automoto.ee foorumid

Täisversioon: Küsimused t-25A-1 kohta
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Ja veel. Kui ostate neid uusi kaasi siis vaadake hoolega. Neid toodab mitu sepikoda ja nad on erinevad. Klapid on eri tootjatel eri kõrgusel. 
Originaal küünlaavaga kaanel on klapid paksu tallaga ja ulatuvad kaanest välja. Põhjusel, et kaanele jääks tugevusvaru küünlaava arvelt.  Kuid osadel on klapid kaane sisse ära uputatud ja asi tundub kahtlaselt õhuke.
(17-04-2020, 09:30 AM)2715 Kirjutas: [ -> ]Tahaks hoiatada, et Pm kaubamajast 55 euroseid plokikaasi ei tasu osta.
Eile maadlesin nendega sest klapid ei pidanud niigipalju et käima oleks saanud.
Proovisin, et pastaga lihvin kiirelt ära ja mure kaelast, kuid oli ikka palju kõver ja freesiga kallale minnes mul suur üllatus, et frees libiseb tööpinnal ja pesa nii kõva et peab käiaga tegema, kuid ei olnud.
Pesa käis hoopis kaanes ringi ja pealegi klapipuksid olid ka nii lõdvalt sees et need oleks ka alla kukkunud.
Klapivedrud aga nii pehmed et näpuvahel venitad pikemaks ja surud kokku.
Peale kokkusurumist aga klapp on hästi napilt vastu pesa ja põhimõtteliselt sisselaskele poleks nookurit vajagi vaid hõrendus imeks selle lahti.
Pihustiava keermest on optimistlikult vaadates pool keerme kõrgust ja eelsüüteküünla pesa on liiga sügav lastud, ehk küünlal saab enne keere otsa kui koonus ta ära tihendab.
Krt. See kõlab nagu pikk unenägu peale suurt pidu. Big Grin
T.
Samas mõelda mis selleks on vaja teha et üks kaas valmis saada ja lõpptarbijani jõuab ja siis võrdluseks 55.-
Ei tundu tasakaalus olevad need "kaalukausid"
(17-04-2020, 10:33 AM)gruppen Kirjutas: [ -> ]Kas kollektorid oleks külge läinud või jäi sinna kas 10mm või 20mm vahet vahele kaane ja kollektori vahel (olukorras, kus tihend on juba vahel).
Paaris ostes ikka võiks kollektorid külge minna, seda enam et neid on 2tk ainult ning kui kaante poldid lahti lasta nad kuidagi ikka sobivad.
T-40 mootoril on aga asi nutusem kui tahta üht-kaht kaant vahetada, siis see trikk ei tule kuidagi välja sest paksus on neil üsna erinev.
Paned kaaned peale, ei sobi kollektorid, paned kollektorid külge ei jää plokikaas pidama.
Kunagi see aparaat oli majapidamises ja seega korduvalt nähtud.
(17-04-2020, 09:30 AM)2715 Kirjutas: [ -> ]Tahaks hoiatada, et Pm kaubamajast 55 euroseid plokikaasi ei tasu osta.
Eile maadlesin nendega sest klapid ei pidanud niigipalju et käima oleks saanud.
Proovisin, et pastaga lihvin kiirelt ära ja mure kaelast, kuid oli ikka palju kõver ja freesiga kallale minnes mul suur üllatus, et frees libiseb tööpinnal ja pesa nii kõva et peab käiaga tegema, kuid ei olnud.
Pesa käis hoopis kaanes ringi ja pealegi klapipuksid olid ka nii lõdvalt sees et need oleks ka alla kukkunud.
Klapivedrud aga nii pehmed et näpuvahel venitad pikemaks ja surud kokku.
Peale kokkusurumist aga klapp on hästi napilt vastu pesa ja põhimõtteliselt sisselaskele poleks nookurit vajagi vaid hõrendus imeks selle lahti.
Pihustiava keermest on optimistlikult vaadates pool keerme kõrgust ja eelsüüteküünla pesa on liiga sügav lastud, ehk küünlal saab enne keere otsa kui koonus ta ära tihendab.
mõni aas
ta
gas
i
oli pi
hu
st
i keere pooles
vi

