automoto.ee foorumid

Täisversioon: väike jama rekordiga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist!
Nimelt läheb vaikselt sõites "keema" tosooli hakkab üle paisupaagi ääre ajama! võtsin termostaat klapi vahelt välja,ikka läheb keema!

ja teine asi,kui mootor töösoe siis ei tah avahel käima minna,mudu sooja mootoriga pool pööret ja käib,aga vahel ei lähe,lükates läheb kohe!

et oskab keegi miskti tarka nõu anda?
"Keema" mineku põhjustab õhukork kusagil vahel, kuid kui sa juba termostaadi vahelt võtsid, siis ilmselt defektne plokikaanetihned/plokikaas.
(05-06-2011, 00:29 AM)Tambets Kirjutas: [ -> ]"Keema" mineku põhjustab õhukork kusagil vahel, kuid kui sa juba termostaadi vahelt võtsid, siis ilmselt defektne plokikaanetihned/plokikaas.


a kas veepumbas ei või probleem olla?
Võib küll. Kuid enamasti viga siiski kaane tihendis.
(05-06-2011, 10:59 AM)Tambets Kirjutas: [ -> ]Võib küll. Kuid enamasti viga siiski kaane tihendis.

ok! tänud vastamast! avastasin,et ees mootori küljes jahutus propeller ka puudu!

aga soojalt käimamineku kohta oskab keegi miskit ütelda?

kui ventilaator puudu või ventilaatori sidur enam ei toimi siis kohal töötades läheks see mootor keema ka miinus kraadidega ... analoogse mootoriga oli hiljuti endal probleem ... kuna sidurit polnud kuskilt võtta siis blokeerisin siduri ajutiselt ja peale seda probleem kadus ...
(05-06-2011, 19:02 PM)xander4 Kirjutas: [ -> ]kui ventilaator puudu või ventilaatori sidur enam ei toimi siis kohal töötades läheks see mootor keema ka miinus kraadidega ... analoogse mootoriga oli hiljuti endal probleem ... kuna sidurit polnud kuskilt võtta siis blokeerisin siduri ajutiselt ja peale seda probleem kadus ...

seal on ju sund jahutus? tiivik peaks koguaeg ringi käima!


Tiivik käib sul küll koguaeg ringi. Aga mitte kiirelt. Korraliku hakkumise saavutab ta temperatuuri tõustes. Viskosidur peaks seal tiiviku südamikus olema. Sellest oleks tulnud alustadagi, et sul ka ventilaatorit pole. Ka see on põhjus. Muidugi kui ta on sul keenud, pole ka võimatu, et kaan kõveraks keedetud.
Võta kaan maha, kontrolli (või lase kontrollida) kas tihend peab, sama kaane kõverusega, kui kõver, lase üle lihvida. Samuti saaks ka klapid ja puksid ja sääretihendid korda teha ühteaegu. Uus tihend, pump ja ventikas, vahelduseks ka termostaat tagasi. Jahutusvedelik sisse ja käima. Kui ikka keema läheb, sõida lähimasse Kuusakoskisse, aga usun, et ei lähe ja saad veel kümmekond aastat seda Rekodrit "tampida" (muidugi juhul, kui ka rõngad ja saaled on nö. muuseas vahepeal ära vahetatud). Saab seda vanatehnika eluaega pikendada küll, küss on selles palju pealehakkamist ja pappi tahaks välja käia.

terv.,
IP
(05-06-2011, 21:47 PM)Isapull Kirjutas: [ -> ]Võta kaan maha, kontrolli (või lase kontrollida) kas tihend peab, sama kaane kõverusega, kui kõver, lase üle lihvida. Samuti saaks ka klapid ja puksid ja sääretihendid korda teha ühteaegu. Uus tihend, pump ja ventikas, vahelduseks ka termostaat tagasi. Jahutusvedelik sisse ja käima. Kui ikka keema läheb, sõida lähimasse Kuusakoskisse, aga usun, et ei lähe ja saad veel kümmekond aastat seda Rekodrit "tampida" (muidugi juhul, kui ka rõngad ja saaled on nö. muuseas vahepeal ära vahetatud). Saab seda vanatehnika eluaega pikendada küll, küss on selles palju pealehakkamist ja pappi tahaks välja käia.

