automoto.ee foorumid

Täisversioon: Küsimused t-25A-1 kohta
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
(09-08-2019, 09:00 AM)Daff Kirjutas: [ -> ]Igatahes mina loen "moderniseerimise" kordaläinuks.

Ära siis unusta Aspenit paaki valada.
(09-08-2019, 15:33 PM)viplala Kirjutas: [ -> ]
(09-08-2019, 09:00 AM)Daff Kirjutas: [ -> ]Igatahes mina loen "moderniseerimise" kordaläinuks.

Ära siis unusta Aspenit paaki valada.

Meil lõunas öeldakse Haspen. On nagu kodusem.
Auto24jas selline asi 180 euro eest müügil, keegi teab kas tegu on nõukaaegse KUN laaduri kopaga ja kas põka järel ka sellisega midagi teha on?

[Pilt: 128298219.jpg]
Ei ole sellega midagi teha, jäta parem mulle... Toungue

Tegelikult on hea ja tummine tükk rauda. Tundub sirge ka olema. Olen säärast mõistliku raha eest otsinud, aga jube kiire peab olema.

Maht 0,8 kuupi, pinnase murmdmiseks kihvalaadsed tooted ka serva küljes alles.

Tugevda kõrvad ära või pane kolmnurk külge ja kasuta terviseks.  Arvesta, et kui kasutada algseid kõrvu ja piisavalt pikka kallutussilindrit, läheb üle surnud punkti ja siis on silinder kõver.
Sellel lõikad äärmised kinnitiskõrvad keevitusest lahti ja keevitad sissepoole tagasi. Saad normaalse laiusega kinnituse. Väga gut asi ma arvan.
Mul ka selline kopp olemas russil taga haakes. Väga hää asi. Saab väga edukalt ka heinarulle haagisele tõsta.  Video kah:
Mehed, mis toimub ? Kartulivõtmisel kasutate (külg) pidureid?? Niii kõverad on vaod? Mitte ei mõista.
(12-08-2019, 19:36 PM)deeremees Kirjutas: [ -> ]Mul ka selline kopp olemas russil taga haakes. Väga hää asi. 
Video järgi peab käsitsi peale ja maha laadima. Pigem ebamäärase kujuga multilift kast ju...
OK, niisama norin, ega see tagaripp ilmselt rohkem kallutagi.
No hard feelings!
Kartuleid on võimalik väga loominguliselt panna.
Näiteks naaberkülas on kartulipõld 18m lai ja 100 pikk ja läksin ma sinna muldama ja tee või tina aga ei ole võimalik, no lihtsalt pole võimalik.
Üle põllu läheb diagonaali kaks elektriliini ja kuna peremees ajas vaod kahekaupa minitraktoriga ja mul 3 vagu aparaat siis ei saagi teha ühtegi töökäiku sest iga kahe vao tagant on post...
Lõika või traktor pooleks.
Siis üks mees oskas nii kartulit panna et ei saanudki masinaga mullata rohkem kui 6 vagu sest tuli tal omaarust geniaalne idee ka pöörderibad ära kasutada ja sinna kumbagi põlluotsa 3 vagu risti ette panna...
Siis endine kõva agronoom kellel ei tahtnud kuidagi muldama minna hakkas alati põllu keskelt kartulit panema ja kuna tal vaovahe oli üsna loominguline suurus ja ka põldu pooleks mõõtis silma järgi siis tavaliselt lõppesid äärmised vaod poole põllu peal ära...
2715, kirjeldus kipub sobima selle ajaga, kui iga vurle oli talunik.. 90 keskpaik umbkaudu ?
(12-08-2019, 21:15 PM)I.A Kirjutas: [ -> ]Mehed, mis toimub ? Kartulivõtmisel kasutate (külg) pidureid?? Niii kõverad on vaod? Mitte ei mõista.

kui komm mulle mõeldudsiis kartula panekul kasutan.
(12-08-2019, 23:05 PM)2715 Kirjutas: [ -> ].....
Siis üks mees oskas nii kartulit panna et ei saanudki masinaga mullata rohkem kui 6 vagu sest tuli tal omaarust geniaalne idee ka pöörderibad ära kasutada ja sinna kumbagi põlluotsa 3 vagu risti ette panna...
.....