nnas j
a pih
u

sti kül
ge ei läinud,
vahetasid
ümber.
a
rvuti keerab käru ja teeb mis tahab.
Teemaväline tehniline tähelepanek - klaviatuuri tasub moosist, küpsisepurust ja liisunud õllest puhastada. Vähemalt enterialust.
(17-04-2020, 18:19 PM)Telc Kirjutas: [ -> ]Teemaväline tehniline tähelepanek - klaviatuuri tasub moosist, küpsisepurust ja liisunud õllest puhastada. Vähemalt enterialust.
ei ole paraku ühtegi nimetatud asja ja just tehtud ka restart.täiesti tavaliselt sisestad tähti ja kast ise paneb entrit ia nii igal pool siin,feiss,ja meilkast.öösel tegi arvuti ise restardi ja näe nüüd taas normaalne ja suht uus kast garantii all veel.
(17-04-2020, 09:30 AM)2715 Kirjutas: [ -> ]Tahaks hoiatada, et Pm kaubamajast 55 euroseid plokikaasi ei tasu osta.
Eile maadlesin nendega sest klapid ei pidanud niigipalju et käima oleks saanud.
Proovisin, et pastaga lihvin kiirelt ära ja mure kaelast, kuid oli ikka palju kõver ja freesiga kallale minnes mul suur üllatus, et frees libiseb tööpinnal ja pesa nii kõva et peab käiaga tegema, kuid ei olnud.
Pesa käis hoopis kaanes ringi ja pealegi klapipuksid olid ka nii lõdvalt sees et need oleks ka alla kukkunud.
Klapivedrud aga nii pehmed et näpuvahel venitad pikemaks ja surud kokku.
Peale kokkusurumist aga klapp on hästi napilt vastu pesa ja põhimõtteliselt sisselaskele poleks nookurit vajagi vaid hõrendus imeks selle lahti.
Pihustiava keermest on optimistlikult vaadates pool keerme kõrgust ja eelsüüteküünla pesa on liiga sügav lastud, ehk küünlal saab enne keere otsa kui koonus ta ära tihendab.

Selle pärast paljud vanad tegijad taastavadki vanu kaasi.  Ühe sugulase masinal oli turtsumine kaane vahelt ja lauapeal oli ka hunnik uusi kaasi. Ei sobinud üks ega teine.
Treipinki tagurpidi ja laast maha. Midagi ei jää muud üle.  Alguses tundub küll väga julm - et öelda kooner- kokkuhoid. Kuid elu on karm.

PM kaubamajaga on jah nii ja naa. Neid endid ei saa otseselt süüdistada. Nemad on müüjad ja alatihti lahendavad ka probleeme ostja kasuks. (kiiduväärt selles osas) Kuid kvaliteet on varuosadel selline "Pa.s.k." et anna olla.  Pole veel ühtegi tänapäeva varuosa leidnud, millel ei oleks mingi anomaalia küljes.

