automoto.ee foorumid

Täisversioon: Küsimused t-25A-1 kohta
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mina soovitaks poest seda rattavõlli mitte osta. Tänapäevane kraam on nii alla käinud ja alt eralduv ratas ei ole just meeldiv.
Näiteks see mees Tartu külje all Nõos saab ilmselt aidata:
https://www.kuldnebors.ee/search/polluma..._ids=10832
Ilmselt leiab ka selle vanema tüübi libisseibi variandi. See süsteem enda kogemusel on isegi simmerist töökindlam ja pikaealisem.
Ainult et kui juppe ostad, siis kontrolli visuaalselt üle. Et libisseibi membraan mõrades ja tööpinnad kriimulised ei oleks.
Või siis võta uue tüübi osad. Ega see simmersüsteem viletsam oluliselt ei ole.
Kas 25A kabiinipõhja alumisel istmetagusel aknal on ka mingi mõte sees, on sealt midagi vaadata?
Hetkel on valida kas tellida Põllumehekaubamajast uus klaas ja tihend, või asendada terve klaasiraam viisaka plekiga, pärast hea istmealla tööriistu loopida? Või kui kunagi on plaanis rootoriga niitma hakata siis hakkaks neid klaase nagunii nagu leiba minema?
(23-02-2020, 22:47 PM)meli666 Kirjutas: [ -> ]Mina soovitaks poest seda rattavõlli mitte osta. Tänapäevane kraam on nii alla käinud ja alt eralduv ratas ei ole just meeldiv.
Näiteks see mees Tartu külje all Nõos saab ilmselt aidata:
https://www.kuldnebors.ee/search/polluma..._ids=10832
Ilmselt leiab ka selle vanema tüübi libisseibi variandi. See süsteem enda kogemusel on isegi simmerist töökindlam ja pikaealisem.
Ainult et kui juppe ostad, siis kontrolli visuaalselt üle. Et libisseibi membraan mõrades ja tööpinnad kriimulised ei oleks.
Või siis võta uue tüübi osad. Ega see simmersüsteem viletsam oluliselt ei ole.
Tellisin lõpuks uue rattavõlli, laagrid, laagri korpuse ja tihendid PMkaubamajast.  Panin kõik netist saadud jooniste järgi kokku. Kõik nagu sobis, aga see suur lõppülekande hammasratas asetseb korpuse sees selgelt rattapoolse ääre pool. Hambumine toimub  muidu ikkagi terve hammasratta laiusega. Kogenumad mehed võksid öelda, kas see suur lõppülekande hammasratas jookseb võllil täiesti rattareduktori korpuse keskel või veidi rattapoolse ääre pool?
Kuidas vana rattavõlliga hambumine oli?
See hammakas ongi tsentrist väljas. Minu põkal küll. Kui laagrite pingutus järgi annab hakkab see hammasratas lausa vastu korpust käima.
Ehk kui laagrid korralikult pingutatud pole mingit vahet kuidas ta seal sees on.
Huvitav, kas UTN5 mahub ilma regulaatorit viilimata summutikronsa juurde ära või tuleb metallitöid ka teha:
[Pilt: 18e110d86743fa61b5a48eec01190862.jpg]

Pilt varastatud siit:
https://www.kuldnebors.ee/83284298
(09-03-2020, 13:21 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Huvitav, kas UTN5 mahub ilma regulaatorit viilimata summutikronsa juurde ära või tuleb metallitöid ka teha:
[Pilt: 18e110d86743fa61b5a48eec01190862.jpg]

Pilt varastatud siit:
https://www.kuldnebors.ee/83284298


Võta loogiliselt. Need koledad 4sed pumbad tihti t25 mootroit ahistama pandud. Rahvas aga nii laisk, et kes see ikka viitsiks summuti jalga töödelda. Variant on kas mahub või läheb jalg küljest ära. KUna jalg on enamikel alles siis võib reaalselt oletada, et mahub ikkagi ära.  OLgugi, et see pump näeb ülimalt rõve välja selle masina küljes.
Kui aga kindlust tahad siis kirjuta pildi autorile, ta väga lahke inimene ja selgitab mis ja kuidas. Olen temaga suhelnud hüdropumba osas.

Samas kui edasi aretada teemat, siis kahtlen kas UTN5 pump koos selle kaane küljes oleva turbo vidinaga ära sinna mahuks.
Kes nii pikka pumpa ei taha, siis on võimalik osta kahene korpus ja nukkvõll ning muu asi ümber laduda.
Korpus maksis suurusjärk 75 raha ja nukkvõll 50.
Minul pole isegi mõttes sääraseid ülesöönud aiatraktoreid nii jabura hinnaga soetada, aga tekkis küsimus.

Mis sai vastuse. Mina tänab.
(10-03-2020, 11:33 AM)2715 Kirjutas: [ -> ]Kes nii pikka pumpa ei taha, siis on võimalik osta kahene korpus ja nukkvõll ning muu asi ümber laduda.
Korpus maksis suurusjärk 75 raha ja nukkvõll 50.


