automoto.ee foorumid

Täisversioon: Küsimused t-25A-1 kohta
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Vene keelt suurt ei mõika ja videost ka eriti aru ei saanud.
Kuidas ühe pumbaga on dosaatori toide lahendatud: 
https://www.youtube.com/watch?v=WBRJgy_-2UI
(24-08-2017, 22:12 PM)meli666 Kirjutas: [ -> ]Vene keelt suurt ei mõika ja videost ka eriti aru ei saanud.
Kuidas ühe pumbaga on dosaatori toide lahendatud: 
https://www.youtube.com/watch?v=WBRJgy_-2UI

Pumba ja jagaja vahele on pandud dosaator. Piltlikult "lõikad" selle vooliku pooleks ja dosaator asemele.
Õli läheb ikka sinna, kus lihtsam on. Miks peaks läbima pumbast tulev surveõli dosaatori, kui tal on lihtsam jagaja tagasivoolu kaudu paaki tagasi minna.
Mingi asi peab ikka kuskil teisiti olema, kui niiöelda ainult kolmik vahele on pandud.
Või ongi viimaks nii, et pumbast dosaatorisse ja selle tagasivoolust otse rippsüsteemi jagajasse.
Kas nii üldse saab?
(25-08-2017, 20:07 PM)meli666 Kirjutas: [ -> ]Või ongi viimaks nii, et pumbast dosaatorisse ja selle tagasivoolust otse rippsüsteemi jagajasse.
Kas nii üldse saab?

Nii nad on teinud jah. Pidavat töötama nende sõnade järgi.
(25-08-2017, 20:28 PM)aavu Kirjutas: [ -> ]
(25-08-2017, 20:07 PM)meli666 Kirjutas: [ -> ]Või ongi viimaks nii, et pumbast dosaatorisse ja selle tagasivoolust otse rippsüsteemi jagajasse.
Kas nii üldse saab?

Nii nad on teinud jah. Pidavat töötama nende sõnade järgi.

Mul on 2 kombainil selline süsteem tehasest toiminud. Ei näe põhjust, et põkal ei peaks toimima.
Aga mis juhtub siis, kui tõsta haakerauda ja samal ajal tahta rooli pöörata?
Ma siin suure hooga hakkasin juba sellest komplektist snitti võttes asju endale meisterdama:
https://www.pmkaubamaja.ee/index.php/et/...-t-25.html
Ühesõnaga on olemas juba topeltsoonega esirihmaseib pumba käituseks ja peaaegu valmis ka pumba kandur.
Aga kui nii lihtsalt saab, siis ei ole küll mõtet sinna ette neid vusserdusi pookida.
Põhimõtteliselt siis see dosaator kannataks ära selle, et pumbast sisse ja tagasivoolust jagajasse edasi:
https://www.pmkaubamaja.ee/index.php/et/...60bar.html
Mitme kuubikuline oleks mõistlik üldse T-25 jaoks osta. Silindriks 50mm kolviga.
(28-06-2017, 11:30 AM)znif9 Kirjutas: [ -> ]Vaikselt edeneb

[Pilt: YH6NiiBHAv0l44H8m3TOzAchKfP3tTLou4Nj2XmK...83-h963-no]


Oleks vaja sõiduauto järel traktorit transportida, et kõik oleks rahul on limiit ca 1100kg koormat. Palju selline omal jõul kärule sõitev luukere võiks kaaluda?
Pildilolevalt masinalt saaks massi vähendamiseks veel esiraskuste kanduri ja osaliselt rippsüsteemi eemaldada. Tехнические характеристики järgi on 25A kabiiniga mudeli mass ekspluatatsioonil 2020kg, tehniline mass midagi 1780kg jne. Kas on reaalne et paljas D21mootor kaalub üksi juba ligi 300kg?
295 kg, kui uskuda kirjandust.

Lõhki läheb, aga mitte palju. Kes ei riski, see šampust ei joo, eksoleWink
Ristsõna lahendada.
Kes on kursis T-25 käigukasti ülekandearvudega. Küsimus nimelt selles, et täna tekkis võrdlusmoment minu 90 a T-25 ja naabrimehe teadmata väljalaskeaastaga 25 vahel. Masin vähemalt kapoti järgi Vladimirets , BTZ on peale pressitud, kuigi kapoti kuju on sama mis Harkovi omadel. Riigitööl olles oli sellel masinal mingi kopp küljes olnud. Isegi traditsioonilist jagajat polnud  sel masinal. Kui kopp küljest ära võeti ja masin vaikselt erasektorisse imbus siis pandi Russi jagaja kapoti külge kolme poldiga.

