automoto.ee foorumid

Täisversioon: Jawa 638: jama ühe silindriga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2

scratchy

Masin on Jawa 638.

Et siis masinal nagu parem silinder ei töötaks, või siis on kuidagi nõrgem...
Käima läheb paar korda ette lüües ja siis laksust. Kui see parem silinder ei tööta siis on võimalik ka sõita põhimõtteliselt, ainult, et kohapealt minekul tahab palju gaasi ja muidu ka nagu üks sumps tossab kõvasti rohkem...
Ükskord kui nii tiirutasin selle masinaga ütles vasakul silindril (mis töötab korralikult) küünal üles. Nüüd ei tööta vasak üldse, aga kui anda gaasi peale siis on võimalik masina ikka matsust tööle panna... aga ikka palju rohkem gaasi tahab saada ja kohapealt ära ei vea niiet tundub, et see parem silinder nagu ikka töötaks, aga ei saa niipalju bensu:???

ja siis see on ka imelik, et mul juba 3 uut küünalt rikki läinud seal peal, hakkavad kuidagi kõrvale lõõma...
Oskab keegi abi anda?
mu juoiteril oli sarnane viga ja üks tuttav pani süüte paika ´(ise olen tume koht süüte asjanduses) ja uued kontaktid panin peale ja voila nüüd süüde tipp topp
küünlad ei lähe läbi ega midagi

scratchy

uued kontaktid olen pannud juba ja süüte panin ka... arvan, et õieti A. Palu raamatu järgi.

Kõik vanad juhtmed on välja vahetatud ja ühendused tugevalt tinutatud
mul täpselt sama jama. Vahepeal käib ideaalselt, siis jälle jukerdab, ja just parempoolne pütt. Tglt mul tõmbab see pütt ainult täis (ära kuivatamisel käib jälle edasi) a selline asi ajab pikapeale närvi juba et küünlavõti kogu aeg taskus peab olema.
noo karpa ja kollektori tihend vms või üks hõredam pool kui teine
Vaheta süütepoolid omavahel ära. Äkki on süütepooli viga. Võib ka surve nott olla
vaheta teisedki süütesüsteemi elemendid omavahel ükshaaval (!) ära (kondekas, pool, küünlad jne). nii leiad küll vea üles.

scratchy

sain mõlemad tööle... ei teagi mis me seal sõbraga täpselt tegime, kõik asjad näppisime läbi ja läks tööle...

ainult õli tuleb ikka alt sirinal ja aegajalt tapab liigne õli küünla ära, siis peab puhastama... kas see on seal vanast järjest äkki? tegin uue segu 1/20-le 6L, hiljem kui natuke tiirutatud oli, lisasin sinna veel 1L puhast bensu... ikka tilgub ja rikub küünlaid. Õli on Valvoline Motorcycle 2T

scratchy

aa ja bensuga on ka imelik...
kui ette lüüa ja käima panna on pöörded mingi 2000 peale ja siis langeb ja et välja ei sureks tuleb gaasi juurde anda koguaeg. aga kui juurde keerad siis võtab hirmsad tuurid üles käivitades
Tsitaat:Niimoodi kirjutas: scratchy
sain mõlemad tööle... ei teagi mis me seal sõbraga täpselt tegime, kõik asjad näppisime läbi ja läks tööle...

ainult õli tuleb ikka alt sirinal ja aegajalt tapab liigne õli küünla ära, siis peab puhastama... kas see on seal vanast järjest äkki? tegin uue segu 1/20-le 6L, hiljem kui natuke tiirutatud oli, lisasin sinna veel 1L puhast bensu... ikka tilgub ja rikub küünlaid. Õli on Valvoline Motorcycle 2T

ohooo, õli pane küll poole vähem sama bensiinihulga peale

scratchy

valan veel puhast juurde siis...

PRIITO

Kuule, ma panin ka seda õli rohkem, muud polnd midagi kui et hakkas tagant midagi tilkuma, tossas ullumoodi ja ajas silindrite juurest välja. A see pole jah normaalne. Kuidas sul muidu see õhuklapp seal on? Ja keera siis tuure vähemaks, et ta sul alul käimalöömisel nii ei perutaks, on ökonoomsem ka siis ju.

scratchy

kas seda konkreetsed õli käib vähem, või peab kõiki õlisid vähem panema?
kui palju siis seda õli liitri kohta panna tuleks?
seda bensu värki peab reguleerima seal, aga pole aega üldse, ainult nädalavahetusel Sad
Ei ma rääkisin ainult sellest õlist mis bensu sisse segad, minuarust oli see jawadel 1:40 segada. Muidugi oleneb ka kui hea õli on vist. Nt. mineraalõli käib kah, poolsünt on parem ja täissünt on parim (aga ka kõige kallim, minuarust mõtekas ainult uutele ja kallitele lääne tsiklitele).

Aga 1:20 on minuarust küll liiga palju õli jawa jaoks.

scratchy

4 laksu ette ja siis tööle... natuke aega töötas, paukus millegipärast ja siis viskas ühe sumbuti sõela välja :o

võib see ka seostuda vale kütteseguga või on midagi muud?:???
kuda 1:20 palju on ? kui norm on 1:40(50)-le ? vähe nagu siis ju ,või mis ?

scratchy

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: Raigo
kuda 1:20 palju on ? kui norm on 1:40(50)-le ? vähe nagu siis ju ,või mis ?

1/20 on ju rohkem kui 1/40:keersilm
Ega see 1/20 või 1/40 pole mingi norm. See oleneb ikka õlist mida kasutada. Neljataktiliste (ziguli) õli ei soovita üldse kasutada. Kui vene oma kasutada siis ainult autooli. Seal pole lisandeid sees. Autooli tuleks küll 1/20 panna.
Lääne spets õlidega aga teine tegu. Täissünti panin küll 1/40 ja pidas väga hästi (iz jup 4). Kannatas isegi 140ga sõita. Ükskord lahti võttes oli kolb meeldivalt puhas ja mesine.
See ikka vale arusaaam et hea õli ainult headele lääne ratastele. Ise tahad ju ka midagi paremat kuigi aint Eesti poiss. Raha läheb enamvähem ühepalju kas panna 40krooni liiter ja 1/20 või 90 krooni liiter ja 1/40. Lahjema seguga lähevad sumbuti otsad ilusti kuivaks. Ei leemeta õlist niikui rasvase seguga.

scratchy

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: motamees
Ega see 1/20 või 1/40 pole mingi norm. See oleneb ikka õlist mida kasutada. Neljataktiliste (ziguli) õli ei soovita üldse kasutada. Kui vene oma kasutada siis ainult autooli. Seal pole lisandeid sees. Autooli tuleks küll 1/20 panna.
Lääne spets õlidega aga teine tegu. Täissünti panin küll 1/40 ja pidas väga hästi (iz jup 4). Kannatas isegi 140ga sõita. Ükskord lahti võttes oli kolb meeldivalt puhas ja mesine.
See ikka vale arusaaam et hea õli ainult headele lääne ratastele. Ise tahad ju ka midagi paremat kuigi aint Eesti poiss. Raha läheb enamvähem ühepalju kas panna 40krooni liiter ja 1/20 või 90 krooni liiter ja 1/40. Lahjema seguga lähevad sumbuti otsad ilusti kuivaks. Ei leemeta õlist niikui rasvase seguga.

aga mis puutub sellesse paukumisse, siis see on ka vale segu probleem?
paukuda võib nii vale segu kui vale (korrast ära) süüte juures.
Lehti: 1 2