Ilmselt näinud saksamaa kartulipõlde. Siin pannakse ka otsa vaod risti ette. Kõik maa kasutatakse ära. 
AGA.  Muldamas aga ei käi neid vagusid siin keegi. Ilmselt on nii kõvad mürgid seljas, et sügiseni ei näe ühtegi rohuliblet.
Vaod on laiemad ja sügavamad nii et vihm ka neid nii madalaks ei pese, et üles mullata vaja oleks.
(13-08-2019, 13:24 PM)Daff Kirjutas: [ -> ]
(12-08-2019, 23:05 PM)2715 Kirjutas: [ -> ].....
Siis üks mees oskas nii kartulit panna et ei saanudki masinaga mullata rohkem kui 6 vagu sest tuli tal omaarust geniaalne idee ka pöörderibad ära kasutada ja sinna kumbagi põlluotsa 3 vagu risti ette panna...
.....

Ilmselt näinud saksamaa kartulipõlde. Siin pannakse ka otsa vaod risti ette. Kõik maa kasutatakse ära. 
AGA.  Muldamas aga ei käi neid vagusid siin keegi. Ilmselt on nii kõvad mürgid seljas, et sügiseni ei näe ühtegi rohuliblet.
Vaod on laiemad ja sügavamad nii et vihm ka neid nii madalaks ei pese, et üles mullata vaja oleks.
Omal ajal taludes pandi ikka niimoodi kartulit, otsavagudega, aga sel ajal aeti vaod hobustega ja mullati ka, ikka harkadraga. Ka ise olen selliselt kartulit pannud kuni eelmise sajandi lõpuni.
https://www.osta.ee/t-25-reduktor-126404111.html
Ostas selline vigur müüa . Äkki mõni targem oskab rääkida kas sellised asjad olid põkadega kaasas või tulid mõne seadmega kaasa ? Pole kunagi sellist vigurit näinud .
See tuli lisaseadmena kommunaalmasinatele millel olid ka ees lisaseadmed. Väärt asi.
Kevadel sai T-25A-le hooldus tehtud, vahetatud ka õhupuhastis olev õli uue vastu. Panin ülemise kriipsuni.
Täna TASASEL maal niites paar tundi ära aga viskas mingi hetk summutist sinise suitsu välja.
Jätsin traktori seisma ja uurisin asja. Silma jäi, et õhupuhasti ümbrus ujub õlist.
Õhupuhasti lahti võttes filtrielement ujus õlist. Õli ise vannis ka vaevalt alumise kriipsuni.
[attachment=77182] [attachment=77183] [attachment=77184]

Kõige imelikum. Saan aru, et kuidagi õhuvool tõmbab vannist õli kaasa ja satub mootorisse.
Aga õlist lainetab ka siseneva õhu toru, enne õli.
[attachment=77192] [attachment=77193]

Vaatasin korpused üle, kuskil nagu mingeid mõrasid ei paistnud. Ausalt öelda mõistus täitsa otsas.
Kui reaspump peal siis arvaks, et ehk läks kusagil pööretega nikerdades tagurpidi käima ja siis suruks ju välja sealt justkui...

Ja noh, kui mitu tundi niita ja mootor tuline on ning klapimajandus ka hästi tihedaks regullitud on siis võib ka juhtuda, et silindris toimuv müts hakkab m.h sisselaskesse jõudma, kui klapp lahti jääb ja siis on ka päris põnev. Naaberkülas kord eksperimenteeriti klappidega. Põnev oli.

Jäi mannetuks ka sul see?
Sisselaskeklapp?
Kas Sul sellel traktori mootoril ka muid hädasid või anomaaliaid esinenud? Mul oli kunagi ühel mootoril nokkvõlli hammasrattal märgid valesti peale löödud. Tegi ka igasuguseid trikke ja üks oli selline,et ei armastanud õhupuhastajat summagi. Big Grin
Pöörispea pump on peal.
Sisselaskeklapi liialt väike pilu tunduks nagu loogiline. Peab mõni päev klapi vahed üle vaatama.
Klappe kevadel küll hooldust tehes ei puutunud. Mootor on see suvi ka kuumemaks saadud, kui täna. 
Koju sõites mingi aeg veel suitses, siis kadus sinine vine ära. Miskit jõu kadumist ega lötutamist ei täheldanud nii sinise suitsu tekkides, kui koju sõites.
Nukkvõlli märkidest ei tea, on lahti võtmata tehasekonditsioonis mootor veel. Muid vimkasid ka pole esinenud, tänaseni viisakalt toimetanud.