automoto.ee foorumid

Täisversioon: tsikli küljekastid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas keegi oskaks mulle öelda mis tsiklite pealt need küljekastid-porilauad pärit on:
esimene:
http://fotoalbum.ee/photos/oceano/88239415
http://fotoalbum.ee/photos/oceano/88239417
http://fotoalbum.ee/photos/oceano/88239419
,teine:
http://fotoalbum.ee/photos/oceano/88239421
http://fotoalbum.ee/photos/oceano/88239423
...ja kui juba küljekastidest juttu siis ehk keegi teab ka kus saaksin küljekastid/raami 30-ndate 500 cm3 Standardile. Üks, selline kast on olemas:
http://fotoalbum.ee/photos/oceano/88239645
http://fotoalbum.ee/photos/oceano/88239647
...ja muideks esi- ja tagaratas on ka puudu.

tel. 55 79 709 Andrus
Teine on DKW E300
Kasutan juhust, ehk tuleb kellegile tuttav. Vast ikka tsikli oma? Mootorratta tungraud mahub imehästi ära. [Pilt: motikast%252520suletud.JPG] [Pilt: motikasti%252520tagak%2525C3%2525BClg.JPG] [Pilt: motikast%252520avatud.JPG]
On selge et need pole mingi väikse Wandereri küljakastidSmile Selge pole aga see kuidas need küsitud kastidega haakuvad ...sest Standardi omad need ju ka pole.
Tänan õige ja suunava vastuse eest!
Tõesti on Luxus 200 ja 300 mudelitel sellised raamid-kastid:
http://galerii.tsiklitall.org/displayima...129&pos=13

Ei väsi aga pärimast selle teise kasti kohta ....muideks sellel ei ole väga lai porilaud st. mingi suure tsikli oma see olla ei tohiks st. keskmise suurusega tsikkel suurte küljekastidega.

...ja loomulikult ootan infi Standardi küljekastide kohta. Selle ühe kasti sain paar aastat tagasi Kurtnast Elmo käest - kuskil peab ju see teine pool ka olemaSmile
(02-08-2011, 00:38 AM)asjaarmastaja Kirjutas: [ -> ]Tõesti on Luxus 200 ja 300 mudelitel sellised raamid-kastid:
http://galerii.tsiklitall.org/displayima...129&pos=13
Sinu fotodel olev porilaud koos pakiraami ja kastidega kuulub konkreetselt toruraamiga mudelile DKW E 300.
Luxused ja teised E-d on väikeste erinevustega.
Häbenen oma vähest haritust ja tähelepanuvõimet kuid nagu ilmnes siis mul omalgi üks komplektne Dekkar sellise pakiraamiga ....kuid teised kaks siiski erinevad sellest ühest.
Seda parem aga tarkade klubil oma terasust nende piltide kallal teritadaSmile
Pakuks siis siin välja ka pildi milline see Standard, tema küljekastid ja rattad tegelikus elus ka välja näevad.
http://fotoalbum.ee/photos/oceano/88430283
(02-08-2011, 21:02 PM)asjaarmastaja Kirjutas: [ -> ]kuid nagu ilmnes siis mul omalgi üks komplektne Dekkar sellise pakiraamiga
ehk näitad pilte? Ma ei ole kuulnud et neid Eestis väga oleks.

Aga palun, siin nad on! Kahjuks või õnneks pole tsikli puhul tegemist toruraamiga - ikka stantsraam on. kui ma aga hakkan asjas mingit loogikat taga ajama, siis ega pole mingit seost sellel et just toruraamiga tsiklil peaks olema stantsitud pakiraam - pigem siis juba toruraam peaks seal ehk olema ....kui just faktid ja kindlad andmed mu teooriat ümber ei lükka?
http://fotoalbum.ee/photos/oceano/88469209
http://fotoalbum.ee/photos/oceano/88469211/
Muideks vähemalt minu dekkaritel käib tagaporilaua tagaots hingega ....kuid siin pildil ei käi. On see siis mingi erinev modifikatsioon või mis?
Nüüd siis ka erinevused
1. Kollase dekkari peal on pakiraam stantsitud ja ümara kujuga. Identifitseerimisel oleval on sama asi aga tehtud painutatud nurkrauast
2. Kollase dekkari peal oleva pakiraami altkinnitused ei ole needitud ja needitud on lisakõrv hingega osa raami hoidmiseks. Identifitseeritaval on aga on alt otsad külge needitud ja puuduvad kõrvad porilaua otsa hoidjale.
3. Kollasel on pakiraami küljes olev porilaua kinnituskõrv ühte pidi ja identifitseeritaval teist pidi.
On see siis nüüd aasta ja modifikatsioonierinevus ....või tegemist sootuks millegi muuga?
Sinu SB on mitme põlvkonna jagu noorem ja otsida sarnasusi 1920.aastate E-seeria mudelitega ei ole mõtet sest neid sisuliselt ei leidu.
Toruraami olemasolu kinnitab pakiraami eesmise osa kinnituskõrv ja poldiaugu suurus, sealtkaudu kinnitub pakiraam poldiga raami mootoritaguse püstoru külge (polt keeratakse raami püsttoru otsast sisse). Järgmise põlvkonna stantsraamiga Luxus 200 ja Luxus 300 mudelitel mis kasutasid identset pakiraami, asus porilaua-pakiraami eesmine kinnituskronstein juba raami küljes. Sinu piltidel olev lahendus oli kasutusel 1928.aastal tootmises olnud E200 mudelil ja ka sama põlvkonna E300 ja Z500 mudelitel. Kusjuures pakiraam oli kõigil kolmel mudelil universaalne, varieerus vaid tööriistakastide olemasolus või puudumises, näiteks E200 ja Z500 kasutasid kahe kandilise kasti asemel silindrikujulist tööriistakasti sadula all ning pakiraamil olid kastide kohad tühjad. Säilinud plekitüki riismed porilaua tagaosas on olnud tugijala fiksaatorklamber, mis välistab E200. Z500 ja Z500 Sport porilaua tagumises osas käis käepide hargile tõstmise lihtsustamiseks ning porilaua esiosa oli oluliselt laiem kui teistel mudelitel. Järgi jääb seega toruraamiga E300.
Silmaringi laiendamiseks - DKW E200 toodeti algselt (aastatel 1925 kuni märts 1928) nimetusega E206 ja kasutati torust pakiraami, st. loogiliselt sobivamat. Pärast 1.aprilli 1928 Saksamaal vastuvõetud uut maksuseadust vähendati mootori kubatuuri endiselt 206cm³ 198cm³'le ja uueks mudelinimeks sai E200, kus lisaks veel mõnele disainimuudatusele võeti muuhulgas kasutusele stantsitud pakiraam. Septembris 1929 asendati E200 uue põlvkonna stantsraamiga Luxus 200 mudeliga, millel jätkati sama pakiraami ja sama mootori kasutamist.
Assaaaa!! See selgitus võttis tummaks ja jalutuks. Ega ei oodanudki nii põhjalikku selgitust ....kuid kui juba sain siis tänan ammendava avastuse eest .....va "Müts maha!" entsüklopeediliste teadmiste omaniku ees.