automoto.ee foorumid

Täisversioon: Küsimused t-25A-1 kohta
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mulle tuleb üllatusena, et põka toitesüsteemi õhutamisega nii palju jamasid on. Mina olen oma traktoril mitu korda paagi kogemata tühjaks sõitnud ja käima olen alati pannud nii, et paak kütust täis, kompressioon maha ja käian starteriga senikaua, kuni kütuse üles tõmbab ja käima läheb. Mõnikord on olnud vist vaja ka pihusti pealt natuke lõdvendada. Mul originaal starter, see kannatab käiamist ka. Mõtlesin suvel ridapumba peale panna ja originaalfiltrid asendada universaalsetega, aga siinset juttu lugedes vist parem oleks leida mõni vanast ajast säilinud kasutamata  pöörispea ja siis pole erilist mõtet filtreid ka vahetada. Kahju, et juppide kvaliteediga nii kehvasti on.
mul läks kuiv pump peale.siiani olen ka väga lihtsalt õhu välja saanud.andsin drelliga agu ja siis hetk viskab pumbast kütet ja siis jälle ei viska ja niivisi ikka hulk aega jamasin,lõpkokkuvõtteks lihtsam peast õhk välja lasta läbi 17 poldi.padrun sobiks ka tavaline,aga alt serv tuleb teravaks käiata nagu auguraual siis mahub padrun ka kenasti peale.
(02-02-2018, 19:19 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ]...
andsin drelliga agu ja siis hetk viskab pumbast kütet ja siis jälle ei viska ja niivisi ikka hulk aega jamasin,lõpkokkuvõtteks lihtsam peast õhk välja lasta läbi 17 poldi.padrun sobiks ka tavaline,aga alt serv tuleb teravaks käiata nagu auguraual siis mahub padrun ka kenasti peale.

Etteande surveklapp ikka toimib neil pumpadel, mis õhku välja anda ei taha? Ning kas pumbapea tagasilöögiklapid ikka peavad?

See punn ei ole mõeldud õhutamiseks. Kuigi sedakaudu saab ka.

Tuletan meelde, et KSP-d õhutades laske ikka lahti PIHUSTIPOOLNE mutter, mitte pumbapoolne.
(02-02-2018, 19:34 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(02-02-2018, 19:19 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ]...
andsin drelliga agu ja siis hetk viskab pumbast kütet ja siis jälle ei viska ja niivisi ikka hulk aega jamasin,lõpkokkuvõtteks lihtsam peast õhk välja lasta läbi 17 poldi.padrun sobiks ka tavaline,aga alt serv tuleb teravaks käiata nagu auguraual siis mahub padrun ka kenasti peale.

Etteande surveklapp ikka toimib neil pumpadel, mis õhku välja anda ei taha? Ning kas pumbapea tagasilöögiklapid ikka peavad?

See punn ei ole mõeldud õhutamiseks. Kuigi sedakaudu saab ka.

Tuletan meelde, et KSP-d õhutades laske ikka lahti PIHUSTIPOOLNE mutter, mitte pumbapoolne.
kuna tagasivoolust solinal ei tule siis järelikult töötab ja käsipumbaga lõppu pumbates ja jõuga surudes on kuulda kui paaki soliseb küte.mul üks pump veel muidu,aga sellel on ilmselt see tagasivoolul olev klapp läbi kuna suht kergelt tuleb küte sealt.pumbapea klapid on pihusti tutsides kuhu torud kinnituvad?mujal ma nagu ei tea seal klappi meenutavat asjandust olema.ja ega ma ei tea ka kas toimib ja kuidas kontrollida.vähemalt kui käsipumbaga pumpasin siis tuli küte keskmisest poldi avast.
Sain nüüd uue hüdropumba kätte, uuel üldse niiöelda kardaani osa ei liigu - täiesti kinni. Vanal käib väga lihtsalt ringi, võib ka see midagi näidata, et vana läbi?
[attachment=68153]

Selline vigur siis olemas. Saab aretada soojendust ja jahutust.  D-120 uuema versiooni oma. Eelmine oli ainult jahutusradika väljavõttega.
pöörispubal seal 4 poldiga luugi all hoobasi sikutav väike vedruke peab igal pumbal olema?küsimus sellest,et sai plommitud kaas maha kruvitud ja vedrut pole.
Kõiki  pumpasid ei tea, aga seni pole ühtegi toimivat ilma veel näinud. Lõhkumaminevaid on küll ilma nähtud.
Külajutu tasemel olen kuulnud,et keegi meistrimees oli 25 pumba seest ära rookinud ja ilma regulaatorita käima(toimima) pannud. No ma ei mõista midagi öelda,kuna pole ise näinud. Kas keegi oskab kinnitada,et selline asi toimib ja on võimalik?

T.
(07-02-2018, 18:11 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: [ -> ]Külajutu tasemel olen kuulnud,et keegi meistrimees oli 25 pumba seest ära rookinud ja ilma regulaatorita käima(toimima) pannud. No ma ei mõista midagi öelda,kuna pole ise näinud. Kas keegi oskab kinnitada,et selline asi toimib ja on võimalik?

