automoto.ee foorumid

Täisversioon: Võrri tippkiirus.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Tere, mul võrr, peal tutikas mootor tervenisti komplektne. Mootor maksis 2-3000kr väärtuses.
Võrril ainult selline jama et üle 45 vms kiiruse ei lähe, täpset kiirust ei tea.
Aga et siis tippkiiruse juures hakkab tagasi peksma, kiirendus väga hea ei ole, nagu võrril ikka.
Võtsin ära õhufiltri, tippkiirusejuures hakkas ikka puterdama.

Täna siis tuunisin sumpat et ei oleks ainult päris paljas toru ja ilma sõeladetta pütt.
Sumpaga ei muutunud peaaegu midagi, sumpa peaks olema küllaltki hea.

Aga kuna sai ostetud mootor ja karpa kõik ühes siis karpa on küll väga väike ja siiber samuti. Ehk ongi originaalis juba tehtud niivisi et üle 45 ei läheks. Kas siis äkki karpas mõningaid auke veidi suuremaks puurima??? või mida teha et tippi juurde saada, hammasrattaid pole mõtet vahetama hakata sest jõudu nüüd niivõrdpalju ka ei ole.

Muidu võrr töötab nagu kellavärk.

a ja meelest läks öelda et võrr 80cc.
Tahad kiiremini sõita, osta võimsam masin! Võrri mootor ei ole mõeldud meeletu kiiruse saavutamiseks. Isegi kui kõik õigesti tjuunida, siis 60 oleks ikkagi lagi.
(06-11-2011, 21:44 PM)urmet48 Kirjutas: [ -> ]Tahad kiiremini sõita, osta võimsam masin! Võrri mootor ei ole mõeldud meeletu kiiruse saavutamiseks. Isegi kui kõik õigesti tjuunida, siis 60 oleks ikkagi lagi.

60 olekski minu soov. Natukene hale küll kui ratastega mööda sõidetakse ju Big Grin

Ma ei hakkaks midagi vaatamagi, et miks kiiremini ei lähe aga just see ei meeldi et ta tippkiiruse peal puterdama ja paterdama hakkab, ei ole selline nagu krossikal et korraks tõmbab nagu hingest kinni vaid just vastupidi, ei tõmba hingest kinni vaid hakkab lihtsalt puterdama. nagu piiraja oleks kuskil peal aga kollektori ja sumbutis polnud ja kuskil mujal ei saa ka olla.
Süüde võib ka omad piirid seada.
terekest

ole nüüd kena ja palun pane oma "võrri" nimi, mudel ja võibolla veel mõni tehniline võibolla vajalik teave ka siia kuhugi.
Mis muidu võrridesse puutub, siis 60km/h.... noh jah...
Nähtud ka "võrri" 50cm3 mootoriga ja tippkiirus 140km/h ja üle
(06-11-2011, 22:23 PM)sõidan saaniga Kirjutas: [ -> ]terekest

ole nüüd kena ja palun pane oma "võrri" nimi, mudel ja võibolla veel mõni tehniline võibolla vajalik teave ka siia kuhugi.
Mis muidu võrridesse puutub, siis 60km/h.... noh jah...
Nähtud ka "võrri" 50cm3 mootoriga ja tippkiirus 140km/h ja üle

Ole hea poiss ja tiksu tühikäigul edasi.

Sellise küsimusega siia tulnud tegelasel pole ilmselt vähimatki aimu, kuidas ja mida peaks tegema, et võrri mootor paremini käiks. see 140km/h ei ole võrrimootoriga sõidetud, Seal juba hoopis teised mootorid ja teised tehnilised lahendid. Alustame turboga jne...
Võrr ei ole kihutamiseks,võrr on kulgemiseks. Hea kui juuksed peas lehvima saad.....Big Grin
Peab ka vastama, midagi pole teha. Juba see fakt on huvitav, et mootor maksis 2000 kuni 3000 või kui suur see vahemik oligi ja palju 0. Ja 80 ccm "võrr", kas võrrid on nagu vanal heal ajal kuni 125 ccm kaasaarvatud?
Vene D - seeria mootoriga võrride "tippkiiruse" tõstmisest on siin foorumis teemad olemas.
Omalt poolt ka paar head nippi - tuleb kasutada kütteks etanooli kastoorõliga (ei tea mitu takti küll selle tippkiiruse masina juurde käib), kui karbuss on väga väike, siis tuleb panna suurem, seda puurida ja silindrit tuleb viilida, kummid tuleb panna kitsad ja kõvasti - kõvasti õhku täis punnida, tuleb visata kõhuli paagipeale ja jalad pikalt taha suunata, tuleb sõita allamäge!
Aga kui on tõesti 80 ccm mootor, siis on kas mingi piiraja peal või asi tõesti vale ja seda kirjutades - lugedes on üsna raske arstida.
Arvan, et teemaalgatajal on võrril peal uuem hiina 80cc mootor.
Tervitus,

Õhufilter.... soovitan tagasi panna. Kahetaktilisel mängib olulist rolli nii väljalaske poole vastusurve kui ka karbussi esine hõrendus. Karbussi esise hõrenduse aitab küttesegu rikastada, eriti maksimumpööretel.

