Tere
Õnnestus professori pööningult kätte saada selline Husqvarna. Kas keegi oskaks enamvähem määratleda, et mis aastakäigu pilliga on tegemist ?
Raaminumber 591667 või siis 691667. Esimesest numbrist ei saa täpselt aru.
Praegu mõtlen siin kas üritada taastada originaalkujule või teha pisut popim pill ?
Liiga heas komplektsuses, et popimat pilli teha. Tasuks ikka originaaliks teha.
Pane sõitma, ülejäänu jäta nagu on. Mona Lisat ei lase keegi liivapritsiga puhtaks...
A.
Siin foorumis on Husqvarnade aastatest ja numbritest teema olemas, ksf! Valdo on omi mõtteid ja tähelepanekuid seal väljendanud. Number paistaks ikkagi algavat 5-ga. Ketiratta ja tulehoidja kronsa järgi ei ole meil levinud asi, vähemalt ketiratta järgi peaks olema hiline, alates kusagilt 40-ndast aastast. Kas on tegu uue vabariigi ajal siia sattunud rattaga?
Vaata ka, kui pole vaadanud
http://mo-ped.se/bike/b_hq2.htm
Kas tagaratta rummul aastaarvu pole?
Tere
Millal täpselt Eestisse on satunud ei tea...aga mitte uuel eesti ajal. See oli porfessori äiapapa jalgratas...Äiapapa ise on praegu 89 aastane ja kahjuks kuulmine on väga kehvaks läinud. Niipalju sain teada, et rattaga on kõvasti saanud omalajal sõidetud ja kui rehvid katki läksid sai veljed ära vahetada...sest õige mööduga rehve polnud enam kusagilt saada. Äiapapal oli hea meel, kui keelelgi sellest rattast veel asja on
. Viimased 20-30 aastat on ratast suht hästi hoitud. Rippus nööridega pööningupeeni küljes kenas kuivas kohas.
Originaalkujule taastamiseks peaks nägema milline ta originaalis välja näeb...eriporikalt on lipp vist puudu ja ketikatse...kindlasti on veel asju ?
http://www.cykelhistoriska.se/cyklarh2.htm
Seal lõpus on ka numbritest ja aastatest midagi. Peaks ikkagi ennesõja värk olema, siis meil mitte eriti levinud mudel/teostus. Eks ootame millal Valdo sekkub, on ta ju aastakümneid ja seibitäpsusega....Ega seal suurt midagi eriti teistmoodi ei peaks käimagi. Vb pole sadul ka päris algne, velgede või rataste kohalt ei oska selle pildi järgi midagi tarka öelda.
Husqvarnade taastamine (nendega tegelemine) on üsna populaarseks muutunud, peaksite (võiksite) oma klubi looma.
Kahju, et ksf! Andrus pole juba ammu foorumisse sisse logistanud, lugenud ehk on. See Pärnu linna tubli mees on ka asja sügavuti uurinud ja 2 ratast väga ilusasti taastanud.
Ikkagi huvitaks, mis rumm taga ja mis kirjad peal. Et kas jäi algne rumm peale velgede vahetust või mingi muu kombinatsioon.
Masin on ilmselt üle värvitud, ketikaitse ja porilaua märk puudu. Esiporika alumine ots ka vist hävinud nagu neil tavaliselt. Ka tagareflektorid kipuvad ekspl. käigus ratast lahkuma kuna ei osale oluliselt edasiviivas liikumises.
Jällegi ksf! Valdo on omi Husqvarna - tegemisi foorumis kajastanud, seal pilta ja juttu, pole küll täpselt sellisest aparaadist, aga põhimõtteliselt asjad sarnased - 2 ratast, torud, sadul, pedaalid ja mingi vänt!
Näiteks see teema
http://forum.automoto.ee/showthread.php?...=husqvarna
Kui paned foorumi jalgrattaalalõigu otsingusse sõnad Husqvarna või MINA, MINU, siis peaks viiteid lgp. ksf! Valdo Husqvarnadele tulema nagu kirjuid koeri!
