automoto.ee foorumid

Täisversioon: Küsimused t-25A-1 kohta
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
No vaat. Kõik arvavad tänapäeval,et kõik uued asjad on OK. ja vanad ei kõlba kuhugile. Tegelt hea vana asi toimetab hästi.
Kui see tihend seal üleval kaane all õige kujuga,soones või oma pesas.... siis peaks olema kõik hästi. Tegelt me ju ei näe mismoodi tihend sinna läheb ja kuidas asi tegelikult on...
Ju siis kas tihend lipsab vahelt välja suure surve tulemusel või on seal midagi nihu.....
T.
(07-09-2017, 16:10 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: [ -> ]Kui see tihend seal üleval kaane all õige kujuga,soones või oma pesas.... siis peaks olema kõik hästi. Tegelt me ju ei näe mismoodi tihend sinna läheb ja kuidas asi tegelikult on...
Ju siis kas tihend lipsab vahelt välja suure surve tulemusel või on seal midagi nihu.....
T.
ülemine tihend kenasti soonde pandud ja KÄSIPUMBAGa pumbates õhku välja paneb vahelt udu.alumine suur tihend nagu pisut paisunud,aga saab kenasti pesasse soonde tagasi veel.ma juba sada korda vahekorras olnud ja siit ja sealt tihendeid ja pesasi takseerinud.kurat puhasta või bensuga puhtaks ja tihendid silikooniga vahele,nii mõnegi asja nii korda saanud.
Uut filtrit lihtsam poleks panna?
(07-09-2017, 17:08 PM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]Uut filtrit lihtsam poleks panna?

järgmine 35 maksta ei raatsiks,kuskil soodsamalt?ostetud kevade alve tallinna esindusest.
(07-09-2017, 16:44 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ]ülemine tihend kenasti soonde pandud ja KÄSIPUMBAGa pumbates õhku välja paneb vahelt udu.alumine suur tihend nagu pisut paisunud,aga saab kenasti pesasse soonde tagasi veel.ma juba sada korda vahekorras olnud ja siit ja sealt tihendeid ja pesasi takseerinud.kurat puhasta või bensuga puhtaks ja tihendid silikooniga vahele,nii mõnegi asja nii korda saanud.

Korpuse kaaned on ka teinekord kõverad...
No ütlen ausalt,et kui see kompott oleks mul otse peos siis ütleksin Sulle kohe vea ära. Kaugjuhtimise teel üsna raske midagi lisada. Mul endal ka Perkinsitel sarnane asi käigus ja pole mingit jama kunagi olnud. Siin peab ikka tõsine asi olema,kui sellega pidevalt vahekorras oled. Lausa tõsine suhe,ma pean ütlema.... Big Grin

T.
esmane paigaldus oli ok.paagist tulev pralevool oli sitalt pandud ja läks katki ja tõmbas õhu vahele kevadel ja sealt edasi enam midagi meeldivat pole.kevade sain 3 korda tihendit uuesti panna enne kui õnnestus.tuleb tabada hetk millal pumpamine lõpetada ja siis starteriga nats kedrata vot nii  jääb too ülemine pidama,aga alt tilgub ikka.viisin just topsiku alla.orginaal filtri sain ka viimati vist silikooiga pidama,pane või vanad tagasi.
See alumiinium kopsik ei pruugi sul kuuma kannatada. 25 on seda kuuma tuult seal oma jagu ja tõmbab kõveraks nii filtri kui korpuse ja ei pruugi ka tihendile hästi mõjuda.
Tsitaat:ülemine tihend kenasti soonde pandud ja KÄSIPUMBAGa pumbates õhku välja paneb vahelt udu.
Saan aru, et püüad filtri tihendi kaudu õhutada ja siis filtri lõpuni kinni keerata. See ei saagi olla õige. Õhuta ikka kõrgsurvepumba juurest. Filter keera kinni enne õhutamist. Silikooni pole sinna vaja. Pärast tihendi kaudu õhutamist sa kindlasti tihendit enam pidama ei saa, sest ta on juba liikunud paigast ära.
(07-09-2017, 21:41 PM)aavu Kirjutas: [ -> ]
Tsitaat:ülemine tihend kenasti soonde pandud ja KÄSIPUMBAGa pumbates õhku välja paneb vahelt udu.
Saan aru, et püüad filtri tihendi kaudu õhutada ja siis filtri lõpuni kinni keerata. See ei saagi olla õige. Õhuta ikka kõrgsurvepumba juurest. Filter keera kinni enne õhutamist. Silikooni pole sinna vaja. Pärast tihendi kaudu õhutamist sa kindlasti tihendit enam pidama ei saa, sest ta on juba liikunud paigast ära.

