automoto.ee foorumid

Täisversioon: ASTRA G TEEB TRIKKE
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere. Mul ka jama mootori jukerdamisega.RolleyesAstra G 1,4 Ecoteh hakkas vaikselt vahele jätma, algul keskmistel pööretel ühtlasel sõidul, nüüd töötavad kõik neli pütti ainult külmast peast ja soojast ühtlase vast veerand gaasiga. Algul oli tunne, justkui küünlad õhtal. Sai vahetatud, kuigi vanad veel ok. Aga ei midagi. Kuna sellel isendil puuduvad küünlajuhtmed, sai vahetatud süütekassett. Ei mingit muutust. Üle sai käidud pistikud ja juhtmekimbud, ei midagi. Õlid filtrid ok,rihma ressurs poole peal. Kütusekulu ka tunduvalt suurem. Samas surved ok ja ühtlased. Vast pihustid või mõni andur.
Ehk on lugupeetud kaasfoorumlastel kogemusi sel teemal või sama mure?
üks variantidest oleks lamda ... seda tasuks kontrollida kohas kes antud asjas ka pädevad on ... seda oskavad enamus töökodades kontrollida kas andur töötab või ei ... kui aga andur annab valet infot siis sellega jäädakse jänni ja tihtipeale jääb probleem tuvastamata ...
Kas "surved ühtlased" tähendab bensusurvet vöi silindrite oma?
Kui külmalt töötab siis saab ta rohkem bensiini, temperatuuriandur?
Jah, ühtlased surved on silindrites, bensupumba survet ei tea, vast kui on madal, siis ei saaks ju n.ö bentsu peale, mootor puterdaks ja bensukulu poleks eritri suurem, pigem jõudu vähem (seda nalja tegi mul üks teine liiklusvahend). Lamdaga on nii, et võtsin korra pistiku lahti, lõi vea tule põlema, aga muutusi ei olnud. Väga võimalik, et mõni andur (temp. aga kus see on, kas termoka juures või mujal?). Või koguni aju on otsad andnud (auto oma muidugi).
Ehk teab keegi head ja usaldusväärset diagnostika kohta.
Igatahes tänud senise info eest, muidu ju targemaks ei saa, kui ei küsi...
Cyllionu
(02-09-2011, 11:59 AM)Cyllionu Kirjutas: [ -> ]Väga võimalik, et mõni andur

Kas siis veakoodide lugemine midagi ei näidanud?

Edit: typo
(01-09-2011, 23:35 PM)Cyllionu Kirjutas: [ -> ]Sai vahetatud, kuigi vanad veel ok.

Mis nägu need vanad olid? Helepruun, must ja ligane, valge?
Kinnijäänud EGR võib mootori puterdama panna, aga kõigepealt ikka veakoodid välja lugeda.
(02-09-2011, 11:59 AM)Cyllionu Kirjutas: [ -> ]Jah, ühtlased surved on silindrites, bensupumba survet ei tea, vast kui on madal, siis ei saaks ju n.ö bentsu peale, mootor puterdaks ja bensukulu poleks eritri suurem, pigem jõudu vähem (seda nalja tegi mul üks teine liiklusvahend). Lamdaga on nii, et võtsin korra pistiku lahti, lõi vea tule põlema, aga muutusi ei olnud. Väga võimalik, et mõni andur (temp. aga kus see on, kas termoka juures või mujal?). Või koguni aju on otsad andnud (auto oma muidugi).
Ehk teab keegi head ja usaldusväärset diagnostika kohta.
Igatahes tänud senise info eest, muidu ju targemaks ei saa, kui ei küsi...
Cyllionu


lamda lahti ühendamine ei pruugi midagi näidata ... samuti ei loe veakoode kui andur töötab aga annab valet infot ... aitab ainult diagnostik, kes oma ametit tunneb ... üks selline asub Paides ... paar aastat tagasi oli endal sarnane probleem ...
esinduses jahuti ka , et lamda toimib ... Paide vend võttis asja tõsiselt käsile ja selgus, et lamda tõesti toimib aga edastab valet infot ... seetõttu suurenes ka kütusekulu ja kohati kadus mootoril jõud ... panime uue lamda vahele ja asi toimis ning toimib siiamaani ...
sinu autol neid andureid juba veidi rohkem ... seega ka rohkem võimalusi ... seetõttu otsi kõigepealt spetsialist kes oma tööd tunneb ... kogemustele tuginedes on margiesindused tihti need viimased kohad kus asjalikke vendi leidub ... kui Paide sulle kaugeks ei jää, siis selle venna kontaktid leian vast üles ... pidavat olema Eestis üks parimaid ...

Nende ooplitega ongi ainuke variant diagnost!
On ka teine-kuusakoski.