lammutada ja hiljem kokku ladudes tarvis tihendeid. Ja nüüd ka küsimus, et mis tihendeid täpsemalt tarvis läheb ja kas keegi viitsib natukene vaeva näha ja välja otsida need põllumehe kaubamajast eeldatavasti komplektis ei ole kõiki vajaolevaid. Ühtlasi ei näe mõtet hakata rõngaid lahti kangutama/leotada seega võtaks ka uued kolvid, hülsid, rõngad kuna vaevalt needki midagi head seal sees on(5000+h), kuid millised soovitate.  
Mis vahe on D21 ja D144 mootoril, kolvikomplektil on sama tootekood?


Antud komplektist saad ülemisele osale sisse-väljalaske tihendid ja klapikambrikaane tihendid, odavam tõenäoliselt eraldi osta, aga komplekti hind ka tükki küljest ei võta, lisaks on vajadusel teised tihendid ka olemas. Lisaks läheb vaja kahte hülsi alla käivat vasest tihendit. Mina panin hülsi ja kaane vahele ka tihendi, palju temast kasu/abi on, ei tea. Need vasest tihendid "karastad" enne paigaldust ära, ehk punaseks ja vette, muutuvad ikka väga pehmeks.
Ise tellisin sellised kolvid/hülsid, tundusid sellest valikust kõige kvaliteetsemad ja tõenäoliselt on ka, sobivad ilusti. Kui kaaned tahad ka välja vahetada, siis soovitan kohapeal käia ostmas, saad ilusamad välja valida, sest nende kvaliteet on lihtsalt kohutav, mulle sattus nt. kaks erineva partii või isegi tehase kaant. Netist tellides muideks neil hind oluliselt soodsam, kohapeal pead siis lihtsalt kauplema, et oled neil netis klient või siis teed lehel tellimuse ja lähed ise järgi.
Ahjaa, hülsse peale istutades jälgi, et saaks õiget pidi, ühel pool on tiba pikemad ribid ja need, kui ma nüüd ei eksi, käisid vist pumba poole, ise sain omast lollusest kaks korda hülsse peale istutada. Lisaks võid tagavaraks soetada mõned vaskseibid ja kuskilt momentvõtme laenata.
need tänapäeva kummist klapikambri kaane tihendid õli ei kannata,muutuvad kohe venivaks ja 10 nr suuremaks.
Vaadates neid tihendeid ei ole näha või aru saada, et millised tihendid lähevad klapivarraste torudele ülesse ja alla? (Plokikaane ja ploki vahel)
Ma ei tea kas see mootori remont on kellegi fantaasia vili või mis teema on.

Reaalsuses, kas mõeldakse ka, mis juhtub, kui panna mootorile sellised hülsid kolvid, mis on tihedad? Nähtud mitmeid autode remontijaid, kellel peale sellist remonti natukese aja pärast keps küljepealt kaema tuli, mis väljas toimub.

Kui tõesti tahetakse sellest mootorist asja saada, siis tuleks ta nullist üles ehitada. St tervenisti laua peal laiali võtma ja kulunud detailid välja vahetama.

Jutt tihenditest on osaliselt õige. Mõned tänapäeva tihendid ei kõlba kuhugi. Sama kehtib ka veneaegsete kohta. Silmaga vahet teha pole praktiliselt võimalik, mis on hea ja mis mitte.


Saaksin aru, kui sellist juttu "remondist" räägiksid viimase aja ärikad. Need vaid ei viitsi remontida vaid sambakihile tõmmatakse uus värvikiht peale ja mootorisse läheb 2x õlikogus, et enne õuepealt ärasõitu (garantii lõppu) masin kokku ei jookseks.

Kui aga tõesti plaan remontida seda mootorit. Siis võta ta tõesti juppeks laiali. See 5000tt on ta seest suht õredaks jahvatanud. Selle mootori lahtivõtmine esmakordselt rahulikult on päev aega töööd ja kokkupanek kaks päeva.  Uoutubes piisavalt klippe, kus näidatakse polt poldi haaval ära kuidas kokku laduda. - tegu ju praktiliselt võrri mootoriga, millel lihtsalt jupid suuremad.
Ise vaatan mootori kuluvus astet enamjaolt väntvõlli liikumise järgi (pikitelge, hooratta ja koja vahele sõrakangiga liigutades - korras mootoril on lõtk kümnendik, kohviveskil pool sentimeetrit)
Kas keegi teab mis õli või määre läheb 25e rattalaagrite juurde? Kui täna esirataste laagrikaane maha võtsin siis tuli sealt vaid õli ja veesegu?
(23-12-2016, 19:52 PM)SiimL Kirjutas: [ -> ]Kas keegi teab mis õli või määre läheb 25e rattalaagrite juurde? Kui täna esirataste laagrikaane maha võtsin siis tuli sealt vaid õli ja veesegu?

Aga sinna käibki õli. Tavaline mootoriõli.