õhutamiseks on filtri peal ava millel m10 polt küljes ja õhutamisel polt lahti.peale poldi sulgemist lööb tihendi vahelt.küttesüsteem nii ümber tehtud,et pumbast tulev tagasivool läheb koos õhuga paaki tagasi mitte pealevoolu nagu tehas pannud.nädalavahetusel astun uuesti vahekorda ja vaatan mis teha õnnestub tilkumise vastu.
soe võib seal olla ,aga nii kuumaks ,et alu kuju muutma hakkab ei usu,et seal läheb.
Kas pole võimalik selline asi,et voolikud valesti. Olen kunagi aidanud tuttaval asjaarmastajal russi remontida mis kõik voolikud otsast ära peksis. Selgus, et rõhu klapp oli suudetud mängust välja jätta. Kui kontuur aabitsa jàrgi paikka sai oli mure murtud.
(08-09-2017, 13:45 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ]
(07-09-2017, 21:41 PM)aavu Kirjutas: [ -> ]
Tsitaat:ülemine tihend kenasti soonde pandud ja KÄSIPUMBAGa pumbates õhku välja paneb vahelt udu.

õhutamiseks on filtri peal ava millel m10 polt küljes ja õhutamisel polt lahti.peale poldi sulgemist lööb tihendi vahelt.
...

Element on ikka korrektne, serv ei ole mõlkis/valtsimisdefektiga/labaselt vale kujuga? Kui see elment halvasti maha kukub, on utiil.

See õnnetu 0,4 bar ei tohi tihendit vahelt lüüa. Kusagil on mingi kala. Kust kütus pärineb? Ega tihend kuju muutnud ole või vedelaks muutunud?

Tööriistamarketis too 296 nii palju küll ei maksa... http://www.tooriistamarket.ee/et/element...ltrile-296
(08-09-2017, 22:18 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(08-09-2017, 13:45 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ]
(07-09-2017, 21:41 PM)aavu Kirjutas: [ -> ]
Tsitaat:ülemine tihend kenasti soonde pandud ja KÄSIPUMBAGa pumbates õhku välja paneb vahelt udu.

õhutamiseks on filtri peal ava millel m10 polt küljes ja õhutamisel polt lahti.peale poldi sulgemist lööb tihendi vahelt.
...

Element on ikka korrektne, serv ei ole mõlkis/valtsimisdefektiga/labaselt vale kujuga? Kui see elment halvasti maha kukub, on utiil.

See õnnetu 0,4 bar ei tohi tihendit vahelt lüüa. Kusagil on mingi kala. Kust kütus pärineb? Ega tihend kuju muutnud ole või vedelaks muutunud?

Tööriistamarketis too 296 nii palju küll ei maksa... http://www.tooriistamarket.ee/et/element...ltrile-296

selle filtriga pole hetkel midagi teha.mul element plastikust potsikus ja keskelt polt läbi mis kupatust koos hoiab ja sealt alt tilgubki.küte peaks hetkel olema saue olereks ja võimalik mingi tilk ka tutermaa krooningut sinineb muidugi.
lappan laiali puhastan korralikult ära ja silikooniga kokkku tagasi,hullemaks minna ei saa ja minu kasutuse juures võtab filtrielemendi vahetuseni sajand aega.mul ka see mõne eurona plastjunn peala paaki mis suurema sita kinni võtab.
(09-09-2017, 10:39 AM)muska71 Kirjutas: [ -> ]selle filtriga pole hetkel midagi teha.mul element plastikust potsikus ja keskelt polt läbi mis kupatust koos hoiab ...

Sinu pildil on sama element CAV 7111-296. Kas komplekt on sarnane:
https://sc01.alicdn.com/kf/HTB1v5k7KpXXX...Filter.jpg

Või on Sul mingi isekombineeritud filter?

Tanklakütus võiks olla OK tihenditele. Aga selle vastu muidugi ei saa, et neid tihendeid ei ole mõeldud korduvkasutada...

Minu jutu mõte oli selles, et konkreetne element võib olla vigane - tudeeri lähemalt. Soomes oli juhus, kus poes tuli kolm elementi näppude vahelt läbi lasta, kuna pakendeid oli loobitud ja kahel esimesel oli tihenduspinnal mõlk sees.

Ma ei paneks siilikoonu peenfiltrisse. Aga Sinu traktor, Sinu reeglid. Cool
(09-09-2017, 10:39 AM)muska71 Kirjutas: [ -> ][quote pid='431331' dateline='1504898330']

... lappan laiali puhastan korralikult ära ja silikooniga kokkku tagasi,hullemaks minna ei saa...

