automoto.ee foorumid

Täisversioon: Võrri D8 mure
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tere. Poisi võrril ilmnenud jama. Käivitub ilusti ja kergelt(poolest pöördest) töötab tühikäigul ilusti ja ka miskil määral võimalik sõita kinnise õhuklapiga. Kui aga vavada õhuklapp ja gaasi keerata sureb välja. On puhastatud kõik võimalik toitesüsteem. Mida veel proovi? Süüde paigas ja kontaktid, erinevaid küünlaid proovitud.
Ammustest aegadest mäletan, et midagi sarnast tegi võrr siis, kui sai kuskilt mujalt lisaõhku. Kas magneeto tagune simmerling on korras ja karteri tihendid terved?
Kindlasti lisaõhk. Kui muu ei aita, siis võib korduda minul avanenud üllatus - kateris oli auk sees.
Noh midagi taolist kahtlustan ise kah. Nagu aru saan on süütepoolsel osal tihend vahetatav. Teisel pool on puks, kas vahetatav ja kui siis kuidas?
Tihend on kergesti vahetatav,kuid puksiga suurem töö. Nimelt ei saa puksi alati vahetada. Asi selles,et tehases on ennem löödud puks sisse ja alles siis treitud laagri koht koos puksi auguga. Puksi auk on tsentrist väljas. Et seda puksi vahetada,tuleb karteripool koos abinõuga treipinki pista ja auk õigeks treida. Alles siis saab uue puksi vahetada. Terve karja mootorite peale on ka üks selline juhtunud,millele sai uue puksi ilma jamadeta paigaldatud. Üldse selline töö paras puterdamine. Uuele puksile ei tohi auku ennem sisse puurida( kust küte mootorisse satub),kui uus puks sisse pressitud. Alles siis võib. Selle augu puurimisega jälle jant. Kui pistate paraja puuri auku ja kukute puurima,võite asja päris tuksi keerata. Rikute karteripoole. Et asi korralikult välja kukuks,peate võtma esialgu peenema puuri ja sellele õhukesest kilukarbi plekist toru ümber tegema. Pistate selle toru auku ja kukute puurima. See oleks siis nagu suunamiseks. Karteripool jääb terveks ja augu saab ka keskele.
Jõudu!
Noh tuleb lasta poisil moto lahti monteeri ja süüte poolne tihend ära vahetada ja samas poleks paha ka karteri tihend uuendada.
Selle mootori ostsin 2a tagasi, oli kasutatud "aiatraktoril". Visuaalselt on heas korras aga mine tea kui palju sellega "põldu"tehtud.
Mis nagu kummaline, pole sodi väljalaskmise kruvi all. On kas kinni joodetud või pole üldse sisse töödeldu...
Eile poiss proovis ilmaõhupuhastita, tegi mõned törtsud ainult. Õhupuhastiga sai ikka oma tiirud tehtud (kinnise klapiga).
Üks nipp veel, mis aitab kulunud puksiga mootorit tihedamaks saada.
Nimelt tasub osta uued laagrid kinnised, plastist tihendusrõngastega. Need rõngad peavad õhku päris edukalt. Ainult et laagritel tuleks eemaldada sissepoole jääv tihendusrõngas, et oleks tagatud korralik õlitus.
Sai eile "uus" tihend süütepoolsele küljele pandud. Tulemust polnud, nagu ei muutunud midagi. Käivitub hästi aga pöördeid ei kogu.
Tihendi ostsin Tondi poest - 3,2 hinnaks Sad ja tihendi kvaliteet jätab soovida. Pole välistatud et uus tihend sama kehva. Pole jõudnud veel uuri kas sellist tihendit mujal ka osta võimalik.
Eks tuleb põhjalikum remont ette võtta.
Muide, jamasin sama probleemiga (käima läheb, aga pöördeid ei kogu) oma trimmeriga. Puhastasin karpat, vahetasin membraane, arvasin, et hooratas on nuudilt maas, aga ei midagi. Kokku pannes sama jama. Siis järeldasin, et midagi takistab sumpa poole peal. Sumps maha ja Ülla-Ülla! viga leitud. Nimelt oli tootja pannud väljalaske ava ette peene traatsõela, mis pigi ja tahma täis kogunud ja enam mootoril käia ei lasknud. Vabandan kõrvalepõike pärast aiatehnika valdkonda, kuid 2T mootorid mõlemad ja ehk aitab viga leida, või vähemalt üks võimalikest põhjustest välistada.
Terv.,

IP
Kriblaks kah midagi. Kas süütega on ikka kõik korras/paigas? Sai kunagi nähtud Riga-13, mis käivitus hästi kuid pöördeid ei kogunud. Viga oli valesse soonde paigutatud nukkmuhvis.

See hea tähelepanek, peab sumpa kah läbi kaema. Kuna liikur on ise tehtud siis kasutusel d4-d5 summuti. paar aastat tagasi sai küll puhastatud aga kes teab mida ja palju kogunenud
Süüde ei kahtlustaks. Kohati ikka kogub hoogu....
Mnjah.

