automoto.ee foorumid

Täisversioon: Mulla frees
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas keegi on kasutanud ja omab nõuka agset mullafreesi. Mul oleks sellisele asjale juppe vaja.
Millist mõtled, kas pisikest eeslükatavat või suurt järelveetavat, mootori või hobujõul töötavat.
Anna täpne mudel. Mul ka seisab üks pooleldi lahtivõetuna, tööle ilmselt ei plaani panna. Kahetaktiline ja halli värvi Smile Põhimõtteliselt olen valmis loobuma sellest.
Oli ka el mootoriga. See sai kasvuhoones toitekaabli kätte, peale tollast särakat ei puutu enam keegi [Pilt: 1]
(31-10-2011, 23:11 PM)pen.skar Kirjutas: [ -> ]Oli ka el mootoriga. See sai kasvuhoones toitekaabli kätte, peale tollast särakat ei puutu enam keegi
Vot see on üks õige mullafrees, on nii rattad kui frees! Palja freesiga on ikka päris raske maadelda. Kui masin ülearusena seisab, tunneks isegi huvi. Wink
Istutaks eraldi bensuka peale või liidaks olemasoleva motoblokiga.
Kas frees pöörleb ratastega samas või vastassuunas?
Vabandan Basilio ees- ei lugenud varem, nüüdseks lubatud telefonikõne peale- hinnaks leppisime pakk kohvi. Frees pöörleb ratastega samas suunas- mäletan, kui frees kaabli kätte sai, hakkas freesi joonkiirusega tormama, mehel ainult saapatallad välkusid, lülitini ei küündinud...
Need ribilised rattad olid ikka hästi maas kinni ja veeresid aegluubis edasi, isegi käiku sai kuidagi välja võtta kohapeal järamiseks. Mees oma jõuga suutis ainult pöörata. Ülekandearv oli suur(vist tigu), et freesi ise lükates ei jaksanud rattaid kiiremini veerema ärgitada(proovi 1. käiguga autot lükata- ei jaksa, aga 5. jõuab küll).
Kes mulle seletaks horisontaalse 5 Hp Brigs&Stratton`i karburaatorit-bensiinipumpa? Vast ksf gravity? Kopamees 1 sai meilt NL aegse mullafreesi, aga ega me praegusega õnnelikumad pole. Igaaastane karbussi mahavõtmine(selleks tuli tollimõõdus võtmekomplekt osta!), bensiinipumba membraani klappide sirgeksrullimine jne. Päev sättimist, et 2 tundi tööd teha! Sain ma õieti aru- b.pump tõstab kütuse paagi ülaosas olevasse lompi. Liigne saab jooksta üle ääre põhipaaki tagasi. Lombist tõmbab karbuss läbi düüsi omale üles. Ah ja, veel seguklapi vaheajamis üks tühi auk, sealt vast võiks varras regulaatorini minna või kuhu? Kaks alttulevat varrast olemas, kas kolmas veel peab olema et klapp niisama ei töllerdaks? Ju see kasvuhoone mulda kadus meil. Või oskab selle 5 Hp B&S kubatuuri öelda. valiks punna- tsikli karbusside hulgast normaalse ujukiga asemele. 45`kõrvale vahetükk, kraaniga tsiklipaak kõrgemale ja muredest prii. Praegu köhib ainult niipalju kui "topkast" jätkub.
Mul 5hp Kubota 4takti on 200kuubikut ka mullafreesil Krot oli nimeks.
Tänu. Proovin siis Tuula karburaatori leida.
Kirjutaks ka siia teemasse küsimuse, et kui tõsine tööriist see mullafrees siis on ka? Kuidas saab hakkama paakunud samblase muru freesimisel?
Panen ühe näite ka konkreetsest huvipakkuvast masinast-http://www.soov.ee/tartumaa/Cub_Cadet_mullafrees_CC_RT_65_uus_2842942.htm?ca=1&w=3
Selline riist jahvatab juba kõik samblad ja juured läbi,ainult orasheina freesimisel on pärast väike jama,sest iga sent juurest hakkab kasvama.Kardab ainult kive ja koera istutatud konte,aga kui pole väga suured viskab tagant välja.
(31-03-2014, 18:35 PM)pen.skar Kirjutas: [ -> ]Kes mulle seletaks horisontaalse 5 Hp Brigs&Stratton`i karburaatorit-bensiinipumpa? Vast ksf gravity? Kopamees 1 sai meilt NL aegse mullafreesi, aga ega me praegusega õnnelikumad pole. Igaaastane karbussi mahavõtmine(selleks tuli tollimõõdus võtmekomplekt osta!), bensiinipumba membraani klappide sirgeksrullimine jne. Päev sättimist, et 2 tundi tööd teha! Sain ma õieti aru- b.pump tõstab kütuse paagi ülaosas olevasse lompi. Liigne saab jooksta üle ääre põhipaaki tagasi. Lombist tõmbab karbuss läbi düüsi omale üles. Ah ja, veel seguklapi vaheajamis üks tühi auk, sealt vast võiks varras regulaatorini minna või kuhu? Kaks alttulevat varrast olemas, kas kolmas veel peab olema et klapp niisama ei töllerdaks? Ju see kasvuhoone mulda kadus meil. Või oskab selle 5 Hp B&S kubatuuri öelda. valiks punna- tsikli karbusside hulgast normaalse ujukiga asemele. 45`kõrvale vahetükk, kraaniga tsiklipaak kõrgemale ja muredest prii. Praegu köhib ainult niipalju kui "topkast" jätkub.

Ummm äkki saad pildi panna mootorist.

Pole uuematel horisontaalse võlliga masinatel kohanud membraan karburaatorit,on ujukiga ning vajadusel toiteahel varustatud eraldiseisva membraan pumbaga.

Kui sul see tühi auk on hästi peenikene siis käib seal pingutusvedru.Selleks,et hoovastiku lõtkud ära kaotad. Töötab ka ilma vedruta ainult siis veidi ebaühtlasemalt.

5HP on umbes 140-200 kuubikut väikemootorite puhul. Pane karburaator külge ja katseta ,vajadusel seadista.

Parim lahendus on jätta membraanid õlisse likku.Bensiin aurab ära karburaatoris pikalt seistes ning membraanid kuivades muudavad kuju.

Ma usun,et kui oled juba aastaid rullinud membraane siis kuskil miskit katki juba. Membraan töötab impulsi pealt.

Ühesõnaga: eeldan,et tegemist on iidse mootoriga ning varuosad saadavad läbi Ebay. Tavaline ujukiga karburaator on 40 eurot uus,seadistava tühikäigu segukruviga(väga asjalik). BS kaubamärgiga igapäevaselt ei tegele kuid usun,et Honda GX 160 oma on lihtne külge sobitada.
Mootori seeria lugesin birkalt 0258-01. Karburaatori omapära see, et summuti pärast on suht pikaks venitatud ja neljakümne viie kraadi jagu paremale pööratud. Iidne mootor- suhteline mõiste. Esimene temaga töötanud sulane on tõesti maetud. Võis äkki pöörata kuuks ajaks jooma ja siis aasta toimetas probleemideta. Raudne tervis! Viimase tsükli aeg aga põles oma koduga koos...