automoto.ee foorumid

Täisversioon: Küsimused t-25A-1 kohta
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(01-05-2018, 20:56 PM)MadR Kirjutas: [ -> ]Nüüd sai vanema tüübi 25el lõppülekandes laagripesad & laagrid ära vahetatud. Kuid küsimus järgmine, kas kuskil on olemas mingi õpetus kui palju umbes seda tagumist kroonmutrit peale keerata.

Kroonmutrist laagri lõtku ei reguleerita, seega korralikult kinni. Laagri lõtku paneb paika liigutatava laagripesaga, mille vahele käivad peiliseibid.
(01-05-2018, 22:00 PM)meli666 Kirjutas: [ -> ]
(01-05-2018, 20:56 PM)MadR Kirjutas: [ -> ]Nüüd sai vanema tüübi 25el lõppülekandes laagripesad & laagrid ära vahetatud. Kuid küsimus järgmine, kas kuskil on olemas mingi õpetus kui palju umbes seda tagumist kroonmutrit peale keerata.

Kroonmutrist laagri lõtku ei reguleerita, seega korralikult kinni. Laagri lõtku paneb paika liigutatava laagripesaga, mille vahele käivad peiliseibid.

Saan aru jah, aga kui lõpuni peale keerata siis poob ratta suhteliselt kinni ju.
(01-05-2018, 23:10 PM)MadR Kirjutas: [ -> ]Saan aru jah, aga kui lõpuni peale keerata siis poob ratta suhteliselt kinni ju.

Ju siis on seibe üle või puudu. Olenevalt sellest, kus nad paiknevad.
(01-05-2018, 16:13 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ]...
sõrmega hoovat liigutada läheb pöördesse,gaasihoovast ei reageeri üldse.

Regulaatoris vedru katki.
(02-05-2018, 17:05 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(01-05-2018, 16:13 PM)muska71 Kirjutas: [ -> ]...
sõrmega hoovat liigutada läheb pöördesse,gaasihoovast ei reageeri üldse.

Regulaatoris vedru katki.

tõin ka raamatukogust aabitsa kus ehitus ja tööpõhimõte lahti kirjutatud, üksainumas vedru paistab olema seal vihtide all.homme võtan pumba lahti ja uurin lähemalt.
pump lahti võetud ja regulaator väljas.vedru terve samuti all taldrikut hoidev tift terve.küll,aga laagrid silmnähtavalt kulunud ja tuleb asendada.terve ka tagakaanes olev vedruke kuigi pulk mida vedru peaks pressima loksub sees.
talvel soodsalt sebitud kahest pumbast üks on elustatud ja sai toimima.see,et regulaatori vedru pumbas olemas ja terve on ei tähenda veel,et pump ka töötaks õieti(juba ostes ei liikunud gaasihoova nii nagu teistel pumpadel).ilmselt oli väsinud veninud ja keerasin tiiru peale ja teine tera.ostes polnud sellel pumbal juba tagasivoolu surveklappi,ostsin sauelt uue ja see uus nikkus näkku korralikult ja seisab nüüd riiulis.käsipumbaga pumpasin kütte üles ja õhk plunserpeast 17mm poldi alt kenasti välja,alul läks käima ja sain nõksa sõita ja minestas ära ja no tee või tina enam käima ei lähe,õhk väljas võid starteri punaseks kedrata ei muhvigi.vahetasin ka etteande pumba ja filtri igaks juhuks,et äkki veab sealt kusagilt kuidagi õhu vahele,aga seis sama.siis kakkusin tolle klapi maha ja kruvi kinni lahti ja vahepeal ikka puhud läbi ja küte jookseb solinal tagasi pääki käsipumbaga pumbates.teiselt pumbalt mille regulaatori võlli laagrid läbi kruvisin klapi maha ja peale ja vot siis sai kenasti käima ka ja käis kenasti,aga seiskuda ei tahtnud või õigemini ei seiskunudki.kruvikas kätte ja keerasin seiskamiskruvi natsa väljapole kuniks seiskus ja korras.mingi aeg kui viitsimist kisun teise pumba ka täitsa lahti ja vaatan mis nägu need võlli laagrid ja kui suur koonusrataste loks kui on üldse.teisel pumbal võtsin kah regulaatori võlli välja ja tollel laagrid korras ja läks kokku tagasi.
Võibolla veidike rumal küsimus aga, kui sai lõppülekande reduktorisse õli pandud, kas siis see õli jõuab niiöelda laagriteni ka välja? Laagreid ei pea kuidagi enne õlitama?
Kui lõppülekandena pead silmas külgülekande reduktorit, siis jah, selles olev õli peab suutma kõik laagrid ära õlitada.

Koostamisel on soovitav tehasekuiv laager küll õlisse kasta, et laagris oleks õlilõhn ikka sees esimeste pöörete ajaks.
(10-05-2018, 21:27 PM)MadR Kirjutas: [ -> ]Võibolla veidike rumal küsimus aga, kui sai lõppülekande reduktorisse õli pandud, kas siis see õli jõuab niiöelda laagriteni ka välja? Laagreid ei pea kuidagi enne õlitama?