Esiteks sa räägid küll juppide vahetamisest ja puhastamisest kuid nagu igasgugune reguleering tegemata. Ehk kui näiteks on kontaktide vahe liiga suur siis see samamoodi ei lase mootoril pöördesse minna kuna intertsi tõttu ei suuda nad tagasi tulla alg asendisse.

Teiseks karburaatoril on segukruvi. Kui see on liiga väljas siis segu liiga rikas ja samamoodi ei lase mootoril peeneks minna ja liiga rikka seguga mootor ka ei tööta õigesti.

Kolmandaks õhuleke tähendab seda just,et lisaks karburaatorile lõõrile tõmmatakse õhku kuskilt mujalt. Kõige enam on seda tunda just tühikäigul kuna siis gaasisiiber kinni ja vaakum kõige suurem. Seega ennem läheb tühikäik paigast ära ja alles siis hakkab täisgaasil töötamist segama!

Neljandaks kontrollida ujukit,et ehk kas nö sulgeb ja avab.

Viiendaks lihtsalt visata peale teine karburaator kui on võtta,sest lisaõhku võib tulla ka kulunud siibri ja trossi ühenduse vahelt!

Kuuendaks kontrolli üle kas väljalaske aken pole kinni kasvanud ja leegitoru oleks ikka korralikult kinni.

Seitsmendaks,kas näiteks vigane kondensaator samamoodi ei või põhjustada mingit süütehälvet? Prooviks võid kasvõi Ziguli jagaja kondeka panna.

Kaheksandaks- värske bensiin ja hea õli sisse ning õiges vahekorras!!!
-------------------

Ise pole küll võrridega väga tegelenud kuigi omasin lapsena ühte D-8 mootoriga.

Praegu aga teenin elatist 2taktiliste väikemootorite parandamisega.
Summutu sai eile üle kaetud, puhas. Kui võrri tegime siis pistsin sisse terasest nõudepesu harjad - et oleks lärmi külavahel vähem. Kasutuses D5 summuti, paunaga all ja sisu seest kadunud.
Korra proovisime ilma"sõelata" käima panna aga kahjuks ütles kett üles.
Võrri on ise tehtud raamil, minimopeedi ratastega ja esi hargiga. Kohandatud lastele. Praegu oli peal jalgratta kett. Ennem oli kasutusel D5 mootor ja sellele ei mahtunud suurem kett.
Kuna nüüd kett kah jälle katki läks, kiskus vahel, siis tuleb suurem ümber ehitus ette võtta.
Plaanis raami tagumine osa ümber teha nagu on seda mopeedidel aga peegelpildis. Praegune hammasratta kinnitus on "külapoiste lahendus" - tagumine hammasratas poltidega rummu küljes kinni.
(10-06-2011, 09:28 AM)nokitseja30 Kirjutas: [ -> ]Summutu sai eile üle kaetud, puhas. Kui võrri tegime siis pistsin sisse terasest nõudepesu harjad - et oleks lärmi külavahel vähem. Kasutuses D5 summuti, paunaga all ja sisu seest kadunud.
Korra proovisime ilma"sõelata" käima panna aga kahjuks ütles kett üles.
Võrri on ise tehtud raamil, minimopeedi ratastega ja esi hargiga. Kohandatud lastele. Praegu oli peal jalgratta kett. Ennem oli kasutusel D5 mootor ja sellele ei mahtunud suurem kett.
Kuna nüüd kett kah jälle katki läks, kiskus vahel, siis tuleb suurem ümber ehitus ette võtta.
Plaanis raami tagumine osa ümber teha nagu on seda mopeedidel aga peegelpildis. Praegune hammasratta kinnitus on "külapoiste lahendus" - tagumine hammasratas poltidega rummu küljes kinni.

Umm igasugune asi 2T summutist on ju saatanast. St pikapeale läheb sul raudvill katki ning siis see hakkab läbi mootori käima. Ise sattusin ühele saele peale kus oli veel tükike raudvilla alles. Kolvi hõlmal poole pöidla pikkune soon sees!

Tere.
1. Oskab keegi öelda D8 mootori düüsi mõõtu??. On olemas düüs millel peal arv 55 kas õige?
2. Kas keegi teab D8 mootoril väntvõllil laagrite mõõte ?
3. Kas keegi teab D8 mootoril simmeri mõõte, (süütepooli taga olev) ?
(16-05-2013, 14:37 PM)nokitseja30 Kirjutas: [ -> ]Tere.
1. Oskab keegi öelda D8 mootori düüsi mõõtu??. On olemas düüs millel peal arv 55 kas õige?
2. Kas keegi teab D8 mootoril väntvõllil laagrite mõõte ?
3. Kas keegi teab D8 mootoril simmeri mõõte, (süütepooli taga olev) ?