Ja täna selgus selline asi: tema põkal on käigukast tunduvalt nobedam kui minu omal. Minu 1. on sama kiire kui tema kiire tigu. Kõikide käikudega jalutas see masin mul eest minema.
Ma juba ammu mõtlesin imelikult kui ta rääkis seda, et ta purustajaga niidab  vahel tigukäiguga. Aga nüüd selgub, et ka nii saama.
On selline asi juba tehasest kokku pandud või on tekkinud mingi hälve erinevaid tagavara osi kasutades jääb hetkel selgusetuks.
(29-08-2017, 12:32 PM)Daff Kirjutas: [ -> ]Ristsõna lahendada.
Kes on kursis T-25 käigukasti ülekandearvudega. Küsimus nimelt selles, et täna tekkis võrdlusmoment minu 90 a T-25 ja naabrimehe teadmata väljalaskeaastaga 25 vahel. Masin vähemalt kapoti järgi Vladimirets , BTZ on peale pressitud, kuigi kapoti kuju on sama mis Harkovi omadel. Riigitööl olles oli sellel masinal mingi kopp küljes olnud. Isegi traditsioonilist jagajat polnud  sel masinal. Kui kopp küljest ära võeti ja masin vaikselt erasektorisse imbus siis pandi Russi jagaja kapoti külge kolme poldiga.

Ja täna selgus selline asi: tema põkal on käigukast tunduvalt nobedam kui minu omal. Minu 1. on sama kiire kui tema kiire tigu. Kõikide käikudega jalutas see masin mul eest minema.
Ma juba ammu mõtlesin imelikult kui ta rääkis seda, et ta purustajaga niidab  vahel tigukäiguga. Aga nüüd selgub, et ka nii saama.
On selline asi juba tehasest kokku pandud või on tekkinud mingi hälve erinevaid tagavara osi kasutades jääb hetkel selgusetuks.

Tean et 1ja 3 käik on erinev. Esmalt on vladimiri tehase omal 1 käik nii 15 kui 18 hambaga. Siis on veel erinevus vladimiri ja harkovi masinal 3nda käiguga seal on 29 vs 30hammast.
Teo käik on ka erinev 100% - Sa lihtsalt ei tunneta erinevust. Tal on kaks esimest hammakat kohe erineva kujuga ja erineva hamba profiiliga.
Tere

Kas keegi oskab öelda kas Eelsoojendus-küünlale on vaja releed, või saab ka ilma?
Ristsõna kohta, äkki on naabril DT-20/14 külgüleknded kasutusel? Oma harkovi 25le panin DT-14 omad kunagi, kuna üks pool oli mõrane ja 14ne kast seisis kasutult. Läks natuke kiiremaks küll.
Tere

Kas keegi oskab öelda kas Eelsoojendus-küünlale on vaja releed, või saab ka ilma?
Releega on nii, et kui nupp, millega lülitatakse, kannatab läbivat voolu + tambovi koefitsendiga reserv, siis lülitusreleed tarvis ei ole. Kui lüliti on aladimensioneeritud, peab relee vahel olema. Või mõtlesid releed, mis loeb sekundeid?
(31-08-2017, 16:37 PM)SiimL Kirjutas: [ -> ]Tere

Kas keegi oskab öelda kas Eelsoojendus-küünlale on vaja releed, või saab ka ilma?

Saab ka ilma, kui on piisavalt turske lüliti. Piisavalt tursked lülitid maksavad palju.
Selline lüliti ei sobi, nagu siin antud videos? Big Grin

https://www.youtube.com/watch?v=Vn8Xywms3cc
(02-09-2017, 18:37 PM)SiimL Kirjutas: [ -> ]Selline lüliti ei sobi, nagu siin antud videos?  Big Grin

https://www.youtube.com/watch?v=Vn8Xywms3cc

Esimesed paar korda peab vastu võibolla, kui on venelaste tehtud, aga pigem mitte. Uued tehakse aga hiinas ja nende puhul ei tea kunagi, tavaliselt pole vaja voolu läbi lastagi, et laiali pudeneks.
Mõnda aega peab. Kõrbemamineku aeg on igal lülitil individuaalne. Siiski mõnikümmend lülitust julgelt,
Videos oleval lülitil on "ON" asend fikseeruv, nii ei ole kultuurne teha. Kolmandal päeval läheb käsi kogemata vastu ja jääbki sisselülitatud asendisse. Üleüldse on selle masina süütelukul küünla-asend niigi olemas. Iseasi see, kaua vastu peab. Spetsifikatsiooni järgi talub 5 amprit (vist?), kuipalju originaalküünal voolu tarbib, ei mäleta ja milliseid küünlaid teemaalgataja tüürida kavatseb, seda pole avalikustatud.
lääne kütusefilter k...b ajusi.pühapäeval võtsin kartulat ja alt tilkus kütet,keerasin nats peale ja jäi hetkeks pidama.täna hommiku oli vaja ader haagiselt maha tõsta ja lihtsalt lambist minestas-tõmbas õhu vahele,sain kuidagi käima ja longates töötas ja sain tõste ära teha ja kuidagi koduõuele longatud.töölt tulles päeval astusin uuesti vahekorda.pumpasin kütte üles käsipumbaga ja lihtsalt sülitab sõna otseses mõttes tihendi korpuse vahelt välja nagu pildil näha ja purskaev.lammutad filtri laiali,et tihendid taas oma kohale seada.nüüd sain põksi uuesti korralikult käima,aga liigutada filtri plastkopsikut ülemise alu korpuse suhtes siis loksub(silmaga näha liikumine)lisaks pingutad kärga ära ja alt tilgub nagu mahlakask,peale keerata enam ei julge.teen ise midagi valesti?filter pask?või?mõistus otsas.