automoto.ee foorumid

Täisversioon: diisel kord sureb kord elab
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!

Sõidan juba ligi 10 a rõõmsalt oma 2000 a (diisel) Opel Astra Caravan'iga, aga nüüd ilmus mingi imeline viga - mootor sureb alatasa sõidu ajal välja, kusjuures ülekuumenenud ta pole. Tavaliselt läheb kohe süütelukust käima, kuid vahel peab pikemalt ootama. Viisime parandusse, aga seal ta välja surra ei tahtnud. Vahetasime kütusefiltri, aga see ei aidanud. Pealegi oli filter puhas. Ei julge säherduse jamaga pikemaid sõite ette võtta.
Kas kellelgi on sarnaseid kogemusi jagada?

Aitäh!
nii uuel autol saab ju veakoode lugeda?
well, opelist suurt ei tea, aga vag-i massinatel teeb seukest asja immo.
Teenindus pakkus kõigepealt "aju" (vist 950 EU eest). Diagnostik Sauel leidis veakoodi, et viga on kõrgsurvepumba regulatsioonis. Sellega saadeti meid Türi Oisule. Viimaks tegi Tammsaare tee Viking Motors 250ga ära. Mingit skeemi pidigi tinutama.
No jah. Ma ise soovitaks enda kogemuste põhjal minna esindusse lihtsalt. Igasugused muud kohad näppisid ka siit ja sealt ning pmts ühest konkreetset viga ei tulnudki välja ja lampi ka nüüd kalleid elektroonika vidinaid vahetama ei hakka. Lõpuks tuli välja ,et viga oli aju vaakumanduris. Tegu hoopis bensiinimootoriga MB w124 .

Et nagu jah esindus ütleb sulle 100% kindlusega vigase asja ära ning siis võid hakata edasi aretama,et kas lased uue jupi panna või leiad korda tegija. Minul siis diagnostika maksis mingi 1500 krooni vanas raha. Uus kuid korras elektroonikaga aju oli 3000 tuhat ja siis tööraha ühes kohas kus 2 est ajust ehitati üks töötav kokku läks 4000. Ajusid liigub üldse vähe ja ainult A varuosana. Uue hind oli miski 39500 krooni!

Lihtsalt väike jutt enda probleemidest,vb natukene on idee poolest abiks.
Opeli kohta ma ei julge väga rääkida, kuid Silber nüüd küll vanale autole remondikoht ei ole. Võib-olla on OPELil seis parem ja nii vana (garantiiaeg on juba ammu läbi) ikka tahetakse näha.

Hort Auto ei aita? Või Diislikeskus Laagris? Test-Remile on vist natuke segane pähkel...

Kui tahad ise lahata, kirjelda suremist lähemalt. Kas alati? Millistel asjaoludel? Kas katkub ka? Kas armatuuris mingit tuled kah suremise ajal põlevad? Aga ebaõnnestunud käivitamisel?

Mina pakun kas immoplokki või mõnda mootori pöörlemise andurit.Rolleyes
(03-07-2011, 14:20 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Opeli kohta ma ei julge väga rääkida, kuid Silber nüüd küll vanale autole remondikoht ei ole. Võib-olla on OPELil seis parem ja nii vana (garantiiaeg on juba ammu läbi) ikka tahetakse näha.

Hort Auto ei aita? Või Diislikeskus Laagris? Test-Remile on vist natuke segane pähkel...

Kui tahad ise lahata, kirjelda suremist lähemalt. Kas alati? Millistel asjaoludel? Kas katkub ka? Kas armatuuris mingit tuled kah suremise ajal põlevad? Aga ebaõnnestunud käivitamisel?

Mina pakun kas immoplokki või mõnda mootori pöörlemise andurit.Rolleyes

Ei mõista sind. W124 näol pole tegemist sõjaeelse uunikumiga vaid suhteliselt levinud autoga ja margiesindus ei pissuta küll nähes vanemat autot kui garantii ajaga. Nagu ennem mainisin siis esinduse idee on vea täpses diagnoosis,remondi kus tahad,kasvõi oma naabrimehe juures Big Grin

(03-07-2011, 14:20 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Opeli kohta ma ei julge väga rääkida, kuid Silber nüüd küll vanale autole remondikoht ei ole.
Viimati kui Silberiga kokkupuude oli, siis oli seal Golf 2 remondis Smile ju siis masu ka sinna jõudnud...
(03-07-2011, 16:40 PM)Gravity Kirjutas: [ -> ]Ei mõista sind. W124 näol pole tegemist sõjaeelse uunikumiga vaid suhteliselt levinud autoga ja margiesindus ei pissuta küll nähes vanemat autot kui garantii ajaga. Nagu ennem mainisin siis esinduse idee on vea täpses diagnoosis,remondi kus tahad,kasvõi oma naabrimehe juures Big Grin

Veel aasta tagasi oli kõik garantii üle elanud sõidukid Silberi leti ääres vanarauaga võrdne saast seni, kuni klient lubas nende kuldse tunnitasu kinni plekkida. Siis jäi auto valgushooldust saama. Häid näiteid esinduse küündimatust tööst nii W124 kui W210 puhul on lademes. Praegu näikse enim hädas olevat W221 ja W211 omanikud, kelle liikurid on muude töökodade jaoks veel liig uued-keerukad kuid Silberi õppetöö eest esitatavate arvete kinnimaksmiseks liiga odavad (ja omanikud liiga vaesed - ei jõua ju uut osta).

Sinu viidatud W124 vea õnnestunud remont on meeldiv erand kuulda. Ehk on ka selles elevandiluust tornis hakanud keegi liigutama. Seni on kõik peaga diagnostikud sealt jalga lasknudSad