see55 jah originaal düüse , vändalaager 203 ,simmerit sa päris mõõdujärgi saama ei kipu saama, on mingeid rolleriomasid ja sae omasid , millel siseava õige kuid väljast grammike suurem, laiusega sama jutt. sääru originaal üpris kitsas,.
Mure ikka jätkuvalt Smile
Vahepeal sai mootor osadeks kistud ja uued laagrid sisse. Väntvõlli laagrid kinnised, võllipoolsed tegin avatuks. Uued tihendi said ostetud/tehtud. Uus simmer süüte poolsele osale. Kolvirõngad ka sai uued pandud.
Säde on hea. Olen proovinud erinevaid küünlaid. Proovisin ka teist kondensaatorit. Proovisin ka teist välimist süütepooli. Vahetasin ka karburaatori korpuse ära - düüs, kruvid, ujuk ja õhufilter samad. Muutisin ujukil nõelapikkust, erineva pikkusega proovisin.
Tulemust pole. Käivitub ilusti aga pöördeid üles ei võta. Avatud õhuklapiga sureb välja. Pöörded sai üles kui ujutasi või kallutasin paremal. Kontrollisin kah. bensiini pealevoolamist, proovitud bensiini filtriga ja ilma.
On ideesid mida proovi...?
*Ise mõtlesin, et võtaks mootori maha ja värviks ühendus kohad metallivärviga üle, välistaks tihendi vahelt õhu saamist(kui selline asi peaks olema Smile.
* Siseminesüütepool või küünaljuhe-piip ??
* Kui pikk peaks ujuk olem või kuidas reguleerid...??
(12-06-2013, 14:05 PM)nokitseja30 Kirjutas: [ -> ]Mure ikka jätkuvalt Smile
Vahepeal sai mootor osadeks kistud ja uued laagrid sisse. Väntvõlli laagrid kinnised, võllipoolsed tegin avatuks. Uued tihendi said ostetud/tehtud. Uus simmer süüte poolsele osale. Kolvirõngad ka sai uued pandud.
Säde on hea. Olen proovinud erinevaid küünlaid. Proovisin ka teist kondensaatorit. Proovisin ka teist välimist süütepooli. Vahetasin ka karburaatori korpuse ära - düüs, kruvid, ujuk ja õhufilter samad. Muutisin ujukil nõelapikkust, erineva pikkusega proovisin.
Tulemust pole. Käivitub ilusti aga pöördeid üles ei võta. Avatud õhuklapiga sureb välja. Pöörded sai üles kui ujutasi või kallutasin paremal. Kontrollisin kah. bensiini pealevoolamist, proovitud bensiini filtriga ja ilma.
On ideesid mida proovi...?
*Ise mõtlesin, et võtaks mootori maha ja värviks ühendus kohad metallivärviga üle, välistaks tihendi vahelt õhu saamist(kui selline asi peaks olema Smile.
* Siseminesüütepool või küünaljuhe-piip ??
* Kui pikk peaks ujuk olem või kuidas reguleerid...??

Ma sõitsin aastaid (5¤ tallinnas 2¤ viljandis 2¤ amblas- start oli Lellest sellise võrrimootoriga ringi mis samuti ei tahtnud töötata lahtise õhuklapiga- sõitsin siis kinnisega ja pöördesse läks ka. Võrri süüdet tuleb reguleerida, kui võrri mootor töötab, siis saad asja tööle. Kruvid õrnalt lahti ja kukud vaikselt otsima kõige paremat kohta, sõber annab gaasi. Minu võr töötas siis hästi kui kontaktivahe oli 0,7- 0,8 kandis alla selle oli käivitumine raske või ei töötanud. Erineval mootoril on see erinev. Seisma jäi kuna raam muutus väga vedelaks ja ketijooks oli kõver. Kolvirõngaid vahetasin 3¤ Kolbe ja pronkspukse 2¤ Ühel kolvil kulutas kolvisõrm kolvi ovaalseks Smile
Karburaatorit ei puutunud- ainult puhastasin.
Kasutasin kahe juhtmega mähist ja välist võrri süütepooli. See sisemine ei töödanud mul ka- sai ära vahetatud.
Võrri mootor on lollikindel ta lihtsalt peab tööle hakkama.Wink
Kuna lisaõhk on korduvalt teemaks, siis kontrolli see ükskord ära. Müüakse spets aerosool, nimeks tavaliselt "air leak" vms, külasepad kasutavad ka deodorante ja igasuguseid muid põlemisvõimelisi tahket jääki mittejätvaid aerosoole. Mootor pannakse käima ja hakatakse aerosooli pihustama kahtlastesse kohtadesse. Kui mootor sureb välja (või mõnede aerosoolide puhul hoopis tõstab pöördeid), siis on koht leitud. Muidugi, ka eelpool soovitatud süüte näppimine tasub igal juhul ära teha.
Selle aerosooliga lekete otsimisel ole ettevaatlik, et oma aparaati maha ei põleta - piisab ühest törtsust kuumale tuletorule ja ongi kuri karjas. Soovitav eelnevalt tuletoru miskise tulekindla materjaliga sisse mähkida (kivivill vms.). Vanasti oli asbestriie mis saada oli.
Lehti: 1 2