terv.,
IP

mootor sai eelmine sügis kapitaali!
plokikaan ise on malmist,vaevalt see kõveraks läks! temperatuuri viskas punase algusesse,siis jätsin kohe seisma!
Minu Toyotal oli sama jama. Sügisel läks plokikaanetihend ning seetõttu tekkis jahutussüsteemi surve. Pärast plokikaanetihendi vahetust oli kõik justkui korras, kui pärast ca 5 minutilist sõitu läks jahutusvedelik keema. Võtsin maha veepumba, termostaadi jne, ei miskit abi. Lõpuks selgus, et jahutussüsteemis olnud surve oli vigastanud radiaatorit ja nii kummaliselt, et mingit leket polnud täheldada, kuid vedelik radiaatoris ei ringelnud. Viga lahenes, kui radiaatorile sai uus jahutussärki paigaldatud.
nii uurisin asja! tiivik käib 3me poldiga flantsi otsa!
pmst sama moodi nagu gaz24 no ma ei saa aru,mismoodi saab see tiivik mingi siduriga kiiremini pöörelda kui mootor käib? peaks ju täpselt sama kiirelt käima kui mootorile tuure annan ?

kas soojalt köima minek võib ka temeratuuri kõrgusest oleneda?
pmst keema läheb aint siis kui sõidan mingit eriti halba teed vaikselt esimese,teise käiguga! ja kui temo on kõrge,siis käima ei lähe!
mudu kui trassil normaalse kiirusega sõita,siis jahutab ilusti ja läheb kohe poolest pöördest käima!
Äketse on mootorielektroonikas mingi kuumakaitse, mis ei lase keemispiiril olevat mootorit käivitada. Kuumastpeast säde on ikka? Teine variant on liiga rikas küttesegu, kui karpaga pill, tahmab küünlad ära madala pöördega sõites, või olematud klapivahed, mis paisudes klapid irvakile jätavad. Põhjuseid võib mitmeid olla, olen ka traktori radikat näinud, mis rottide poolt vilja täis tassitud.

Terv.,

IP
(06-06-2011, 12:59 PM)Isapull Kirjutas: [ -> ]Äketse on mootorielektroonikas mingi kuumakaitse, mis ei lase keemispiiril olevat mootorit käivitada. Kuumastpeast säde on ikka? Teine variant on liiga rikas küttesegu, kui karpaga pill, tahmab küünlad ära madala pöördega sõites, või olematud klapivahed, mis paisudes klapid irvakile jätavad. Põhjuseid võib mitmeid olla, olen ka traktori radikat näinud, mis rottide poolt vilja täis tassitud.

Terv.,

IP

tegu siis diisel rekordiga!

ehk sobiks ka siia teemasse selline vastus, et vaheta või remondi starter ää.
oma kogemus vag diisliga. külmalt käivitus soojalt tahtis ullu ketramist.
peale starteri remo on elu lill.
kõrva järgi aru ei saand, et starter pisut uimaselt ringi käib.

kehv käimitumine ja temperatuurianomaaliad ei pruugi olla omavahel seoses.

soojaks minemise põhjus võib ka olla kergelt ummistunud radikas. samas liigset survet sisteemi sellega vist ei saa.
Senisest jutust selgub, et suurtel kiirustel (ka suurel koormusel järelikult) anomaaliaid ei esine. Jutud radika ummistumisest võib kõrvale jätta, sest just suurel koormusel umbes radikas põhjustaks ülekuumenemist. Samuti veepumba labade purunemise võiks kõrvale jätta.

Väike kiirus ja tühine võimsus mootoril peaks ju jahutama aga kui puudub küllaldane õhuvool läbi radika (suurel kiirusel piisab vastutuulest), saab ainus põhjus olla kulunud või lõtv ventikarihm või juba pakutud ventikasidur.

Ära ole kindel hiljutises remondis. Kui sina ise või keegi, kes sinu autoga on sõitnud on ülekuumenenud jahutussüsteemilt korgi eemaldanud, seega purskas suur osa vedelikku välja ja asemele valati midagi külma otsekohe, on väga suur tõenäosus, et plokikaan või vähemalt tihend on rikutud.
Muidugi võib viimasel juhul veepumba suurtel pööretel ta suuta vedelikku ringi ajada olenemata õhukorgist aga tühikäigul on õhukorgi vastutakistuse ületamine veepumbal ülejõu käiv.
Minu kogemus mazda umbes radikaga oli selline, et maanteel kannatas sõita ca 50km enne kui keema tikkus, linnas aga mustamäelt kadriorgu hästi ei tahtnud jõuda. Tundub, et maanteel on ühtlase kiirusega liikudes siiski mootori töötingimused küllalt palju kergemad ja jahutus sõidutuule arvelt parem, kui linnas pidevate paigaltminekute ja pidurdamistega, kusjuures väikesel kiirusel pole ka sõidutuul tugev.
panin tutika termopstaadi ja tutika veepumba ! enam "kuumaks" ei lähe!


paisupaagi kork oli ka selline nagu bemmidel,et surveall jahutus vms!