T.

On võimalik küll. Eeldab tundlikku ja kiiret kätt. Pead suutma dosaatori hülssi kümendikmillimeetri täpsusega liigutada nii kümmekond korda sekundis. Ning ikkagi jääb võimalus, et kolvid sulavad ära Toungue
Kui kogu aeg õhupuhastisse start gaasi lasta, siis saab veel lisaks ratsionaliseerida ja diislit kokkuhoidu..
(07-02-2018, 18:50 PM)gruppen Kirjutas: [ -> ]Kui kogu aeg õhupuhastisse start gaasi lasta, siis saab veel lisaks ratsionaliseerida ja diislit kokkuhoidu..

Polegi ulmevaldkonnast. Kunagi kolhoozi  ajal tühja paagiga Aviaga niimoodi sõidetud. Startgaasi asemel oli leeklamp. Etteannet sai regullitud leeklambi kraanist.
(07-02-2018, 18:50 PM)gruppen Kirjutas: [ -> ]Kui kogu aeg õhupuhastisse start gaasi lasta, siis saab veel lisaks ratsionaliseerida ja diislit kokkuhoidu..

Õhupuhastaja august tuleks hoopis sisse lasta puugaasi.
(07-02-2018, 17:48 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Kõiki  pumpasid ei tea, aga seni pole ühtegi toimivat ilma veel näinud. Lõhkumaminevaid on küll ilma nähtud.

selle konkreetse pumba häda oligi,et mootor ei läinud pöördesse,trepist üles sõita peaks ketsi ringi võtma,aga praktiliselt minestas,lisaks ei töödanud ühtlaselt.tõin raamatukogust kirjandust kus pumba hingeelu kenasti kirjas ja tudeerin ja harin ennast..võtan teiselt pumbalt vedru ja proovin.
(07-02-2018, 19:34 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ]selle konkreetse pumba häda oligi,et mootor ei läinud pöördesse,trepist üles sõita peaks ketsi ringi võtma,aga praktiliselt minestas,lisaks ei töötanud ühtlaselt.

Häda pole pumbas vaid mootoris. Milline mootor läheb pöördesse mis teeb kahe töötakti vahel 560 kraadi ulatuses tühikäiku.
Tuletan meelde tööjärjekorra 1-2-0-0, umbes nagu 4 silindriga moto millel kaks järjestikust töötakti ei tööta.
Osalt õige, aga tuletan meelde, et see ülekasvanud aiatraktor peab suutma siiski veoratast ringi tõmmata.
(07-02-2018, 19:47 PM)Daff Kirjutas: [ -> ]
(07-02-2018, 19:34 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ]selle konkreetse pumba häda oligi,et mootor ei läinud pöördesse,trepist üles sõita peaks ketsi ringi võtma,aga praktiliselt minestas,lisaks ei töötanud ühtlaselt.

Häda pole pumbas vaid mootoris. Milline mootor läheb pöördesse mis teeb kahe töötakti vahel 560 kraadi ulatuses tühikäiku.
Tuletan meelde tööjärjekorra 1-2-0-0, umbes nagu 4 silindriga moto millel kaks järjestikust töötakti ei tööta.
jah aga samal mootoril teise pumbaga käis kets all ringi trepist üles sõites.
sai siis teiselt pumbalt puuduolev vedru paika pandud,max 3 min föönist 600C kollesse uhatud kuni kolle soe ja väljas -10 ja paugupill.mootor töötab ühtlaselt ja ka võttis pöörded üles nagu peab.kuna paak ja filter suvist putru täis siis kaniister põka all talvisega ja saab kraanat kasutada,et mootor koos kastiga ca 300 kg hakurile tõsta ja siis paaritama hakata.
Tahaks hoiatada kõiki kes on hiljuti põkale uue vända ostnud või kavatsevad osta mõõtke kaelad üle!
Käisin vaatamas miks uue vända ja saaledega kokkupandud mootor jõuetu oli ja lõpuks kinni jooksis ning kepsukaelad keskelt mõõtes ilusti mõõdus aga äärtest 0,1 mm peenemad olid.
Nii jääb kandepind liiga väikseks ja õli surutakse vahelt välja.
Raame ei saanud mõõta enne kui vänt välja võetakse.
(09-02-2018, 18:13 PM)2715 Kirjutas: [ -> ]Tahaks hoiatada kõiki kes on hiljuti põkale uue vända ostnud või kavatsevad osta mõõtke kaelad üle!
Käisin vaatamas miks uue vända ja saaledega kokkupandud mootor jõuetu oli ja lõpuks kinni jooksis ning kepsukaelad keskelt mõõtes ilusti mõõdus aga äärtest 0,1 mm peenemad olid.
Nii jääb kandepind liiga väikseks ja õli surutakse vahelt välja.
Raame ei saanud mõõta enne kui vänt välja võetakse.

Täitsa jama ju. Remondimees kes võlli mootorisse paneb peab ikka kõik üle kontrollima. See jutt,et uus ja läikiv,ei pea paika. Kõike peab jälgima. Kui juba väntvõll mootorisse pannakse on näha ka kas võll ringi käib jne.