automoto.ee foorumid

Täisversioon: Mis sorti magneetoga on tegu?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Ega ma midagi huvitavat ise selle kohta öelda ei oska.

[Pilt: vopnj5.png]

[Pilt: bd6c65141064350.jpg] [Pilt: 2164ee141064389.jpg] [Pilt: 7e7b59141064434.jpg] [Pilt: 02f594141064522.jpg]
[Pilt: d83cbe141064557.jpg]
Ei oska diagnoosida, aga kuna teema üles tõusis, siis.
Otsin DKW 2 sil. boksermootorile magneetot.
Ehk et kui juhtub olema sakslane, siis sooviks äkki proovida, ehk on see.
Tegemist 30ndate mootorpumbaga, millel on just magneeto ainsana puudu.
Äkki saab miski hetk katsetada?
Olen juba natukene infot selle kohta saanud, aga see info võib ka vale olla. Nimelt on tegemist mingisuguse sõjaaegse roomiku magneetoga, või siis kui mitte just roomiku oma, siis mingi muu sõjalisel eesmärgil ehitatud masina oma.

Aga, peeterpaul, see magneeto on ju 4-silindrilise oma, sinu mootorile see siis kindlasti loodud pole.
Mina jällegi nii pildi järgi ütleks, et tegemist vene neljase magneetoga. Muidugi, pilt pildiks eks ja kes teab, järsku on saksa keelsed kirjad peal. Muidu aga puhastades peaks üldiselt magneeto mark ja tootmisaasta ka peal kirjas olemaRolleyes
Kõrgepingejuhtmete kinnituse kõrval on sellisel magneetol kõik arvud ja margid kirjas. käisin just vaatamas.
Enda viimase pildi pealt vaata paremat serva magneeto lael, ja sealt kraabi kirjad välja.
Siis sa arvad õigesti, sest värvikihi alt loeb venekeelseid tähti välja. Aga kahjuks mitte ühtegi aastaarvu ma ei leidnud, ainult mingisuguse koodi leidsin kaane pealt: 3941-54 ja siis tehase embleemi ka, neid on siin kohe mitu tükki.
Leidsin siit-samast foorumist enda küsimusele vastuse.

(30-08-2009, 23:18 PM)Sidorov Kirjutas: [ -> ]Sellist magneetot kasutati traktori T100 käivitusmootoril, samuti Gaz MM mootoritega agregaatidel (generaatorid, pumbad jne).

Muideks, kellel selle vastu huvi on, siis võtke ühendust.
T-100(M) käivitusmootor P-23M on kahepütane ju?
Timm, jossil on küll kahepütane, kuid tehases tema jaoks kaks kõrgepingeauku massi viidud. Hiljem sai päris oma 2-se magneeto. 54 on ilmselt Gost`i kehtestamise aasta, seega tehtud hiljem kui 1954a.
Nii... hakkasin seda magneetot uurima ja puurima ning märkasin, et midagi nagu oleks puudu. Ise eriti ei tunne sellise vanusega magneetosid, niiet otsustasin siit infot küsida.

Kas hammasratta ja pütade vahel ei peaks mitte olema midagi veel? Midagi, mis annaks püttadesse surakat edasi?

[Pilt: 2b7abb142774756.jpg]
(vajuta pildile, et seda suuremalt näha)
(30-07-2011, 14:18 PM)Niar Kirjutas: [ -> ]Nii... hakkasin seda magneetot uurima ja puurima ning märkasin, et midagi nagu oleks puudu. Ise eriti ei tunne sellise vanusega magneetosid, niiet otsustasin siit infot küsida.

Kas hammasratta ja pütade vahel ei peaks mitte olema midagi veel? Midagi, mis annaks püttadesse surakat edasi?

[Pilt: 2b7abb142774756.jpg]
(vajuta pildile, et seda suuremalt näha)

