automoto.ee foorumid

Täisversioon: Küsimused t-25A-1 kohta
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(19-07-2017, 12:13 PM)2715 Kirjutas: [ -> ]...
JuMZ-i ei taha sest see lihtsalt ei mahu garaazi ja ka sinna kust kaevata tahaks.
...
Ehitades ise nullist traktori, mis oleks vastavalt konstrueeritud ja ka 4x4 tuleks asi isegi odavam, kuid seda hiljem müüa on lootusetu sest keegi ei osta sellist masinat kus on kasutatud saja eri masina detaile millest pooled on ümber tehtud.
...
Mõistetav. Cool
Samas on eeldamine kõigi per$$ekeeramiste ema ja ma läheneks küll antud ülesandele mõne raamiga maasturi baasiltWink Elik võtaks kopa ning paigaldaks olemasoleva jõuseadme külge. Näiteks  sukimuki  on säärane pisike naljakas autolaadne toode. Mikromootor on just paslik hüdromootorit keerutama. Big Grin
jvv otsa saab ju reduktori panna ja transkapitalis parim hind.põkale saab iseenesest ju minikopa taha panna,tööd tehes ju nagunii masin vasta maad käppadel.transportimisel saab ju noole püsti tõstad siis raskuskese sillale ligemal muidu tahab kangesti nokka tõsta.alla poole aasta kasutanud ja enam ei kujuta elu ilma apastraadita ettegi.
Tere

Sai teist T 25t käima tõmmatud, siis ühel hetkel jäi traktorile topeltkäik sisse. Käigukangi saab lükata esimese käigu peale ja viiendale, kuid kui sidur lahti lasta sureb traktor välja. 3, aeglusti peale ei liigu käigukang üldse.

Seda sai ka löödud, ei liigu miskit pidi.

[Pilt: BgS0Sd2.jpg]
Sidur oli ikka all kui lõid?
Jah oli all, üldse ei liigu. Sai ka tõmmatud teise kohta ,et niiöelda pingest vabastada.
Kui pea ei jaga, jagavad muud ihuliikmed. Rolleyes Käigukasti kaas maha ja siis paistab, mis seekord järele andis.
Käigukasti kaane maha võtmiseks kabiini eemaldama ei pea? Smile
Ma võtaks kangi kõigepealt maha sest kaane võtmine on terve teadusharu kabiiniga isendil.
Tark on enne asi alt puhtaks pesta ja õlitorud asendada voolikutega kui veel pole asendatud.
(19-07-2017, 23:53 PM)2715 Kirjutas: [ -> ]Ma võtaks kangi kõigepealt maha sest kaane võtmine on terve teadusharu kabiiniga isendil.
Tark on enne asi alt puhtaks pesta ja õlitorud asendada voolikutega kui veel pole asendatud.

Täna proovib kangi  maha võtta.

Teine mure vanematüübi 25ga jälle, läheb käima sureb koheselt välja... ahmib ta kuskilt õhku siis?
Viimane kord kui kuu aega tagasi sai kütusefiltrit vahetatud sai ka torud lahti tehtud, uus etteandepump pandud töötas ilusti.
Kuidas oleks tal üldse kõige lihtsam seda kangi ära võtta, nagu aru saan siis pealt poolt ei saa..
(20-07-2017, 21:06 PM)SiimL Kirjutas: [ -> ]Kuidas oleks tal üldse kõige lihtsam seda kangi ära võtta, nagu aru saan siis pealt poolt ei saa..

Jesus!
(20-07-2017, 21:59 PM)Subaru Kirjutas: [ -> ]
(20-07-2017, 21:06 PM)SiimL Kirjutas: [ -> ]Kuidas oleks tal üldse kõige lihtsam seda kangi ära võtta, nagu aru saan siis pealt poolt ei saa..

Jesus!

No ma ei ole just eriline asjatundja T25e alal, raamatut ka käepärast pole.
(20-07-2017, 22:13 PM)SiimL Kirjutas: [ -> ]
(20-07-2017, 21:59 PM)Subaru Kirjutas: [ -> ]
(20-07-2017, 21:06 PM)SiimL Kirjutas: [ -> ]Kuidas oleks tal üldse kõige lihtsam seda kangi ära võtta, nagu aru saan siis pealt poolt ei saa..

Jesus!

No ma ei ole just eriline asjatundja T25e alal, raamatut ka käepärast pole.

Pane müüki. võta asemele mingi kubota, kioti või isegi iseki,..
(20-07-2017, 21:06 PM)SiimL Kirjutas: [ -> ]Kuidas oleks tal üldse kõige lihtsam seda kangi ära võtta, nagu aru saan siis pealt poolt ei saa..

Kakud põranda üles ja kangi saad ka sealtkaudu kätte. Kui juba maas siis raudvardaga sorid augus ja ajad kõik kahvlivõllid omale kohale ehk siis neutraali.
T.
Põrandat ülesvõttes tasuks loominguliselt läheneda ja põhjaplekile mõned pilud ja ratsid sisse lõigata et järgmine kord kergem ära võtta oleks. Ega seekord viimaseks jää... Muidu nikerda iga kord nende pedaalide ja hoobadega.  Rolleyes
Täna sai käima aetud 16aastat seisnud T 25A-3 1989a Huvitaval kombel oli nii kinni, kui kinni dekopresiooni hoob. Suure pusimise peale hakkas vaevaliselt liikuma.
Kellel on kogemusi väiketraktori taha palgiveokäru kohta? Olen vaadanud alates hiinakatest https://www.agri24.ee/metsahaagised/mets...85340.html , https://www.youtube.com/watch?v=IUNRJBvhrw0  kuni Vahva Jussi http://www.vahvajussi.com/ ja Countryni www.country.ee  välja. Hiinakad on poole odavamad aga kas nendega ikka kannatab tööd teha?  vaja oleks iga aasta ca 30-40 tihu palke ja küttepuid metsast välja tuua. Kesta võiks ka vähemalt 10+ aastat. Vedukiks on Avant 528 või T25
Kuniks spetsid ärkavad, paar tähelepanekut.

Hiinakad on materjaliks head küll. Aga päris valmis käru selle raha eest ei saa. Ning isegi materjalina tuleb üht-teist juurde vaadata, et ülekasvanud aiatraktor seda ribadeks ei tõmbaks.

Vahva Jussi või BMC või mõni kolmas siinne käruvalmistaja - nende tooteid põksinäks jõuga puruks ei tõmba. Küll saab need ära lõhkuda, kui see eesmärgiks võtta... Toungue

Auto veopeaga haagised kestavad seetõttu kauem, et kaitsmeks on veopea ise. Tavalise silmaga haagiste puhul peab kusagilt mujalt järgi andma, kui koorem maakera nurga taha kinni jääb.
Õhtust

Keegi oskab umbes öelda palju talub T25 poolraam tõmbamist?
Täpselt nii palju kuni katki läheb, ei millimeetritki rohkem.