automoto.ee foorumid

Täisversioon: Tagakiige eraldamine raamist K-750
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kuidagi ei taha õnnestuda.On kellelgi äkki häid mõtteid?
Nimelt ei saa lahti kahel pool raami olevaid piludega mutreid(kui nad üldse lahti käivad)
Kiige eemaldamiseks tuleb kõigepealt nikeldatud suurte seibidega poldid eemaldada.Järgmisena kiige võllis risti olev polt koos mutriga lahti kruvida ja eemaldada.Edasi sama poole sõrm vaja kätte saada,tükk jamamist selle sõrme eemaldamisega ja kui see käes siis saadki kiige kätte.Kui kunagi sama asja tegin siis koksisin haamriga teda ja üritasin ümber telje keerata,aega läks aga sain tervelt kätte.
Edu ja jõudu.
See on jah väga lihtne nagu Juku ütles et 2 korrda 2´on lihtne seeon 22
Aga milleks vaja seda kiiget näppida kui puksid ok ja siis loksu ei ole,värvida saab vabalt ka küljes olevat kiiget.
(22-07-2011, 18:23 PM)Armex Kirjutas: [ -> ]See on jah väga lihtne nagu Juku ütles et 2 korrda 2´on lihtne seeon 22
Aga milleks vaja seda kiiget näppida kui puksid ok ja siis loksu ei ole,värvida saab vabalt ka küljes olevat kiiget.
Põnev ju teada saada kuidas asi lahti käibBig Grin
Uute puksidega suurem loks kui vanadegaSadvähemalt need puksid mis mulle sattusid.
Asi klaar,mõtlesin lõpuks oma targa peaga ka asja välja.Esimese hooga üritasin mõlemaid sõrmi kätte saada aga välja käib ainult üks.Kogemuse võrra jälle rikkam.
Lammutasin laiali doonoriks mineva raami,et see vähem ruumi võtaks.
Ilma kiigeta mugavam ka liivapritsitada,kruntida,värvida.
Tänud vastajatele.
Hea vastus aga õige et uued viletsamad mis mitukümmend aastat töötanud(isiklik kogemus) kui seepuks töötas 20-40 a. ja loksu ei ole milleks vahetada.(et kahe aasta pärast jälle vahetada)
No aga kas vana puksiga ei või uuesti kokku panna või mis?
Kui need vanad puksid tõesti nii head on(olid).