automoto.ee foorumid

Täisversioon: Tundmatu jagaja
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
[attachment=36454][attachment=36455][attachment=36456][attachment=36457]
Sattus pihku selline vene päritolu ekraniseeritud jagaja R-100, väidetavalt ei ole GAZ-69 ega ka UAZ jagu. Samas vastupäeva pöörlemine.... äkki ikkagi UAZ varasem mudel....? Kuna endal pole sellega suurt peale hakata ning kui keegi leiab, et just see jupp on puudu, siis.... Toungue
Meenutab mulle militaar otstarbega 407 mootori jagajat nagu siin:
[Pilt: 88cdaf23b10adbc3-main.jpg]
Ütlen kohe ära,enne kui keegi tuleb siia tögama,et pole militaar otstarbega 407 mootorist kuulnud. Siis: sõjaväe ladudes selliseid varjastatud elektrisüsteemiga mootoreid oli ja ma usun,et kasutati neid miskit jõujaamal. Vähe usutav,et mõnel autol,sest mossedest sõjaväe tehnika koosseisus pole nagu kuulnud?
Muus osas peaks olema nagu 407 mootor ikka aga lihtsalt varjestatud küünlajuhtmetega.
Tankurautol TZ 20 ajas lennuki tankimisel selline mootor pumpa ringi.
Tundub, et tundmatu jagaja ei olegi nii väga tundmatu. Mosse teema oli minu jaoks esialgu välistatud sellel põhjusel, et mosse ise sõjaväes ei ruulinud, kuigi ka 403 oli 4x4 veolisena tootmises. Kas moskvitsi mootor jagaja käib päri-või vastupäeva? Kõnealune jagaja vastupäeva.
Mosse mootoreid kasutati tõepoolest sõjaväe jõujaamades. Olen näinud ja katsunud.
Olid ju miskid paadid moskvitši mootoriga, kas 412 või 408. Vähemasti Haapsalu vetelpäästes 70-ndate lõpupoole oli.
Kui vastupäeva käib siis kindlalt mosse jagaja. Paatide koha pealt, olen näinud 412 mootoriga paati aga need olid siiski levinum tarbekaup. Sõjaväes kasutati veel miskeid eriotstarbelisi dessant paate aga ,mis mootorid neil olid seda ei tea.