automoto.ee foorumid

Täisversioon: Hall õli?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sõber remontis belarusi ja laskis sealt välja 50L õli. Traktoril oli viga midagi jõuv6tuga , ning taga lõikur , millega kaevatakse kaablite, torude kraave maasse. Seega ka suur hüdropaak. Õlid valast ta vist kokku.

Õli kasutan oma autos kütusena 1/3 diislit , 2/3 vanaõli. Tekkis küsimus , kas see hall õli sobib autos ära kütta või on ta mingil muul põhjusel hall? Näiteks kuidagi veega ära segunenud vms. Siiani pole veel kordagi hydroõli sattunud kütteks mulle.

Hall on emulsioon veega. Võimalus oma kõrgsurvepumpa sisearhitektuuri moderniseerida.

Lisaks on kasutatud õlis päris palju süsteemide kulumises tekkinud pisikesi metalliosakesi ja muud prahti, mis toitesüsteemile taas elurõõmu pakuvad.

A.
Probleeme jõuvõtuga? S.t. lasi tagasillast ja hüdrost õlid välja ühte tünni ja nüüd sa üritad seda solki sõitmiseks kasutada või?? Mis sul seal siis on mingi tap-i sarnase olluse ja healjuhul diiselõli, kehvemal juhul mingi muu posla-masla segu. Päris reaalselt mõtled ka seda paaki valada segatuna diisliga või??
Plaanisin , aga kahtlust äratas, et miks ta hall on. Selge , siis paaki ei vala.

Esimese autoga sõitsin musta õliga 40k. , praeguste diisli hindadega on 15 paagitäie pealt sääst võrdne auto hinnaga.
Sellise ollusega sõites kestis küttepump 40 000km? Päris hästi pidas vastu siis.
Kas hall õli on alati segu veega? Kui mootoriõli on külmal talvel segatud diisliga, mis värvi on siis tulemus?
Näeb nagu õli ikka välja. Kui muidugi tõsta kulbiga õli sisse kusagilt mahuti põhjast süldiks muutunud suvist diiselkütet, siis see on küll ebamäärase okse värvusega ja võib ilmselt muuta ka õli värvi mingil määral. Eks sõltub kogustest.

Mind hakkas see huvitama, et mis auto peal seda õli paaki ja 40 000 km udjamist kasutati ja palju see ennem sõitnud oli? Milline see vaatepilt tagantpoolt oli? Kas tagantpoolt oli üldse midagi näha ja millesse kooles? Pihustid või pump?
Ma pakun, et pihustid andsid kõigepealt (suht kohe otsad)...
Ainult vanemad, nn.kvaliteetajastul (vähemalt 10 aastat tagasi) toodetud mootorid kannatavad sellist käsitlemist!
Uuemad mootorid ütleksid (mingite, ei tea kellele mõeldud andurite mõjul) - "mine kukele" ja anna vähemalt seda "hapet" mida meile siin kalli raha eest müüakse!
Mul on pakkuda separaator "Separ 2000" (üks parimaid, USA, mõeldud kuni 3liitristele, 100.-euri), mis annaks sellisele "jäätmekäitlusele" lisagarantii- eriti vee suhtes!
Vastus teemale: Mina emulssi küll paaki ei kallaks, kui siis ainult separaatoriga varustatud autole!

http://www.youtube.com/watch?v=b1zHKOalysY
no kui see ollus peene filtriga rauapurust puhastada ja separaatoriga vesi ka välja saada, siis teoorias vast käib mootorist läbi ka.
konel endal on suht savi, misasjaga teda toidetakse, kui ikka süttib siis häda korral kõlbab kasutada küll.
pihustid muidugi tahavad umbe minna mistahes saastaga ja pump ei talu sodi sugugi ja lisaks tahab kütuselt ka korralikke määrimisomadusi.
eks eksperimente tehakse igasuguseid, aga mina küll ei raatsi mistahes mootorit solgiga toita. sama sisteemi järgi võiks siis ehk endale ka kokkuhoiu mõttes teisel ringil oleva toidu lõunasöögiks sisse manustada.

kui jäätmekäitlus problemaatiline ja ollusega muud tarka pihta ei mõista hakata, siis parem anda kuskile vanaõli katlas põletamiseks.
(23-05-2011, 21:22 PM)diesel Kirjutas: [ -> ]kui jäätmekäitlus problemaatiline ja ollusega muud tarka pihta ei mõista hakata, siis parem anda kuskile vanaõli katlas põletamiseks.
Vana õliga võõbatud värske puitpind omandab dekoratiivsema välimuse ja mõningase kaitse mädaniku vastu. Plangu või garaažiukse võõpamiseks kusagil maakohas käib küll. Põle tarvis kallist värvi või Pinotexi osta.
1986 MB 190D oli see. Saba ei andnud midagi. Filtreid tuli lihtsalt vahetada ja toona oli ikka 50:50 segu sees koguaeg peaaegu.

Puhta õliga ajab jah koledalt tossu , aga juba seguga sõites pole viga. Samas käib mootor nagu vaiksemate häältega. Hetkel mb 250D.

Edit: Proovisin seda halli õli filtreerida ja selgus , et tõesti on vesi sees , natukese ajaga jääb filter kinni ja potsik on vett täis. Paistab , et peenfilter ise vett läbi ei lase.
...
Ja miks peaks kasutatud mootoriõlil olema halvemad määrimisomadused , kui diiselküttel?