Kui saladus pole, kes neid korpuseid niimoodi müüb? Pole üheski netipoes neid kohanud.
Mõtlen ikka seda pumpa NOGINSK tehase oma, mitte ukraina "paadiankrut"

https://www.periko.ee/et/a/kutuse-korgsu...mp-noginsk

Paadiankur:
https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...05-16.html
"Paadiankur" on täiesti remonditav pump. Kuigi võib-olla on isegi täpsem öelda, et hooldus ja reguleerimistööd on tarvilikud, pigem enne esimest käivitamist. Oluline on, et tehases poleks korpust väga palju seest keevitatud, valuvormist väljavõtmise järel siis võib juhtuda, et saab kasutada ainult paadis.
(10-03-2020, 12:08 PM)unimüts Kirjutas: [ -> ]Mõtlen ikka seda pumpa NOGINSK tehase oma, mitte ukraina "paadiankrut"

https://www.periko.ee/et/a/kutuse-korgsu...mp-noginsk

Paadiankur:
https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...05-16.html

On see Noginsk pumba ost investeering murevabasse toimetamisse?
(10-03-2020, 18:50 PM)meli666 Kirjutas: [ -> ]
(10-03-2020, 12:08 PM)unimüts Kirjutas: [ -> ]Mõtlen ikka seda pumpa NOGINSK tehase oma, mitte ukraina "paadiankrut"

https://www.periko.ee/et/a/kutuse-korgsu...mp-noginsk

Paadiankur:
https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...05-16.html

On see Noginsk pumba ost investeering murevabasse toimetamisse?


Need kaks pumpa on nagu siga ja kägu erinevad. Selle ukraina omaga olen ise jännanud teenusena. Algselt probleem, et tal ei käi ju otsanuut maha. Uuematel on seal kiilu versioon ja, et seda sobitada tuleb terve esiotsa kaan maha võtta ja heal juhul 1 hammakas kuid minul olnud ka juhus kui kõik otsakarbi hammakad läksid vahetusse.  Umbes 5st pumbast 3tk on enam vähem töökorras. 2ga pole lootustki olnud mul.  Garantiidega selliste asjadega on nii, et senikaua kuni tagatuled paistavad . See kehtib ka Noginsk pumba kohta, millel kuigi garantii on, remonti võetakse, kuid korda ei teha.

MUl enda masiantel on 3l see pruun pump peal ja 2 pumpa on veel riiulis. KUnagi noores uljuses ei osanud ma seda pumpa külge panna ja tahtsin ka kõike uurida puurida -otsesõnu persse keerata. See päädis 2 pumba kapitaliga. Sest kui mõnda keeret puutuma lähed on keere kohe tuksis. Tuleb koos poldiga välja.  
Paigaldamine loomulikult on päev või kaks peavalu. Torud ei sobi, otsad kõverad, pihustitorude otsad peetis ja hulgem kino, Sellele järgneb veel, et vanad pihustid ei pea vastu survele ja vajavad uusi otsi (Altai tehase omasid näiteks) mitte ei tohi vahetada pihustit mida poes müüakse (made in china ) vastu.  Paigaldusel tuleb ka taha õli valada lõpuks sisse. Võimalusel kontrollida ka "näpud risti palves" et latt poleks kinni.
Samas kui kogu see keberniit läbi teha pole pumbal viga ka. 
Venemaal leti hind tal kuigi 250euri. Eestis veidi mahlane juurdehindlus tehtud.  Eks tuleb toita neid kümmet vahendajat oma tuhande lapsega ka Big Grin
Ma tänan Ksf unimütsi põhjaliku selgituse eest.
Endal ka vanal Harkovi põkal keerispea pump ammu annab märku hõredusest. On vist miskise kahe eraldi võlliga, millele juppe ei olevat.
Keerasin pihustite survet maha ja olen niimoodi pumbaostu edasi lükanud. Kuigi, ega ta soojast peast enam hästi sellele vaatamata ei käivitu.
Miski aeg sai vaadatud, et ridapump pea samas hinnas keerispeaga. Aga neid ridasid ongi siis kahes hinnaklassis, seda ei teadnud.
Mõte on läbi käinud ka selle Kuro Aparatura soetamisest:
http://www.agroparts.ee/et/a/kutusepump-t-25-euro
pumba pea  vahetada pole hullu miskit 50 suurusjärk ja ise tehtav.plunzeri all oleva ketta jätad vana siis ei tohiks ka sedasistu muutuda.need kettad ikka väga eri mõõtudes.
Tere!
Kas keegi oskaks rumalale minule öelda, et mis järjelorras need rõngad kolvile lähevad? Ja milleks need kandiga pekid kaasas on? Tegu siis T25-le mõeldud kolviga!
[Pilt: 25509069144d24_l.jpg]
Need plekid lähevad õlirõnga alla ja peaks seda teoorias vastu silindriseina suruma, kuid praktikas pole eriti toimiv variant sest surub rõnga kandiliseks ja pealegi takistab oma vastu soone põhja hõõrdumisega rõngal oma tööd teha.
Parem oleks otsida komplekt, kust saab vedruga õlirõngad mis korrektsemalt silindriseinale liibuvad.
Т-25 установка поршневых колеч 
Ei viitsi, otsi parem ise.
(23-03-2020, 20:10 PM)marco Kirjutas: [ -> ]Tere!
Kas keegi oskaks rumalale minule öelda, et mis järjelorras need rõngad kolvile lähevad? Ja milleks need kandiga pekid kaasas on? Tegu siis T25-le mõeldud kolviga!
[Pilt: 25509069144d24_l.jpg]


Parem räägi, mis kolvikomplektiga tegu ja kust soetatud?
(23-03-2020, 21:18 PM)unimüts Kirjutas: [ -> ]
(23-03-2020, 20:10 PM)marco Kirjutas: [ -> ]Tere!
Kas keegi oskaks rumalale minule öelda, et mis järjelorras need rõngad kolvile lähevad? Ja milleks need kandiga pekid kaasas on? Tegu siis T25-le mõeldud kolviga!
[Pilt: 25509069144d24_l.jpg]


Parem räägi, mis kolvikomplektiga tegu ja kust soetatud?

Tegu selle komplekiga!
https://www.pmkaubamaja.ee/et/pollumajan...00108.html