automoto.ee foorumid

Täisversioon: K: GAZ 51 süüte probleem
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere

Äkki oskab keegi nõu anda. Nimelt probleem selline auto põletab järjest süütepoole maha. Esimene süütepool põles selle pärast et variaatori otsad olid süütepoolil valesti. Nüüd otsad õieti, aga probleem sama vahetatud pooliga umbes 70 km sõita ja probleem algab nimelt hakkab väga tugevalt vahele jätma.. Öö läbi seisis siis peale seda sai 10 km sõita. Ühesõnaga kui jahtub siis saab natuke veel sõita. Kontrollisin ka starteri küljes oleva lüliti ära, et äkki peale käivitust on ikka variaator vahelt väljas, aga lüliti korras. Oskab keegi veel nõu anda mida järgmisena vaadata?

Tervitades Jüri
Kas ei peaks mitte vastupidi olema, et mootori töö ajal on variaator süütepoolil vahel süütepooli kaitseks ja starteri andmisel sillatakse variaator ära, et säde käivitamise ajal oleks tugevam? Kooliajast on nii meelde jäänud. Või sain su postitusest valesti aru?
Järgmisena vaata variaatori juhtmeid, need võivad omavahel lühises olla ja sa ei saagi variaatorit vahele lülitada. Süütepooli sees lühiskeerud annaksid ka suurema voolutarbe aga siis vist ei käivituks üldse, sest väljuv sädemepinge oleks madal. Või oled ikka miskit valesti ühendanud ja parem mõni oskaja paneb paika. Waltri jutt kah õige.
kontrollin juhtmed ka üle. Walteri jutt õige, ja ongi ju kirjas et peale käivitust on ikka variaator vahelt väljas ehk siis mootori töötamise ajal on ikka tugevam säde. Aga see selleks väljendasin ennast järelikult keeruliselt algul. juhtmed peaks õieti olema sest valesti ei annagi süütepooli peal panna klemmi avad erineva suurusega ja võrdlesin töötava masinaga sellel sama moodi. Aga muutub ka midagi kui panna täiesti tavaline süütepool näiteks sigulli oma?
säde nagu peaks käivitamisel tugevam olema ja pärast, töötamisel, mitteRolleyes
täpselt nii
(18-08-2011, 16:55 PM)Myrka00 Kirjutas: [ -> ]ja ongi ju kirjas et peale käivitust on ikka variaator vahelt väljas ehk siis mootori töötamise ajal on ikka tugevam säde.

Just vastupidi peab olema, käivitamisel on vahelt väljas ja tugevam säde. Sellepärast põletab läbi, et pikka aega ei kannata ülekoormusega töötada. Variaatoor ehk eeltakisti piirab voolutugevust pikemal mootori töötamisel ja ei lase läbi põleda.
Jah olengi sellest aru saanud kirjutan oma esimese postituse lause uuesti ja tõlgin lahti. Kontrollisin ka starteri küljes oleva lüliti ära, et äkki peale käivitust on ikka variaator vahelt väljas, aga lüliti korras. Ehk siis mõtlesin olukorda kus äkki starteril olev lüliti on lühises ja peale käivitamist on tagant ära ja seetõttu on säde liiga tugev ja põletabki poole maha, kuid see lüliti korras. Ei oska end kuidagi vist loogiliselt väljendada. Ühesõnaga tööpõhimõte on mul juba algusest selge, et kui autot kävitatakse on variaator vahelt väljas ja antakse tugevamat sädet ja kui starter vabastatakse siis lülitub variaator järgi.
Küünalde kontaktivahed on ikka õiged? Kui nt 2 mm vahed, siis kus see sähmakas ikka läheb, kui kütab pooli. Variaatoriga seotud probleemid peaks ka enne välistama. Jagaja kontaktivahed on ka õiged?

Eksta üks jupp-jupi järgi rikke välistamise küberneetika ole, aga kui asja saab,siis rõõmutunne on geomeetriliselt kasvanud iga ponnistuse võrra.

Tervitab,

IP
Katkesti kontakte lahutades vaata, kas sädelus on nende vahel tugev. Kui väga pritsib sädet nende vahelt, on viga kondensaatoris, selle tulemusel on ka kõrgepinge säde nõrk ja punakas ja puudulik.