Ise maadlen ka siin ühe "patsiendiga" mille südamel (mootoril) on peale poola väntvõlli vahetust vibra sees. Eestis sellist meest pole veel leidnud, kes selle vea ära likvideeriks.  Need remontijad kes on, need kahjuks juba "dementsed vanusest" ja ei mäleta enam töö kvaliteedist 30aastat tagasi midagi.  Mõne käest huumorinurgas küsid, et palju kaalub t25 kolb koos rõngastega  - tuleb vaikus.  Jumala eest kui veel küsid tõukurvarda pikkust Big Grin  Poolkuu tasakaaludest parem vaikime.
Ma just vahetasin enda põkal mõlemad kaaned ära. Ükski klapp ei lasknud isegi lahustit läbi ja komplekteerimisel ei olnud mingeid jamasid. Imestasin veel, et selle raha eest nii kvaliteetsed osad saab. Ju see kvaliteet siis kõigub seinast seina. Ja mul lihtsalt joppas!
(18-04-2020, 20:55 PM)marco Kirjutas: [ -> ]Ma just vahetasin enda põkal mõlemad kaaned ära. Ükski klapp ei lasknud isegi lahustit läbi ja komplekteerimisel ei olnud mingeid jamasid. Imestasin veel, et selle raha eest nii kvaliteetsed osad saab. Ju see kvaliteet siis kõigub seinast seina. Ja mul lihtsalt joppas!
ma sain nookurid mis uuena loksusid rohkem kui 6000 tundi töötand mootori omad,ühel peal pihusti keere poolik ja pärnu vahetas nende kulul kõik kiirelt ümber.tellivad kulleri sulle koju saavad praagi kätte kontrollivad üle ja kohe korras jupp sulle teele tagasi.kusjuures tellisin mõlemad paarina ja üks lihtsalt praak.
(18-04-2020, 16:46 PM)unimüts Kirjutas: [ -> ]Ise maadlen ka siin ühe "patsiendiga" mille südamel (mootoril) on peale poola väntvõlli vahetust vibra sees. Eestis sellist meest pole veel leidnud, kes selle vea ära likvideeriks.  Need remontijad kes on, need kahjuks juba "dementsed vanusest" ja ei mäleta enam töö kvaliteedist 30aastat tagasi midagi.  Mõne käest huumorinurgas küsid, et palju kaalub t25 kolb koos rõngastega  - tuleb vaikus.  Jumala eest kui veel küsid tõukurvarda pikkust Big Grin  Poolkuu tasakaaludest parem vaikime.
Ühtki neist suurustest ei tea, kuid selle tasakaalu ajamine pole eriti reaalne sest seda ta ei peagi olema vaid tasakaal tekib mitme asja koostöös.
Ei ole sellega tehaski alati hakkama saanud sest mul sõbral maal T-25, ostetud vanaisa poolt veel rublade eest uuena ja töötanud 100 tundi kuid vibratsioon nii suur, et kabiin mõrasid täis, näidikutel osutid ära kukkunud ja rooli ümber poroloni mähitud et saaks kinni hoida.
Teine vanem aparaat aga kolhoosiajal 20 kasti otsa pandud 25 mootorilga mis on praktiliselt vibratsioonivaba ja seepärast ongi uuel nii vähe tööd tehtud ja seisab mitu aastat juba küünis presendi all.
Mis aga praagi vahetamisse puutub, siis kui nõuda ja pole 14 päeva möödas siis vahetatakse ikka asju ümber, kuid vaevalt need ära visatakse.
Nendega võidakse vabalt ka teist ja kolmandat ringi proovida sest keegi ikka lõpuks ei viitsi vaielda, jättes asja sinnapaika.
Välja praakida aga on võimalik enamus detaile kus sisekeere on.
Piisab kui võtta kätte mõõteriist ja selline raamat nagu "Keermed" ning pole üldse küsimust et sisekeermete läbimõõdud mahuks tolerantside sisse.
Kui vibra sees võiks proovida ette rihmaseibi külge mingeid raskusi prooviks paigaldada. Ise olen mõned korrad sedaviisi proovinud ja läheb paremaks küll. Kui aga hooratta siduri poole peal mingi viskamine on, see võib ikka hirmus küll olla.
Vene masin ongi  loodud nii, et ükski tolerants ei kattu. Kui need kattuma panna ja mõne sõlme juures raamatu järgi õigeks panna siis peab terve masina ümber ehitama sest üks mõõdus sõlm tohuvapohus tekitab probleeme teiste sõlmede töös.
Aga vene ajast teada nali, eriti kapitali mootoril, et kui vibras siis tihti leevendas olukorda teise rihmaseibi panek.
(15-04-2020, 22:49 PM)Mägi Kirjutas: [ -> ]Soovin tellida PMkaubamajast T25-le uut hüdrosilindrit(Hydrosila C-75/110). Tekkis küsimus, mis keermega stutserid sinna lähevad?  Kas M20x1,5 - M20x1,5?
Võtsin vana silindri maha. Vooliku poolne stutseri keere on tõesti M20x1,5. Teine pool on aga  1/2" koonus.  Mis sellele tänapäeva poolakate varuosale sobib? Kas orginaal koonus 1/2", tavaline 1/2" või hoopis M20x1,5? On kellelgi sellega kogemust?
Küsimus pidurite reguleerimise kohta - on see normaalne et regulli kuidas tahad, ülestõstetud rattast keerutades on ikka kuulda kuidas lint jääb kuskilt vastu trumlit sahisema. Lint on originaal uute katetega, trumlid originaalid, kokku pandud nii et käis oli maas ehk et lint peaks ka vormis olema...
Väike  stiilinäide isetegijatele.