Loomulikult onsüütenurgal oluline roll max. pigistamisel. Kui puterdab st et osa segust ei jõua ära põleda. Veidi varemaks sättimine peaks aitama.

Ei tea täpselt, milline on sel masinal süütemäng, kas kontaktidega, või ilma. Kui on kontaktidega, siis ka vahe peab õige olema.

Soovitan neid asju step-by-step teha ja vahepeal proovida, kas mõjus.

Sai teismelisena ka võrri kalla pead murda ca sama probleemiga. Süüde sai paika ja poistel oli pärast suu kõrvuni.

IP


tänud, Urmet48, tiksun ikka tühikäigul.

Antud teemasse ootaks ikkagi rohkem andmeid antud ratta kohta.
Või tänapäeval alustataksegi lõikusega juba enne patsiendi saabumist?
Sel 80cc hiinavõrril on väljalase üks suur porno. Ainuüksi selle asendamine õieti arvutatud resonaatoriga annab suure vahe minekus. Karbussil peaks sel juhul segu uuesti paika panema, st valima õige mõõduga düüsi. Mõlema puhul soovitan suhelda Saku Sääruklubi meestega, kes on need mootorid kui kuradid käima pannud.
Vaatan et teema siin soiku jäänud, õrritaks pisut võrrimehi. Kahepütane 100cm3 "Rigapower" http://www.youtube.com/watch?v=YXxAKTEbp...re=related
175cm3 mootoriga kurjaks aetud Mini. http://www.youtube.com/watch?v=N0cgFf7Co...re=related
Nu veissbuugi osalised saavad sellist asja vaadata: https://www.facebook.com/video/video.php...5477061410

Vbl. saavad teised kah, maitää, proovige Rolleyes
(06-11-2011, 21:44 PM)urmet48 Kirjutas: [ -> ]Tahad kiiremini sõita, osta võimsam masin! Võrri mootor ei ole mõeldud meeletu kiiruse saavutamiseks. Isegi kui kõik õigesti tjuunida, siis 60 oleks ikkagi lagi.

Kellele tase kellele algus, vastavalt võimetele!Big Grin
60 pole tõesti mingi piir.
Me võistlusmasin läks GPS-i järgi 36 hambaga 78,3 tasasel teel.
Arenguruumi on ühesõnaga.
Poleks kunagi uskunud, et ma veel sellistest teemadest osa võtan. Meil on siin väike mõte, et lähme väristajatega matkama. Kuna siin on vähe uhkemad pillid aga mõte oli ise punnvõrriga liituda. Smile

Kas on võimalik 50km/h liikuda tingimustel:

- võrriraami baasil sõiduk, 19x2.25 rattad
- D8e originaalseades mootor
- mina koos varustusega ~80kg

- 50km/h järjest 1h
- ratta hooldus, ülevaatus, pisiremont 500km järel (juba garaazis)

Kui ei ole võimalik, siis kas annab midagi ettevõtta? eelarve kuni 100€ Mida soovitate? Mõte maha matta?

Erik
Olen ise nagamannina kaks korda Pärnust Valka ja Otepääle ning tagasi sõitnud, aga seda uue Deltaga. Tava-säärekas nii töökindel ei olnud.
50km/h kohta olen skeptiline. Poisikese all venitas võrr 40-45 välja küll, aga täismees ja pikk sõit... Kui vajalik kiirus õnnestubki välja venitada, siis kuumeneb üle. 30-40 km/h peaks suht ok olema, aga õudselt nüri on sõita ja järgmisel päeval on tunne, nagu oleks tagument retside käes olnud. Big Grin
Aga kui otsustad ikka minna, siis jõudu! Mulle meeldivad hullud ideed! Cool
Eks ma seda kartsin jah. Smile

Ehe asi iseenesest. Palju asju traadiga kinni keeratud ja ikka nagu üks õige võrr olema peab. Pea 10a vist ei olnud sellega jännanud. Üks suvi võtsin välja ja otsustasien, et sõidan maale Tallinn > Kolga-Jaani > Tallinn(300km kokku). Lapsepõlves üle 10km sellega ilma remondita vist ei sõitnudki. Smile Mitte midagi ei valmistanud ette ka. Võtsin seljakotti mõned jupid/tööriistad kaasa ja asusin tühjade rehvidega bensiinijaama poole. 1-2km linnapiirist väljas juba tuli mootoriga tegeleda. Big Grin Kosel juba pidin juba kontaktide suremise tõttu (hirmus säde kontaktide vahel) neid elustama. Aga ära sõitsin. Nüüd oli mõte, et tuuniks asja ära ~100€ eest (selle sees uued kontaktid, küünal, kondekas) ja prooviks juba seltskonnas sõita... Aga soovitud 50km/h vist tuleb takistuseks. No teeks siis 45km/h aga ikka reaalselt 45km/h... Cool
Sinu soovid ei eelda sul mitte 50kmh masina sõidukiirust vaid 50kmh trassi läbimise keskmist kiirust. Sellise saavutamine on reaalne sõidukiga, mille tippots on minimaalselt ~65-70kmh... kui sa seda tundi just velotreki ovaalil ei veeda ja seda ka seljuhul lendstardiga.
Võrriga matkates arvesta keskmiseks kiiruseks ~30kmh.
Lehti: 1 2