Rõõm, et endise NSV Liidu autotootjad suudavad elada edasi kapitalismis.
no need näevad küll suht rõvedad välja. Kõige parem auto on ikka ZAZ 965. Endale tulevikus muretsen kindlalt ühe.
paradoksaalne värk: konkurentsi tulemusena ei saa välimuse järgi varsti aru kas on tegemist sapiku või mersuga
Huvitav kuidas nad suutsid teha uuema auto palju rõvedama välimusega, kui on vanad mudelid :o (965, isegi 968 on normaalsem - vähemalt omamoodi stiilne juba...)
asi tegelikult selles, et praegused autotootjad ellujäämise ja kasumisaamise nimel ei saa arvestada stiiliga, vaid peavad arvestama madalalaubalise ent pretensioonika tarbijaga, sellepärast ongi raskusi mersu, bemari vm. autol vahetegemisel, kõik on sarnasteks muutunud. Vene aja lõppedes olid esimesed lääne masinad kontrastiks vene kandiliste massis, siis nüüd on asi juba vastupidi