27-06-2011, 20:10 PM
http://howmanyleft.co.uk/vehicle/rover_3.5_litre_auto
http://howmanyleft.co.uk/vehicle/rover_3_litre
http://howmanyleft.co.uk/vehicle/rover_3.5_litre_auto
Väga huvitav sait ning väga huvitav statistika. Mis muu hulgas näitab, et isegi ühe ja sama mudeli kallimatel versioonidel on suurem tõenäolisus jääda ellu.
Näiteks, 40 tuhandest UK koduturul müüdud Rover P5 reaskuuese mootoriga on hetkel teel 270...mis on ümmarguselt 0,6-0,7%
20 tuhandest hilisemast V8 versioonidest P5B/3,5 litres on aga registris 550, ehk siis 2,5%, mis on isegi pole paha...
Muide alles hiljuti pakuti oksjonil kõige vanema säilinud P5 Roveri, seerianumber #20...Alghinnaks oli 2500 GBP, keegi ei ostnud.
Ma isegi ei kujuta ette, mis oleks Venemaal, kui oleks ilmunud müüki lagedale GAZ-21 seerianumbriga 20, või Prantsusmaa kõige vanem Citroen DS või Saksamaal kõige vanem Hecklosse...
[attachment=36131]
Selleks, et moderaatorid teema ei kustutaks, postitan mõne pildi, mis rohkem klapib AMF temaatikaga.
http://howmanyleft.co.uk/vehicle/rover_3_litre
http://howmanyleft.co.uk/vehicle/rover_3.5_litre_auto
Väga huvitav sait ning väga huvitav statistika. Mis muu hulgas näitab, et isegi ühe ja sama mudeli kallimatel versioonidel on suurem tõenäolisus jääda ellu.
Näiteks, 40 tuhandest UK koduturul müüdud Rover P5 reaskuuese mootoriga on hetkel teel 270...mis on ümmarguselt 0,6-0,7%
20 tuhandest hilisemast V8 versioonidest P5B/3,5 litres on aga registris 550, ehk siis 2,5%, mis on isegi pole paha...
Muide alles hiljuti pakuti oksjonil kõige vanema säilinud P5 Roveri, seerianumber #20...Alghinnaks oli 2500 GBP, keegi ei ostnud.
Ma isegi ei kujuta ette, mis oleks Venemaal, kui oleks ilmunud müüki lagedale GAZ-21 seerianumbriga 20, või Prantsusmaa kõige vanem Citroen DS või Saksamaal kõige vanem Hecklosse...
[attachment=36131]
Selleks, et moderaatorid teema ei kustutaks, postitan mõne pildi, mis rohkem klapib AMF temaatikaga.