[attachment=81445]

 Naljanurka see pilt vist ei sobi. Ikkagi puhtatõuline T-25.
(22-04-2020, 21:07 PM)Laurts Kirjutas: [ -> ]Küsimus pidurite reguleerimise kohta - on see normaalne et regulli kuidas tahad, ülestõstetud rattast keerutades on ikka kuulda kuidas lint jääb kuskilt vastu trumlit sahisema. Lint on originaal uute katetega, trumlid originaalid, kokku pandud nii et käis oli maas ehk et lint peaks ka vormis olema...

Jääbki kohisema. Tõmba talveks käsipidur peale. Kui kevadel uuesti proovid siis on lint ära surnud ja trumli kuju võtnud ning enam ei kohise.
Nägin vilksamisi ühte hüdrorooli lahendust. Põkatsil ei olnud mingit rihmarattaga veetavat lisa hüdropumpa, nagu igalpool seda komplekti pakutakse.
Oli originaal 2-ne jagaja ja kuidagi selle taha dosaatorpump ühendatud. Hüdropump oli ka 16-sega asendatud.
Asi toimis. Isiklikult mulle selline teostus meeldib, pole seda lisapumba moonutust seal ees mootori küljel.
Ehk keegi oskab arvata, kuidas võiks asi lahendatud olla? Kahjuks oli nägemine tõesti hetkeks ja voolikute ühendusi ei olnud aega vaadata.
Mõtted, mis endal tekkisid. Vene hüdrojagajale ju tagasivoolule dosaatorit ühendada ei anna, see alumiiniumkorpus läheb ilmselt lõhki?
Ilmselt mõni dosaator ehk kannatab ise T ehk tagasivoolu taha panna hüdrojagajat?
Kui jagaja ja rool on ühe pumba taga, siis ilmselt mõlema asja korraga kasutamisel on mõningane häire? Keerad rooli ja tahad ka rippsüsteemi tõsta.
http://hudraulika24.ee/VPR3_12  Selle viguriga saaks reguleerida roolile näiteks 5 liitrit minutis ja ülejäänu läheb siis traktori jagajasse.

Teine võimalus on https://www.htluk.co.uk/Products/flow_di...1650021114 Flow Divider jagab õlivoolu kaheks ja olenemata survest saab poole rool ja teise poole rippsüsteem.

Kolmas võimalus on selline jagaja, kus tagasivoolule on lubatud 40bar vasturõhku ja sinna siis rooli dosaator otsa, mille kaitseklapp reguleerida 40bar peale, millest võiks piisata sest kui kasutada 50mm läbimõõduga silindrit saame 40bar rõhuga sealt üle 700kg tõukejõudu. http://hudraulika24.ee/jagajad/MB40x3

Viimane võimalus oleks kõige kasutajasõbralikum sest seal ei muutu kumbki funktsioon aeglasemaks.