automoto.ee foorumid

Täisversioon: žiguli laadimis süsteem.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere, eile lõikasime autol ära kõik üleliigsed juhtmed, kuid sai natukene palju, nüüd jookseb kapotialt salongi ainult 3 juhet. Kõik väga hea, käib jne. Aga jama on selles et enam ei lae akut.
Oskan juhtmed ühendada ainult otse ilma et paneks releed vahele, aga siis tekkib liiga suur pinge ja arvan et see ei oleks akule hea. Aga et kuidas siis kenekalt tulevate juhtmete vahele relee ühendada tuleks?
Ma arvan et oleks abi ka mõnest paremast elektri süsteemsit, googeldades ei leidnud head elektri süsteemi. Või kui keegi teab kuidav vb peaks ühendama siis palun öelge, proovida ju ikka võib.


Palun aidake
Võite ka teiste autode omi saata.

Vahele tuleb panna pingeregulaator ja laadimis relee. Võta 2101 elektriskeem ja hakka arutama võta mittevajalik välja jättes skeemi ka pingereglaator ja laadimis relee. 2101 skeem algelisem, lihtsam harutada.
Mul on 2106-e skeem... ainult seletused venekeelsed, vahest mõikad!http://repsud.files.wordpress.com/2011/0...=490&h=329
Muide, kui googeldad lihtsalt VAZ-2106 siis leiab ka üles, saad suurema pildi..

Aga lisan kohe siia ka lingi
http://vaz-2106.ru/images/construction/shema.jpg Seal on nr 28 pingeregulaator. Numbrite järgi saad aru, missugune ots genekasse ergutusse läheb, teine ots lihtsalt pluss süsteemist, pole erilist vahet, kustkohast, soovitavalt pärast võtit, ehk et lülitub sisse, kui süütevõtit keerad teise asendisse.
Kui veel vaja siis üks lihtsamaid skeeme. [Pilt: 0914344756ed1f.jpg?1320333698]
Võib öelda, et parim skeem algajale. Ei pea oskama tingmärke lugeda ega kedagist. Muudkui vaata peale ja pane!