Tõstatan teemat. : )
Pane kaan peale ja aja magneetot ringi. Kui avastad,et säde tuleb igast august,on asi korras. Samas võid ka ilma kaaneta proovida,kas pool üldse sädet annab. Kahjuks pole asi näpuvahel ja pildi pealt ei oska kahjuks midagi kosta.
Okei, nonii, nüüd sain küll suure ehmatuse osaliseks. Sain siukse suraka, et ise ka ei usu. Smile
Kuna pütadesse surakas edasi ei liigu, proovisin seest kuidagi seda saada. Panin kruvikeeraja vastu mähist, ja tuli välja, et töötabki. Seegi vähemalt hea. AGA, siiski on midagi ikkagi puudu, sest pütadest särtsu ei saa. Seega minu küsimus on ikka endine, äkki keegi asjatundja teab, mis täpsemalt puudu on?
(03-08-2011, 22:11 PM)Niar Kirjutas: [ -> ]Okei, nonii, nüüd sain küll suure ehmatuse osaliseks. Sain siukse suraka, et ise ka ei usu. Smile
Kuna pütadesse surakas edasi ei liigu, proovisin seest kuidagi seda saada. Panin kruvikeeraja vastu mähist, ja tuli välja, et töötabki. Seegi vähemalt hea. AGA, siiski on midagi ikkagi puudu, sest pütadest särtsu ei saa. Seega minu küsimus on ikka endine, äkki keegi asjatundja teab, mis täpsemalt puudu on?
Sutsaka said,ole sellega rahul.....
Võibolla on mehaanikud juba kallal käinud ja midagi valesti kokku pannud,näiteks see jagamise hammasratas valesse hambasse? Järsku leiad mingid märgid kuskilt hammasrataste pealt.

tere,nagu näha on hammasratas võlli peal mis põõrleb ja ilmselt selle võlli pealt ongi puudu klemmidega eboniit ratas-rõngas mis sädeme matsu vastavalt süüte järjekorrale jagab kaanel olevatele klemmidele.
Sel magneetol pildil paistab kiirendaja otsas olevat- aeglastel pööretal käib hüppeliselt, laksudes, st sädememomendiks keerab nagu vedru pingule ja siis päästab.
(04-08-2011, 08:03 AM)pen.skar Kirjutas: [ -> ]Sel magneetol pildil paistab kiirendaja otsas olevat- aeglastel pööretal käib hüppeliselt, laksudes, st sädememomendiks keerab nagu vedru pingule ja siis päästab.
Jah, täpselt nii, aga kusjuures mõlemat pidi keerates saab särtsu. Nool näitab küll vastupäeva, päripäeva keerates hakkab see nn laksuma, aga vastupäeva keerates annab see kergemini ja tugevamalt särtsu.

Aga aitäh teile vastamise eest.
(04-08-2011, 19:00 PM)Niar Kirjutas: [ -> ]
(04-08-2011, 08:03 AM)pen.skar Kirjutas: [ -> ]Sel magneetol pildil paistab kiirendaja otsas olevat- aeglastel pööretal käib hüppeliselt, laksudes, st sädememomendiks keerab nagu vedru pingule ja siis päästab.
Jah, täpselt nii, aga kusjuures mõlemat pidi keerates saab särtsu. Nool näitab küll vastupäeva, päripäeva keerates hakkab see nn laksuma, aga vastupäeva keerates annab see kergemini ja tugevamalt särtsu.

Aga aitäh teile vastamise eest.

Sellel magneetol on otsa peale sissepressitud nool,mis näitab ära magneeto pöörlemissuuna. Siit hakkab asi pihta. Nool peaks olema selle otsa pool,kus on võlli ots ja kiirendi. Vaata. Siis saab teada õige pöörlemissuuna.
Nool näitabki vastupäeva, ehk vasakule.
Eile ma keerasin mõlemat pidi seda, ja enda arust sain ka mõlemat pidi keerates särtsu, aga võib-olla ma liigutasin lihtsalt kogemata seda natukene vasakule ja saingi särtsu. Ma teist katset teha ei taha, sest see annab ikka suht suure suraka. Smile
(03-08-2011, 23:30 PM)meli666 Kirjutas: [ -> ]Pilt kehvakene, aga minuarust on magneeto täitsa komplektne. Seal suurema plast hammasratta küljes peaksid olema sellised vaskklemmi liistakud, mis pöörlemisel mööduvad nendest neljast jagajakaanes olevatest vaskpunni otstest.
Kui sädet neist neljast väljundist ei tule, siis viga pigem selles, et niiöelda need neli vaskpunni otsa on põlenud lühemaks ja ei jõua sädet korralikult üle enam lüüa.
Teine asi vast selles, et käevahel sussutades asi võibki olla kehvavõitu sädemega. Ma pöördeid ei tea, palju ta originaalis mootorilt saab, aga kui ikka normaalse "valuga" asi pöörlema panna, arvan et siis tuleb ka säde.

Jah, vaskklemmi liistakud on olemas. Hakkasingi praegu just uurima ja vaatama, et need vastklemmi liistakud on täpselt kohakuti vastpunni otstega. Sul võib isegi täiesti õigus olla selle komplektsuse koha pealt ja kõige muuga. Ainult, et vaskpunnid ei tundu üldse lühemaks põlenud. Äkki ongi siis lihtsalt kiiret ja stabiilset pööret magneeto korrektse töötamise jaoks vaja.