automoto.ee foorumid

Täisversioon: Probleem Dnepr MT10-ga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Sai siin üks tiba üle 10 aasta seisnud MT10 muretsetud, üles löödud. aga sõita suurt ei saanud- mootor läks väga kähku kuumaks (nii et suri lausa välja). kusjuures imelikku klõbinat tegi ka (külmalt juba). ja üle 60-ne suurt ei läinud. süüde, karburaatorid, klapid reguleeritud, kontrollitud. surved mõõtsin- mõlemal pool võrdsed. kolvid ja rõngad terved. teab keegi milles probleem võib olla? ja kuna õlipumbad neil viletsad tõesti on siis kuidas survet tõsta?
Ma arvan et viga ikka karba regullimises. See üks lõpmata keeruline asi need võrdselt jooksma panna. Kui üks pool veab rohkem siis ongi ülekuumenemine, sest kogu vedu praktiliselt ühe silindri kaelas.
Sõid umbes 40km/h ja siis pane väga õrn vedu taha. Umbes nii et hoiab seda kiirust. Siis kalluta pea taha nii et kuuled ühe kõrvaga ühte silindrit ja teisega teist sumpa otsast. Sealt peab võrdne hääl tulema. Tavaliselt ei tule. Kui gaasi põhja vajutad siis veavad alati võrdselt kuulmise järgi. Et neid võrdseks saada tuleb regullida gaasitrossi pikkust.
Mõlema silindri küünlad peavad olema ühte värvi. Kontrollida peale 50km läbimist kohe tee ääres. Mitte lasta töötada kohal ega sõita vähendatud (linnas) pööretega.
Kui õlituli ei põle pole pumbaga midagi vaja teha. See annab õli piisavalt. Kui surve tuli põlema kipub siis vaja mootorit remontida.
Ise kasutan mootoris (K750) täissünt õli. Soovitatakse ka neljataktilise muruniitja õli. Sellega ainult talvel mitte sõita.
õlituli tegelt hakkab põlema kui mootor väheke soojeneb (et mitte öelda kuumeneb). Mis selle õlipumbaga ette võtta annaks?
Õlipumba remont on sama mis autodel. Vaata raamatukogust raamat \"Sõiduautode remont\" Heiki Rütman Välja antud 1986 aastal. Seal lk.192 üksipulgi remondist kirjas.
Tegelikult on sul ilmselt saaled läbi. Sealt õlirõhk ära kaob.
Saaled peaks sobima mosse 408 omad kui originaale (dnepri omi) kuskilt ei leia.

sõnn

õlipump võib lihtsalt ka natuke kulunud olla.võta eest kaan maha ja vaata kas õlipumbal on hammasratastel pikiteljeline lõtk sees.kui on siis sinna see õlirõhk kaobki...kui ei ole lõtku siis teine koht kuhu rõhk kaduda võib on see koht kus õli läheb pumbast vänta sisse. kuna õlipumba korpus on tehtud ahollidel mingist alumiiniumpurast, siis see kulub üpris hästi.sinna peaks siis sisse treima uue puksi.Saalede kulumisse ma eriti ei usu.see kuumenemine võib olla ka tingitud sellest et mootorit ehk enne remonditud ja sissesõitmata veel.Puudulik minek võib sellest tingitud olla et karpadel äkki veel piirajad peal.vaata enne igaks juhuks üle.

sõnn

õlirõhku saad kontrollida ka kui keerad anduri välja ja paned manomeetri sinna asemele
408 rõngad peaks istuma ka Dneprile.
ehk seletad nüüd lahti mis tihendist sa räägid Smile
ja kes oleks nõus minu MT10 mootorit kokkulepitava tasu eest sättima.
Käigukast ja muud lihtsamalt osandatavad vidinad eemaldatud.
Õlivannis leidus metallipuru...?`
Üle oleks vaja vaadata seega väntvõll, saaled, õlipump ja muu. Kui siin leidub sellist inimest või kui mõni juhtub teadma MT10 spetsi, siis võiks märku anda.
Kus asud?
ise asun kord Tallinnas, kord Lääne-Eestis, vahel ka Lõuna-Eestis. Mootori kohale toomine pole probleem, vähemalt mitte Eesti piires, peaasi et õige mehe kätte satuks.
Sa tahad mootori täis kap-rem-i?
no millest me põhimõtteliselt räägime... kolvid ja rõngad heas korras...klapid ka enam-vähem. aga midagi on siiiski nihu seoses õlisurve ja metallipuruga õlivannis. muidugi vajavad vahetamist ka nt väntvõlli tihendid jm. kui tahad siis võta seda kui kap. remonti Smile
oled sa siis ise just see õige mees mt10-ne koha pealt või tead mõnda?
Tean mootori-mehi viljandimaal nii umbes paar tk
äkki siis ulatad sõbrakäe ja annnad mingi kontakti kes asjaga heal tasemel hakkama saaks...
Ta küll rohkem spetsialeerunud autode mootorite vallas,kuid ma arvan,et teeb MT mootori kah kombeWink-Põhimõte ju ikka üksWink Numbriga läheb aega,kui saan,siis teatan.
ma hetkel tänan, aga üks teine vend lubas asja ära ajada. kui ta loobub siis pöördun Sinu poole. igastahes tänud!
Ei hakanud uut teemat tegema leidsin sarnase vana teema, mul peaaegu samasugune probleem nagu teema algatajal. Sai siis poolteist aastat tagasi soetatud Dnepr mt-10 mootoriga emm , sai ta pilbasteks kistud ja värvitud suve lõpuks sai kokku ja sõitma vaja hakata aga probleem siis   mootoriga. Viga nimelt selles et mootor ei tööta korralikult, kord töötab ühe silindriga kord mõlemaga. Käima minna ka ei taha. Sai siis suvel proovitud üht ja teist, ja korralikult tööle ta ei hakanud, sai reguleeritud nii karpat kui süüdet aga ei saand eriti paremaks midagi. Varsti kevad käes ja tahaks ikka masina sõitma saada .Oleks vaja kedagi kes oleks  nõus kokkulepitava tasu eest teda häälde aitama. Ise asun Tartus aga kohale toimetamine ei ole probleemiks kui on kindel tegija. Oskab keegi ise või on mingeid allikaid kus võidaks teha sellist tööd siis oleks variantidest huvitatud.
Siim

tel - 58115809
e.mail Siim.Saul.001@mail.ee
msn:siimsaul@hotmail.com
TO SAUL
Mul oli sama jama ,et kord töötas üx pütt kord mõlemad .
mul oli viga selles ,et süütepooli juurest lõi üle seal on nn"kõrvad" mis on kõrgepinge klemmide lähedal .Võta süütepooli peal olev kaas maha ja katsu mootor käivitada , ja vaata kas lööb üle. kui lööb painuta klemme eemale.
unic-härra Kirjutas:TO SAUL
Mul oli sama jama ,et kord töötas üx pütt kord mõlemad .
mul oli viga selles ,et süütepooli juurest lõi üle seal on nn"kõrvad" mis on kõrgepinge klemmide lähedal .Võta süütepooli peal olev kaas maha ja katsu mootor käivitada  , ja vaata kas lööb üle. kui lööb painuta klemme eemale.
Sai isegi süütepooli vahetatud ja neid kõrvu isegi painutatud aga see ei aitand.
Lehti: 1 2