automoto.ee foorumid

Täisversioon: iz49, 56 ja kovrovets
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere kuna suve alguse poole sai soetatud 3 ülalpool nimetatud liikurit siis mõtlesin ka siia teema teha, et endal (ja teistel) oleks hea järge pidada mis tehtud on.
Alguses otsisin küll ainult 49sat aga kuna sel hetkel oli täpselt õige summa krõbisevat taskus ja kovrovets tuletas ka lapsepõlve meelde siis sai nad kõik ära toodud. Plaan on 49 ja k ära restaureerida ja 56ega ei teagi mis teeb hetkel.
[Pilt: 19475713978963_t.jpg]
[Pilt: 19475755e53be5_t.jpg]
Peal on tal vaheplaadiga akuvaba süüde ja töötab sellega väga kenasti, muidugi tuleks mootor lahti võtta kuna minek on suht nadi. Veel vaevab teda õlitamist vajavad esiamordid ja kinni olevad tagaamordid(on seest tavotti ääreni täis??? kas seal mitte mingi vedelam ollus ei peaks olema?), trossid annavad ka üksteise järel saba ja kett suht väljaveninud.
[Pilt: 19475777513d61_t.jpg]
[Pilt: 1947579797ee0d_t.jpg]
Selle isendiga tundub olema selline huvitav lugu et ta on sõitnud ainult 9 km!
[Pilt: 19475825e76685_t.jpg]
Seda järeldan ka sellest et karburaatori katte all on sellist kollakat paksu määret ja kõik on puhas ja ilus ja ratas ise peaaegu täiesti komplektne(välja arvata süütemäng mis mõnele rattale varuosaks on läinud).
[Pilt: 1947584562ec62_t.jpg]
Nonii, kevad käes mõtlesin et teen ühe posti vahepealsetest tegemistest!
Lisan alustuseks pilete ajalises järjekorras ja siis väheke juttu ka.
[Pilt: 20054675b595b8_l.jpg]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1]
[Pilt: 1][Pilt: 1]
[Pilt: 1][Pilt: 1]
Lisan siia lõppu ka albumi lingi kuna ei postinud kõiki pilte , ärge siis näkku lööge kui liiga palju pilte sai Wink

Algust sai see mõte sellest kui proovisin 56 mootorit natuke ringiajada(korralik laagri ja sõrme loks). Silindipeal oli küünla keerme ülemine osa pudruks keeratud, sinna sisse sai ajutiselt suss klapp keeratud(uus pea ootab vanast kodust ära toomist). See sodi seal sees tundub olema viimase õli jäänused mis sinna mootorisse oli kunagi pandud ja väntvõlli ruum oli ka ikka korralikult tahmane!
Vahepeal lasin korda teha väntvõlli (keps, puks ja laagrid), ja ostsin k.k. laagrid, tihendi komplekti ja simmekad. Kokkupanemine läks suht laduselt, siduri osa jäi kõik vana kuna tundus suht korralik olevat ja silinder sai tööjuures liiva pritsis puhtaks lastud. Peale liivaprits tõmbasin ta ribi ääred traatharjaga üle ja tulemus oli päris äge. Cool
loodetavasti saab selle nädala lõpus uue kolvi ja rõngad et esimest korda käima panna!

Väike küsimus ka laiale ringile, kas sõrme ja kolvi/kepsu ava muutusid mingi aasta arvuga (49/350, 56, p1-5, p-sport).

Ilusat kevadet kõigile kaherattalistele ja nende omanikele!