automoto.ee foorumid

Täisversioon: minsk m1m 1961
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere.

http://www.okidoki.ee/item/917640/

Kuna plaan antud masin soetada, siis uuriksin veidi tagamaad. Kas on ja mida on juurde pandud , mis ei ole antud mudelile iseloomulik. endal lihtsalt jäi paar lahtist küsimust. Kas summuti on öige? Kas peaks olema kalasaba? Kas esituli on öige? Osadelt internetist leitud piltidelt vöiks väita ,et peaks olema tulekörval spidomeeter.

Aga kuna täpselt ei suutnud leida samast ajastust pilti, siis jäidki mu küsimused lahti. Äkki saavad targemad aidata.

Timmo
Esimese põlvkonna M1M-dl oli kalasaba (M1A, K125 oma), spidokas laternast väljas jm erinevusi, hiljem juba selline nagu pildil. Ja ega mina pildilt suurt ei näe, mis ja kuidas, tagaamordid vb vahetatud, igatahes ei paista liigend friktsioon amorte teleskoopide taga, muidu rohkem ei näe iriseda..
Bensiinipaagi kork on Jawa oma...
Minul 1957a M-1-M erinevused on siis lamp ,spido eraldi,amordid.Kajuks pilti ei saanud suurendada paljusid asju ei näe, vot paak ka erinev minul kiri sisse pressitud.
Minu arvamus et 61 võis ollagi niisugune,57 või 61 seal oli kindlasti juba erinevusi palju.
Sain ka ise veidi targemaks, kui uurisin teisi foorumeid.

Nimelt minu andmed pärinevad järgnevast teemast http://foorum.tsiklitall.org/showthread.php?tid=245

Löik teemast :
1957-1961 : Mudel M1-M (hiline). Mudeli hilisemal ümbertöötamisel loobuti akust ja „elektrikarbist“, varasem "kalasaba" vahetati sigar-tüüpi summuti vastu. Pressitud paagikirja asendamine vesiembleemiga (suures osas kopeerituna firmalt "Maico") toimus ilmselt erinevate partiide kaupa ajavahemikus 1956-1958 (mitmed üksteisele vasturääkivad näited elust enesest). Hilistel mudelitel kasutati esmakordselt pruunika dermantiiniga kaetud sadulaid. Spidomeeter ja signaal paigutati esilaterna korpusesse, varasem "lapik" tulede lüliti asendati unifitseerimisajastul laialt levinud ümara isendiga.

Üldiselt oli M1-M põhikujult väga sarnane brittide BSA Bantam D1 1950a. mudeliga. Uue vedrustusega läks nii nagu ikka : taheti paremat aga välja kukkus...LIIGA PEHME

Seega tundub et asi on ikkagi öiges koosseisus?
Igatahes lähen käin ja vaatan asja üle, kuna tuula valmis enamvähem siis heaaeg uus masin ette vötta.

Timmo