automoto.ee foorumid

Täisversioon: Kus valmistatakse plokikaane tihendeid ?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,

Oskab ehk keegi juhatada mõne töökojani Tallinnas , kus valmistatakse plokikaane tihendeid ?
Remondin just ühe vanemat sorti kahepütast Yamaha 30 HP paadimootorit, Yamaha esinduses öeldi, et sellele mootorile enam tihendeid ei saa tellida.


parimat soovides,

Daniil
Võib-olla on siiski lihtsam originaal hankida, varuosakataloogist (nt boats.net) detailinumber ja guugeldada. See on vana tõde, et Eesti Yamu esindusest pole mõtet vanadele liikuritele juppe küsida. Ebay jms. kohad samuti abiks.
Kalamehest mooturi omanik teadis rääkida, et kalad põlevat nõus ootama, kuni tihendid arusaamatu tarneajaga väljamaa saidilt kohale jõuavad, ilmselt saaks kohapeal kiiremini valmis selle tihendi, kui leiaks valmistaja.


Parimat,

Daniil
Nuh, kui kaladel seoke valu on, ehk kogunevad ise paadisilla manu.Big Grin
Et kalamehel vähem aerutada oleks, või nii ....Cool


Vabalt võib tihendi vineerisaega pehmest alumiiniumplekist välja saagida...
ksf. Veteran, hea soovitus, ise kaalusin vaskplekki, aga oli kahtlus, et merevees see kaua ei kesta, alumiinium peaks vist sellistes oludes paremini vastu ? Seoses sellega veel üks küsimus, kuidas saaks alumiiniumpleki pehmemaks, kas kuumutamine aitab ?
(20-08-2011, 10:06 AM)Daniil Kirjutas: [ -> ]ksf. Veteran, hea soovitus, ise kaalusin vaskplekki, aga oli kahtlus, et merevees see kaua ei kesta, alumiinium peaks vist sellistes oludes paremini vastu ? Seoses sellega veel üks küsimus, kuidas saaks alumiiniumpleki pehmemaks, kas kuumutamine aitab ?

Vaskpleki saab kuumutades pehmeks. Alumiinium on piisavalt pehme ja sobib tihendiks, olen valmistanud ka Ford Eifeli mootorile plokikaane tihendi, kestis küll.
Merevee vastu on vask ilmselt kindlam...
Kui see tihend l'heb silindri alla siis saad abi Volga poest Tallinnas. Paar pa'eva tagasi ka'isin tihendimaterjali ostmas. Venemaalt toodud spets materjal. Kohapeal oli paksused 0.8. Tellisin selleks p'evaks endale 0.4mm materjali aga seda ei leitud sellel hetkel poest u;les.
(20-08-2011, 11:40 AM)Veteran Kirjutas: [ -> ]Vaskpleki saab kuumutades pehmeks. Alumiinium on piisavalt pehme ja sobib tihendiks, olen valmistanud ka Ford Eifeli mootorile plokikaane tihendi, kestis küll.
Merevee vastu on vask ilmselt kindlam...

Vask on küllaltki korrosioonikindel. Merevesi talle suurt halba ei tee, pika aja peale ehk küll.
Nii alumiiniumit kui ka vaske on võimalik lõõmutada. Lased gaasipitsiga detaili hõõguvpunaseks ja kastad vette, kui jahtumist muidu oodata ei viitsi. Nii talitatakse vasega. Alumiiniumi kohta ei tea, aga vask muutub tugevamaks igasuguse painutamise, tagumise jms peale. Ilmselt on alumiiniumiga samamoodi.
Räägitakse, et alumiiniumi lõõmutamine käib pisut üle 400 kraadi. Ehk siis ikkagi tuleb detail punaseks lasta.
Alumiiniumit punaseks vast ei ole võimalik lasta, ta lihtsalt sulab/põleb ära...
Vasega on küll võimalik igasuguseid ,,trikke,, teha.
Alumiiniumi sulamistemperatuur jääb ~600 kraadi kanti, nii et 400 kraadiga peaks olema võimalik opereerida.
tere,olen kuulnud et Viljandis on mees kes teeb järgi kõik blokikaane tihendid mis vaja,minu sõber sai sealt abi ja on rahul,kontakti peaksid saama ksf Talupoeg-Taluja kaudu.