automoto.ee foorumid

Täisversioon: T 25 hüdraulika ajab õli välja
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas keegi oskab öelda t 25 hüdraulika ajab õli välja enne jagajat, klapist, mis võiks olla viga, jagaja on uus ja hüdraulika ise toimib tõstab normaalselt.
Mul sama probleem - tilgun hüdrojaoturi alt.
Ei tea kas hüdrosüsteemi ummistunud filtris võiks porbleem olla?
Võtsin teise maha ja puhastasin ära, aga proovida ei ole veel jõudnud.
Arvasin ise, et tõenäolisem viga on jaoturi tihendeis.
Vene jagaja peabki tilkuma.....
Viga selles,et igasugused kummitihendid on veidi peenemad,kui võiks olla. Algul peab,kuid peale mõningast tööd hakkab igast nurgast läbi laskma. Kui tahate,et ei tilguks,ostke makaroni ja liimige veidi jämedamast kummist uued rõngad,muidugi on saada ka võibolla samas mõõdus kuid jämedamast kummist tihendeid. Vaat siis hakkab pidama. Vaesemad kerisid ka vanasti niiti igale poole alla..... Praegu vist nii vaene aeg enam pole. Inimesed käivad kosmoses ja tihendipuudust ei tohiks ka olla....Wink
Kulmps- mis klapp saab olla enne jagajat? Tean, et kabiiniga põkad 80-tel tulid juhiruumi soojendusega- oli ventiil pandud enne jagajat. Ava ahtamaks keerates hüdroõli kuumenes ja pidi siis sooja andma. Vaat see ajuvaba lahendus küll kippus tilkuma. Land- õlifilter tagasivoolul. Kui filter täis, siis tagasivoolu rõhk tõuseb kuni avaneb filtris möödavoolu kuulklapp. Rõhutõus võib välja suruda jaoturi alumiiniumist põhja papptihendi, põhi võib isegi mõraneda, sest pindala suur, seega ka mõjuv jõud suureneb tunduvalt. Teine koht- iga kangi munakal kahe kausi vahel kummrõngas, mis kipub kuluma. Neid saab kohapeal vahetada- keera 6tk M6 polti (2-ne jagaja) või 8 tk (3-ne jagaja) ära ja tõmba jagaja hoovastik pundis välja. Üks kummirõngas näppu ja poodi jne. Natuke vandumist ja õlis solbertamist ja asi saab väga hea.
Kas selleks peaks siiski hüdrojaoturi tihendid ära vahetama? Mul on remondikomplekt olemas küll, aga tundub, et ta mahavõtmine ei ole kõige mugavam üritus - pool kabiinipõranda all ja pool põranda peal. Lisaks ühe õlitoru mutter (vasakul) just põranda tasapinnas, ei saa õieti ligi alt ega ülalt.

(21-09-2011, 21:50 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas: [ -> ]Vene jagaja peabki tilkuma.....
Viga selles,et igasugused kummitihendid on veidi peenemad,kui võiks olla. Algul peab,kuid peale mõningast tööd hakkab igast nurgast läbi laskma. Kui tahate,et ei tilguks,ostke makaroni ja liimige veidi jämedamast kummist uued rõngad,muidugi on saada ka võibolla samas mõõdus kuid jämedamast kummist tihendeid. Vaat siis hakkab pidama. Vaesemad kerisid ka vanasti niiti igale poole alla..... Praegu vist nii vaene aeg enam pole. Inimesed käivad kosmoses ja tihendipuudust ei tohiks ka olla....Wink


Mul kah kabiiniga, täpsemallt raamiga. Ventiili ega klappi ei ole märganud...

(21-09-2011, 22:15 PM)pen.skar Kirjutas: [ -> ]Mis klapp saab olla enne jagajat? Tean, et kabiiniga põkad 80-tel tulid juhiruumi soojendusega- oli ventiil pandud enne jagajat. Ava ahtamaks keerates hüdroõli kuumenes ja pidi siis sooja andma. Vaat see ajuvaba lahendus küll kippus tilkuma.

Kõige tähtsam asi on vea ülesotsimine. Kui keegi ütleks mis viga,siis on ju hea asi korda teha ja läheks lõbusalt...Smile
Kõigepealt soovitaks survepesuriga korra üle lasta. Pärast siis on kohe näha,kust õli immitseb. Muidugi kui on näha. Ja siis juba tuleb otsustada,mida järgmiseks ette võtta. Eks see jaoturi mahavõtmine on paras pusimine. Kuid midagi pole teha,kui tilgub siis korda vaja ikka saada.
Mis nendesse müügil olevatesse tihendite komplektidesse puutub,siis olen sattunud ka sellise komplekti peale,et ikka peenemad,kui vaja oleks. Eks siis peab jälgima ise,kas sobib või mitte.