automoto.ee foorumid

Täisversioon: Kodarveljed
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Teab keegi kas eestis teeb keegi neid ka kohapeal.
Soov saada 8-9 tollised kodaratega veljed (nagu titevankril).

V6i on keegi ka mingi projekti raames piisavalt informatsiooni saanud, kust neid leida/otsida.

Vankrite rattaid hakkavad plstmassitootjad yle v6tma ning vanemate mudelite kodarvelgede komplekti hinnad on yle m6istuse (25€ per velg).

T2nud
Mitte keegi ei tea/tee?
Aitaks, aga tõesti ei oska. Ehk kirjeldad probleemi natuke täpsemalt, võib olla siis keegi oskab midagi öelda. Millele, millise kandevõimega sul vaja on?
Kui 25€ on üle mõistuse, siis ära tegele selle projektiga või otsi midagi muud...
See on eesti keskmise töökoja keskmine tunnihind, aga mis velje sa tunniga valmis teed...?
Ole normaalne.
No 25 € ma v6in maksta kui need veljed tehakse t2pselt sellised nagu ma soovin.
Aga kui ma saan vaadata miniatuursel pildid, et ehk sobib ja muid parameetreid ei ole siis on kyll paljuke..

Lapsele teen autot, mida ta omal j6ul edasi liigutab.
Kere kujule kohased oleksid kodarveljed..
..muud v2ga midagi - ca 200 x 20 (max 30) mm rattad praktilises m6ttes.
Ilu eesm2rgil peaksid olema ca 7 tollise veljega k6rge profiiliga rattad.
Kodarratta saamiseks on tarvis:
- velge;
- rummu;
- kodaraid.
Nagu nähtub, on kodarvelg kodarratta üks komponent.

Velje ja rummu kodaraaukude arv peab olema sama ja tangensiaalkodarate (töötavad tõmbele) korral jaguma neljaga. Velje, rummu ja kodarate tugevus peab vastama oodatava kodarratta kandevõimele. On ju kodarrattaid kasutatud alates lastejalgratastest suurtükkide ja luksuslimusiinideni välja. Siia tuleb veel lisada kodarratta omaniku soov ratta suuruse (läbimõõt, velje laius) osas ning võimalik ratta kinnitus (kas auto moodi ühest otsast või jalgratta moodi kahvli vahel). Sellest viimasest võib sõltuda rummu konstruktsioon.

Me keegi ju senini ei tea, kas Sa soovid neid kodarrataid kasutada jalgrattal, mootorrattal, autol, suurtükil või tuumaraketi vedukil.

Head otsimist-tegemist-meisterdamist, aga sellele peab eelnema tehniliste andmete täpsustamine (minu erakogus on tõenäoliselt mõned üleliigsed jalgratta kodarrattad, velje läbimõõduga 20"-28", kodarate arvuga 32 ja 36).
(17-09-2011, 10:39 AM)valdo Kirjutas: [ -> ]Me keegi ju senini ei tea, kas Sa soovid neid kodarrataid kasutada jalgrattal, mootorrattal, autol, suurtükil või tuumaraketi vedukil.

Valdo, meie teame! Sest meie loeme! Toungue Antud juhtumi puhul ei ole tegu tuumaraketi vedukiga, nii imelik kui see ka ei ole.
Jah, sest ka rabas käimine teeb pea selgeks ja sõnad arusaadavamaks.
(17-09-2011, 19:57 PM)Turbiin Kirjutas: [ -> ]Jah, sest ka rabas käimine teeb pea selgeks ja sõnad arusaadavamaks.

Wink

http://i53.tinypic.com/28gy0xs.jpg


Ehk sobiks sellised või sellised?