automoto.ee foorumid

Täisversioon: Esiharhi simmerite tööpinna taastamine.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Nimelt on iZ- i esihargi amorditorude simmerite tööpinnad roosteussi poolt ära näritud.
Küsimus: Kuidas neid taastada
1. Lihvida treipingis kuni kaovad ära rooste poolt tekitatud augud
2. Treida 0,5 mm väiksemaks (Kas siis simmerid suureks ei jää)
3. Täis keevitada ja üle treida.

Ette tänades.
kas tasub mässamine ära? Ma enda iž-i omadele näitasin 30 minutit karukeelt per toru ja sai päris hea. Samas, mul polnud ka röögatult hullusti kahjustunud ja ma olen päris kindel, et leiad uued korralikud kahjustamata torud lihtsama vaevaga, kui uute keevitamine ja treimine.
(20-10-2011, 12:55 PM)roosakummik Kirjutas: [ -> ]Nimelt on iZ- i esihargi amorditorude simmerite tööpinnad roosteussi poolt ära näritud.
Küsimus: Kuidas neid taastada
1. Lihvida treipingis kuni kaovad ära rooste poolt tekitatud augud
2. Treida 0,5 mm väiksemaks (Kas siis simmerid suureks ei jää)
3. Täis keevitada ja üle treida.

Ette tänades.

Ehk täpsustad, mis IZi torudega on tegemist? Kaldun siinkohal samuti arvama, et sedasorti torusi peaks siinmail tonnide viisi leiduma ja kui lihtsam töötlus a'la karukeel ei tööta, siis on mõistlikum torud vahetada.
Roosteaugud tinutad täis ja pärast lükkad siledaks. Igatsorti lihvimised ja treimised teevad toru peenemaks ja simmer võib lekkima hakata.