Kui ma ükspäev (ehk nv.) kodu saan siis uurin asja lähemalt. Selline rattasaamisrõõm lõi eile pildistamisel pea pisut uimaseks ja ei osanud kohe kõikidele detailidele rõhku pöörata. Ma tuhlasin foorumi läbi ja leidsin sellise
teema kus minu pilli raaminumbri 591667 järgi võiks arvata, et tegu on siis 1937-1939 aasta Husqvarnaga. Huvitav on see, et sellise tulehoidja konksu markeeringuga ma midagi kusagilt ei leidnud….Mulle endale tundub ka, et ratas on mingivahe musta värviga ülevuntsitud a milline oli algne värvilahendus ja kas porilauad võisid ka kroomitud/nikeldatud olla ei tea praegu. Sadulat ei tea ka, et kas on hiljem pandud või saadi kohe sellisega. Tagumise/esimese ratta rummumarkeeringud uurin järgi. Tänan info eest.
Kui keegi teab kust saada esimesele porilauale kinnituv märki, tagaporika reflektorit ja ketikaitset siis andku teada
Luure andmete kohaselt käis prof. Valdo lõunanaabrite juures laadal ja nüüd tuleb raske koormaga vaikselt kodu poole.
(06-06-2011, 17:32 PM)sass Kirjutas: [ -> ]Luure andmete kohaselt käis prof. Valdo lõunanaabrite juures laadal ja nüüd tuleb raske koormaga vaikselt kodu poole.
Ehee
. Ei Valdo komentaare ootaks küll... Endal oli plaanis vahepeal midagi
sellist teha. A samas nagu ei raatsi ?!?
Valdo sa tekitad siin oma ilusa rattaga fustratsiooni...niigi eilne öö ei saand õieti magada
. Muide, ma nii muu seas panin FB. tähele, et meil on ühel ja samal päeval sünnipäev ja töötame mõlemad ülikoolis
. Eks ma hakkan vaatama, kuidas ma selle rattaga hakkama saan. Suured tänud info eest, Kassile ka
(06-06-2011, 22:42 PM)Heiks Kirjutas: [ -> ]Valdo sa tekitad siin oma ilusa rattaga fustratsiooni...niigi eilne öö ei saand õieti magada . Muide, ma nii muu seas panin FB. tähele, et meil on ühel ja samal päeval sünnipäev ja töötame mõlemad ülikoolis. Eks ma hakkan vaatama, kuidas ma selle rattaga hakkama saan. Suured tänud info eest, Kassile ka
Oh, mis nüüd mina! Pole mul õigel päeval sünnipäev ja ka ülikoolis pole ma töötanud.
Erakogu ka õieti pole...
muide, Valdo töötab ju ka turvamehena vist?
Ja kui öösel ei saa magada, siis maga päeval! (turvameeste rahvatarkus!)
(12-06-2011, 21:07 PM)libek Kirjutas: [ -> ]Tere taas
Pildistasin oma Husqvarna tagaratta rummu peal olevad kirjed sisse. Paistab, et tegu on torpedo rummuga. Esiratas samamoodi, mõned kodarad nii ees kui taga puudu.
Huvitav asi on see, et esihark on täies osas kroomitud. On siis ikka tegu originaaliga või mitte ? Ma siin teisi Husqvarnasid olen vaadanud siis tervet esihaki kroomitult pole nagu näind ?
Hark kroomiti terve täiega ja siis värviti osaliselt üle. Kas kodarad on roostevabast materjalist? Kas rummupoolsetel otstel on märke/tähti?
(12-06-2011, 21:15 PM)kass Kirjutas: [ -> ] (12-06-2011, 21:07 PM)libek Kirjutas: [ -> ]Tere taas
Pildistasin oma Husqvarna tagaratta rummu peal olevad kirjed sisse. Paistab, et tegu on torpedo rummuga. Esiratas samamoodi, mõned kodarad nii ees kui taga puudu.
Huvitav asi on see, et esihark on täies osas kroomitud. On siis ikka tegu originaaliga või mitte ? Ma siin teisi Husqvarnasid olen vaadanud siis tervet esihaki kroomitult pole nagu näind ?
Hark kroomiti terve täiega ja siis värviti osaliselt üle. Kas kodarad on roostevabast materjalist? Kas rummupoolsetel otstel on märke/tähti?
Kodarad ei saagi aru, hirmsa sodikihi all, et kas on roostevabast või mitte...vist ikka on.