automoto.ee foorumid

Täisversioon: jawa jumpsib
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2

marx 17

käivitades tsikli ei kustu aku tuli ära, kontrollisin kõik üle ühtgi viga ei leidnud, sõitma minnes jäi üks silinder vooluta, tuled toitis ilusti ara ja isegi peale pikka sõitu läks vändast käima:o äkki keegi oskab õelda milles võiks viga olla?
laadimine nõrk juhtmed ehk küünla juhtmed kontrolli üle Smile jne edasi endal on ka izi voolus kala sees Sad millegi pärast kooleb aku ära kui keeran süüte sisse Sad
ühesõnaga ei lae.

enne kui lähed süviti asjasse ja lammutama hakkad, uuri järgi kõik juhtme ühendused. mul tuli jupiteril relee küljest kogu aeg üks klemm lahti.
krt laeb küll Smile aga ma ei saa aru enam... kui ta ei laeks siis sureks ta ju ka sõidu aeg välja ? soojast peast on vända pill
Tuli ära ei kustu-selge pilt,ei LAE!:haige
miks sa seda arvad et tuli ära ei kustu ? tuli kustub ära aga juba enne käivitamist ehk vajub ära Sad ja ma käima ei saagi teda süüde(säde) kaob ka ära ju ilma vooluta :haige juba sellest mootorist Sad
ma rääkisin Marxi jahvist:smug
my bad Wink
Raigo, sinu 6v töötab (mitte käivitub, kuid lükates saab ka ilma akuta tööle, kui korras on) ka ilma akuta suurepäraselt. see, et mootor töötab, ei tähenda veel seda, et ta akut laeb. ei pruugi.

ja see, kui aku tuli põleb edasi ja üks pütt tagant ära kukub, viitab sellele, et aku on tühjaks saamas (seega ei lae akut). üks süütekomplekt on teisest alati kehvem ja seetõttu kaobki üks pütt enne tagant ära, teisega võib (aga ei pruugi) veel sõita saada.

PRIITO

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: marx 17
käivitades tsikli ei kustu aku tuli ära, kontrollisin kõik üle ühtgi viga ei leidnud, sõitma minnes jäi üks silinder vooluta, tuled toitis ilusti ara ja isegi peale pikka sõitu läks vändast käima:o äkki keegi oskab õelda milles võiks viga olla?
Mul 638ga oli ka sama asi. Aga mul oli probleem selles, et harjad olid tükkideks lennand seal geneka peal. Ja siis polnud muud, kui ostsin uued ja laadis nagu püss

PRIITO

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: marx 17
käivitades tsikli ei kustu aku tuli ära, kontrollisin kõik üle ühtgi viga ei leidnud, sõitma minnes jäi üks silinder vooluta, tuled toitis ilusti ara ja isegi peale pikka sõitu läks vändast käima:o äkki keegi oskab õelda milles võiks viga olla?
Mul 638ga oli sama mure- ei laadiunud järsku enam. Otsisin kaa viga juhtmetest, aga viga oli hoopis selles, et harjad olid puruks läinud. Ostsin uued, laeb nagu püss. Aga enne seda oli veel jama sellega, et geneka peal need kaks traati (ma ei tea mis special nimega need on), üks neist oli katki, ei andnud ühendust. Smile

0zz

kuidas siis aru saada kas laeb või mitte?

kui töötavast peast testriga mööta aku klemmidelt on mingi 15,xx volti... laeb?
sellejärgi peaks nagu laadima Smile

PRIITO

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: 0zz
kuidas siis aru saada kas laeb või mitte?

kui töötavast peast testriga mööta aku klemmidelt on mingi 15,xx volti... laeb?

... siis peaksid sa ju aru saama, et kui see punane tuli (mis näitab aku järelolekut) ära kustub, siis asub aku laadima ja elekter võetakse geneka abiga.
minupoolest pane või mingi labane ampermeeter aku järgi. see näitab ära ka voolu suuna ju. ehk siis vaata, kas peale käivitamist vahetab märki või mitte. muidugi koolifüüsikast on mul juba mõni aeg möödasBig Grin

scratchy

mul ka see punane tuli põleb koguaeg, aga julgen arvata, et aku ikka laeb...
ja ega siis see, kui tuli kustub, ei tähenda veel seda, et akut kindlasti laeb. tuli kustub ju siis ära, kui vool teistpidi liikuma hakkab. ka nulliligidane laadimine võib ju olla, tuli kustub ikka ära.

PRIITO

Jawadel peabki nii olema, et (selle 638 tüübi omad) tuli kustub ära, kui generaator hakkab ise piisavalt voolu tegema. Sellist juttu olen ise kuulnud vägaaa paljudelt tüüpidelt ja näha on, et see asi peab siiski paika, kuna mul (vahepeal oli kaa nii) põles ta kaa ja peale paaritunnist sõitu: vii aga uuesti laadima aku. Scratchy, kaua sa siis sõita saad? :keersilm
selle tulega võib olla nii...
genekas teeb voolu küll ja tuli kustub kah ära aga akut ei lae kuna: Geneka (või pingeraagulaatori) väljundpinge on umbes 12V... aku tahab saada aga laadimiseks ikkagi ülepinget. 12v süsteemides peaks olema reaalne pinge 13-14V
laadimist saab lihtsalt kontrollida, pane mootor tööle ja pane testri otsad aku peale ja kui 6v süsteemil on pinge pisut üle 6v ja kõrgematel pööretel on 7-8v siis laeb täitsa korralikult ja 12v puhul peab olema suurtel pööretel u.13-14v, kahetaktilistel on üldiselt see laadimisvoolu pinge pööretest sõltuv.
Lehti: 1 2