automoto.ee foorumid

Täisversioon: Mõtteid RS-09-st
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Peeterpaul- 4-sel kaks ks.pumpa, võibolla teine ei tule kohe järgi? Reguleering, nukkvõlliprobleem, ei tormaks kohe kolbide kallale.

Ei klapi - üks pump annab 1 ja 3, teine 2 ja 4.
Aga käivituvad varem 1 ja 2 ja siis 3 ja 4.
Kolleegidega pidasime nõu, ega vau mootoritel pidigi miskipärast üks pool ene kuluma, äkki kuidagi seotud õlitusega.
Pika tuhnimisega leidsin saksast ühe suure kontori, kes neid asju müüb, küsin järele mida, mis hinnaga saada on


(20-09-2011, 09:16 AM)peeterpaul Kirjutas: [ -> ]Peeterpaul- 4-sel kaks ks.pumpa, võibolla teine ei tule kohe järgi? Reguleering, nukkvõlliprobleem, ei tormaks kohe kolbide kallale.

Ei klapi - üks pump annab 1 ja 3, teine 2 ja 4.
Aga käivituvad varem 1 ja 2 ja siis 3 ja 4.
Nüüd tekib mul küll küsimus, mis järjekorras sa silindreid loed?

mina loen siis üpiku järgi.
Vaatad sõidusuunas (seega mootori ja traktori taga).
parempoolne hoorattapoolne on esimene. Parempoolne ventilaatoripoolne on teine.
vasakpoolne hoorattapoolne on kolmas, ja siis viimane ülejäänu neljas.

Selge. Minul käivituvad hoopis parempoolsed külma ilmaga veits hiljem. Kas klapid on lihvitud ja peavad korralikult?
(19-09-2011, 23:42 PM)pen.skar Kirjutas: [ -> ]Mingitel pinnasetihendajatel oli tõesti pool neljast RS mootorit peal.
Täna õnnestus mul sellist mootorit traktori peal näha. Kahjuks polnud traktori omanikku kohal ja midagi küsida ei saanud.


ma valisin nüüd sellise tee, et töötav-lonkav mootorit ei torgi enne, kui kolvigrupp asenduseks olemas.
Doonormootoril algas asi kenasti - silinder korras, kolb 79,91.
Järgmine enam nii kena polnud - 80,91. Ja taaskord kaks algupärast 79,91. Sakslastega suhtlesin täna ka, aga vaja enda vajadus selgeks teha. Idee ja lootus on maas koostada korrektne 79,91 kolvi-silindrigrupp ja see kõige täiega siis lonkavale mootorile peale istutada. Väntmehhanism on hea tervise juures, kui õlisurve järgi otsustada - külmalt 2,5, soojalt seal 2 all.
"Ne meshai mehanismu rabotat" oleks suhtumine vändagruppi.
Ainus nõrk koht on tasakaalustus. RS diisel on kõrge käiguga ja tõepoolest ei oma ju aimu, kas ja kui, siis mismoodi on kolvigrupp tasakaalus. Väheke häiriv mõte on ju see, et tasakaalustatakse koos kepsuga.Mida ma lahti võtta kohe kuidagi ei tahaks...
Nagu kits kahe kuhja vahel
Kusjuures saaremaa mehe variant (mootor sinna, tuhhat tukatit kusagilt taskust ja kap.remonditud asi tagasi) tundub alguses ulme, aga kui ebay hindasid vaatan, siis seda rohkem kukalt kratsima paneb. Äkki tõesti tellida omale uus mootor ja enda aur panna raamile, värvile, elektrile, haakeriistadele.
Ja rahateenimisele ka muidugi, et kogu see hobi kinni maksta.
Mnjah, see ka veel.Rolleyes

Mnjah, kaine mõistus võitis - mootori tellib kõige täiega taastatuna saaremaalt.
Vahepeal sain hea kolleegi abiga esisilla alt ära ja ühe silla-suka ka välja. Kuivõrd massin on kadunud sugulase oma, siis pole ime, kui poomi seest välja tulnud hangutäit heina pole mitte mu oma kallis mammi teinudBig Grin
Aga ees ootab saarte tuur, viin doonormootori saaremaale ja pühapäeval peaks kõigi eelduste kohaselt hiiumaal kohtuma ksf. Tiiduga. Äkki saame miskis osas kaubaleRolleyes
Saaremaal käidud, Hiiumaal käidud. Kulinaarne seiklus seegi kord.
Ma ise polnud kahjuks seekord vormis, aga kallis vanatädi soetas ksf. Tiidult kaasa ehedat hiiu kitsepiima-küüslaugu juustu. Leidis mandrilt väga elevil vastuvõtu. Vist tahavad juurde tellida.
Sai mootor viidud vahetusfondi, pole veel lõplikult otsustanud, kas 2-sil või 4 sil. Sinna sai igatahes viidud 4-sil mootor.
Idees ehitatav pill on passis GT122, seega peaks nagu joont hoidma.
See mootorivana on tõeline spetsialist - mootoreid ikka omajagu kokku hankinud, traktoreidki oli vrakkidena päris mitu. Läks jutustamiseks ja lõime autole hääled sisse. Sõitsime kuhugi Kaarma taha teise temasuguse entusiasti juurde. Neli suht prillikivi massinat , igaüks kusjuures aktiivselt kasutuses. Igati elamusterikas külaskäik.
Pühapäeval Triigist Sõrusse ja ksf. Tiidu juurde kühvlikaupa tegema. Mina rahul, ju Tiit ka rahule jäi.
Nüüd siis vahepeal rahulik aeg, et esisild, poom, k.kast ja väiksemad vidinad puhtaks teha ja värvi alla, kuniks saare pealt mootori toob




Lehti: 1 2