Seal nii väikesed kiirused ja koormused, et need laagrid ei tee teist nägugi kui kuivalt paned. Aga laagreid määrib hammasratta poolt üles veetud alla valguv õli.
(12-05-2018, 09:01 AM)Daff Kirjutas: [ -> ]
(10-05-2018, 21:27 PM)MadR Kirjutas: [ -> ]Võibolla veidike rumal küsimus aga, kui sai lõppülekande reduktorisse õli pandud, kas siis see õli jõuab niiöelda laagriteni ka välja? Laagreid ei pea kuidagi enne õlitama?

Seal nii väikesed kiirused ja koormused, et need laagrid ei tee teist nägugi kui kuivalt paned. Aga laagreid määrib hammasratta poolt üles veetud alla valguv õli.

Tänud vastamast, eg nad ei saanudki päris kuivalt sisse. Lihtsalt tekkis huvi Smile
(12-05-2018, 09:01 AM)Daff Kirjutas: [ -> ]Seal nii väikesed kiirused ja koormused, et need laagrid ei tee teist nägugi kui kuivalt paned.
...

Kah õige. Lihtsalt töökultuuri küsimus Rolleyes
sai siis teine pump täiesti pulkadeks lammutatud.nukkvõlli suured laagrid ok,aga too otsa väike laager noo see on küll täiesti õhtal tubli 5 mm loksu servast serva ja ka regulaatorvõlli laagrid läbi.too nukkvõll kas see onge nukkide ja laagri vahelt kokku keevitatud?
(12-05-2018, 13:39 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]
(12-05-2018, 09:01 AM)Daff Kirjutas: [ -> ]Seal nii väikesed kiirused ja koormused, et need laagrid ei tee teist nägugi kui kuivalt paned.
...

Kah õige. Lihtsalt töökultuuri küsimus Rolleyes
Ma mainisin seda varianti sellepärast,et minu põka enne minu kätte sattumist oli sõitnud jumal teab kaua ilma õlipunnita. Paremalt poolt tuli aganaid ainult kui lahti võtsin. Peale pesu ja õli sissepanekut pole mingeid märkusi eelmainitud sõlmele.
nüüd tõin sauelt uued laagrid pumbale ja hakkasin lammutama laagreid maha.piltide järgi spetsid pidasid pumpa uue tüübi omaks(pimenuut uus) ja alumine võll peaks ühes tükis olema,aga vot pole,keskelt pooleks.kiskusin profi tõmmitsaga keskmist laagrit maha,aga tõmmitsv kõver ja ei kavatsenudki laager koos hammakaga tulla.panin siis hammakale tõmmitsa taha ja pressisin tõmmitsa pooled kokku ja lups oli võll pooleks ja tagumine osa eraldi.ka tambetil kataloog näitas,et hammakas tuleb üle eksentriku ja laager samuti.
tegin ka mõne pildi ja pimenuut otsas ja võll osadena.
Küsimus selline kas pealtpoolt annab ka kuidagi pidurilindid ära vahetada?
(19-05-2018, 21:29 PM)MadR Kirjutas: [ -> ]Küsimus selline kas pealtpoolt annab ka kuidagi pidurilindid ära vahetada?

Silma peksad kokku ja tõmbad lindi välja. Samas tõmbad vana lindiga traadi sisse millega "installeerid" uue lindi . sellel muidugi taod ka silma kokku. Pärast sõidad ja palvetad, et murdekohalt silm järgi ei anna.
Isegi kui venitad ülalkirjeldatud meetodil uue lindi sisse siis paigaldatav lint deformeerub nii et ei kujuta hästi ette kuidas see pärast reguleeritakse nii et niisama sõites vastu trumlit ei käiks ja samas pidurdamisel ühtlaselt võtaks. Uued lindid on tänapäeva poekaup? Käisin ise Võru ja Saue traktoripoes vaatamas, silmajärgi vähemasti tundub plekk õhem, nii õllepurgist lõigatud või nii.... Kuskil neljakümne teemas arutati kuidas tänapäeva uustoodangu lindil 
needid pidasid esimese pidurdamiseni.
(20-05-2018, 00:14 AM)Laurts Kirjutas: [ -> ]Isegi kui venitad ülalkirjeldatud meetodil uue lindi sisse siis paigaldatav lint deformeerub nii et ei kujuta hästi ette kuidas see pärast reguleeritakse nii et niisama sõites vastu trumlit ei käiks ja samas pidurdamisel ühtlaselt võtaks. Uued lindid on tänapäeva poekaup? Käisin ise Võru ja Saue traktoripoes vaatamas, silmajärgi vähemasti tundub plekk õhem, nii õllepurgist lõigatud või nii.... Kuskil neljakümne teemas arutati kuidas tänapäeva uustoodangu lindil 
needid pidasid esimese pidurdamiseni.

Sai ikkagi kogu kupatus maha võetud, ja sealtkaudu lint sisse pandud. Lint on jah päris kõvasti õhem kui vana. Kas käise vahel peaks muidu mingi tihend ka olema?