[/quote]

 Saab ja kuidas veel. Silikoonid ja ermeetikud jäta nüüd küll mängust välja kui just kõrgsurvepumbaga vahekorda astuda ei soovi.

See plastikust filter viska üldse minema, diiselmootori puhul on tihtipeale rohkem häda kui abi sellest. Võin saata mõne patroli vms küttefiltri koos korpuse ja käsipumbaga, neile element massab neli-viis eurikut ja üldiselt täitsa puhta töö teevad.
Kuhu orginaal filter koos settepotiga siis üldse kadus?
(10-09-2017, 08:41 AM)mlsluik Kirjutas: [ -> ]
(09-09-2017, 10:39 AM)muska71 Kirjutas: [ -> ][quote pid='431331' dateline='1504898330']

... lappan laiali puhastan korralikult ära ja silikooniga kokkku tagasi,hullemaks minna ei saa...

 Saab ja kuidas veel. Silikoonid ja ermeetikud jäta nüüd küll mängust välja kui just kõrgsurvepumbaga vahekorda astuda ei soovi.

See plastikust filter viska üldse minema, diiselmootori puhul on tihtipeale rohkem häda kui abi sellest. Võin saata mõne patroli vms küttefiltri koos korpuse ja käsipumbaga, neile element massab neli-viis eurikut ja üldiselt täitsa puhta töö teevad.
Kuhu orginaal filter koos settepotiga siis üldse kadus?
[/quote]
orginaal riiulis.vot need vanakooi filtrid hääd küll ja kogemused olemas meeldivad muidugi.mul uaazik mis diisel ja sellel nissani pada koos mudruga peal.kui sa nii lahke oled võid saata küll.
Järgmise nädala alguses jõuan eestimaile, siis võin teele saata.
Kunagi sai vahetatud tõukurvarraste ümber asuvate torude kummipukse plokikaani maha võttes.ˇ
Nüüd jälle sama töö ees seismas.
Äkki teadjamad räägivad, kas seda tööd saaks teha ka plokikaani mitte maha võttes? Et ainult klaver maha ja tõukurvardad välja.
Saab seda toru kuidagi näiteks kullinokkadega üles ära liigutada või jääb see toru kuskile ääre taha, ei mahu läbi vms.
(21-10-2017, 23:44 PM)meli666 Kirjutas: [ -> ]Kunagi sai vahetatud tõukurvarraste ümber asuvate torude kummipukse plokikaani maha võttes.ˇ
Nüüd jälle sama töö ees seismas.
Äkki teadjamad räägivad, kas seda tööd saaks teha ka plokikaani mitte maha võttes? Et ainult klaver maha ja tõukurvardad välja.
Saab seda toru kuidagi näiteks kullinokkadega üles ära liigutada või jääb see toru kuskile ääre taha, ei mahu läbi vms.

Nookurid maha, kruvikaga kangutad vanad puksid välja, lükkad toru üles ja vahetad kenasti puksid ära. Mõlemat puksid lähevad ülevalt allapoole pessa. Kaane sisse paned toru koos puksiga minema ja kui alumine puks paigas koputad mingi toruga ülemise puksi pessa kinni ja tuld. Ilma rabelemata tund tööd.
väntvõllil kepsu kaelte otstes suured korgid pikki kaela ja siis peal veel mingid nurga all kruvid milleks?plaan kanalid ära puhastatada ja seal suurte punnidega aukudes kena kõntsa kiht sees.puhastamiseks vastukaalusi ei pea eemaldama?nende poldid kinni keevitatud.
(22-10-2017, 18:51 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ]väntvõllil kepsu kaelte otstes suured korgid pikki kaela ja siis peal veel mingid nurga all kruvid milleks?plaan kanalid ära puhastatada ja seal suurte punnidega aukudes kena kõntsa kiht sees.puhastamiseks vastukaalusi ei pea eemaldama?nende poldid kinni keevitatud.

nurga all kruvid saab löökkruvikaga hästi lahti ja sealt alt saav kanalitele raamsaalest kepsusaalesse ligi.hooratta poolses augus suure korgi all oli ikka müstiline kogus sitta.atsetoonihaisuga miski cliineriga väike leotus ja siis survekaga kogu fekaal maha.

karter on aastast ca 70 siis kolbed silindrid külge vana mall https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...-tuup.html  ,või uuemad https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...8-uus-tuup . html,https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajandusmasinate-varuosad/traktorite-varuosad/t-25-varuosad/d-21-d-144-mootor/hulss-kolb-5x-rongad-d144-1000108-uus-tuup.html ,et millist eelistada?samuti pead https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...poola.html , https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...avaga.html küünal poleks muidugi paha.